Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості застосування антикорупційного законодавства у сфері освіти
»
Взяти участь Всі події

Вчимо ноти граючись

За останні два роки моєї викладацької діяльності мені довелось стикнутись з цікавими учнями, які підштовхнули мене на пошуки нових (або, трохи, оновлених) методів навчання.


Окрім стандартної роботи над постановкою рук молодих віолончелістів я, як викладач першої ланки музичної освіти, маю навчити юних музикантів читати ноти. Але як це зробити, коли один учень з діагнозом аутичної поведінки, а друга – п’ятирічна непосидюча балакучка, яка ще не вміє читати? Треба ГРАТИСЬ!


Зазирнувши в чарівну скриньку ідей – Pinterest я знайшла дещо дуже цікаве, особливо для тих, хто полюбляє малювати. Гадаю, що всі бачили популярні набори розфарбовок за номерами, а хто сказав, що розфарбовувати треба, виключно, за номерами? Ніхто! Тому у мене з’явились розфарбовки за НОТАМИ. Ось такі, як на прикладі.

0100ayjn-cf31-189x273.jpg

Озброївшись фантазією та технічними засобами створення ілюстрацій, а саме – Adobe Illustrator, я почала робити розмальовки, які пішли “на ура” в моїх чудових унів!

Звісно, це лише спосіб навчитись розуміти візуальну різницю між тривалостями нот, але це теж має великий плюс.

Щоб не забувати про мету – засвоєння тривалостей нот, після розмальовування перехоим до музичної математики. Так, так – МАТЕМАТИКИ!
Наприклад, ось така задачка (що більше?):
 

0100ayk1-6ad2-332x469.jpg

І, можу сказати, що результати є. Дітям подобається.

Читайте також: