Онлайн
133
Мошко Ірина Михайлівна

ЗНЗ 34 м .Чернігова

вчитель образотворчого мистецтва

Профіль репетитора
Написати
Матеріалів: 21 (21)
Перегляд
матеріалів:
2614

Методи роботи на уроках образотворчого мистецтва

   

     Шкільна освіта в сучасних умовах покликана забезпечити функціональну грамотность і соціальну адаптацію учнів на основі набуття ними компетентнісного досвіду в сфері навчання, пізнання, професійно-трудового вибору, особистісного розвитку, ціннісних орієнтацій . Це зумовлює спрямованість цілей навчання на формування компетентної особистості, здатної до життєдіяльності і самовизначення в інформаціоному суспільстві, ясно представляє свої потенційні можливості, ресурси і способи реалізаціі обраного життєвого шляху.                                                                       

    Образотворча діяльність впливає не тільки на розвиток творчих здібностей, а й на розвиток пізнавальної сфери дитини тому є специфічним образним пізнанням дійсності і як будь-яка пізнавальна діяльність має значення для розумового розвитку дітей. А також впливає на розвиток універсальних навчальних дій: особистісних, пізнавальних, комунікативних, регулятивних                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Існування різних методів дає величезне поле для діяльності. Слід виділити традиційні та нетрадиційні методи навчання образотворчому мистецтву. До традиційних методів ми відносимо наочні, словесні і практичні методи навчання. Нетрадиційними методами є використання на уроках малювання декоративно-прикладного мистецтва, введення колективних завдань, відмова від традиційної роботи з попередніми олівцевим начерком, нанесення фарби на мокрий лист, заміна пензлика паличкою, зубною щіткою, свічкою тощо ; застосування таких методів як: пальчиковий живопис, кляксографія, фотокопія, прийом «штампування» малюнків та інше .  

 

    Слід зауважити, що, незважаючи на те, які методи будуть застосовуватися на уроці образотворчого мистецтва, вчитель повинен якомога образніше уявити матеріал учням. Саме в цьому випадку буде досягнуто позитивного результату і досягнута головна мета образотворчого мистецтва: формування духовної культури особистості, прилучення до загальнолюдських цінностей, володіння національною культурною спадщиною.

    Пропоную переглянути роботи учнів Чернігівської ЗНЗ№ 34, які виставлялись на день відкритих дверей  у 2018 році