Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Робота над граматичною будовою мови на корекційних заняттях з розвитку мовлення для дітей з ООП
»
Взяти участь Всі події

18.08.2020

74

4

завдання керівників школи перед початком навчального року.

Керівнику закладу освіти необхідно забезпечити заходи за такими основними напрямами:

  • Підготовка приміщення і території закладу до початку навчального року відповідно до умов протипожежної безпеки, охорони праці та санітарно-гігієнічних умов.

  • Підготовка приміщення і території закладу до забезпечення протиепідемічних заходів.

  • Визначення і затвердження тимчасового порядку організації освітнього процесу в період карантину.

  • Технологічне забезпечення процесу очного, а в разі потреби — змішаного або дистанційного навчання.

  • Інформування всіх учасників освітнього процесу про особливості освітнього процесу під час карантину.

  • Організація індивідуальної підтримки дітей з особливими потребами та дітей із вразливих груп.

  • Налагодження постійного підвищення кваліфікації вчителів.

Окрім заходів, які вказані у вищеперелічених документах, слід додати такі:

  • Визначення кількості учнів, які можуть одночасно перебувати в усіх наявних приміщеннях і на території закладу із забезпеченням соціальної дистанції, відповідно до нормативів; в разі потреби — прийняття рішення щодо необхідності поділу на групи для почергового очного навчання, запровадження позмінного навчання або почергового навчання певних класів по днях.

  • Запровадження щоденника температури учня, до якого вписуються під контролем батьків показники ранкового вимірювання температури. За можливості, запровадження вимірювання температури при вході до школи.

  • З урахуванням епідемічної ситуації, специфіки закладу та наповнюваності школи і класів вибір найбільш оптимальної форми організації освітнього процесу. Для цього можуть бути корисні запропоновані моделі, відображені у табл. 2.

  • При прийнятті рішення щодо необхідності впровадження змішаного навчання можна користуватися моделями взаємодії, запропонованими у табл. 3.

  • Розробка єдиних алгоритмів роботи, підходів, зрозумілих для всіх учасників освітнього процесу, та чітке інформування про них.

  • Вибір платформи і програмних продуктів для організації дистанційного навчання у закладі загальної середньої освіти. Проведення необхідних тренінгів учителів.

  • Забезпечення ефективної комунікації з батьками.

  • Роз’яснення учасникам освітнього процесу необхідності дотримання академічної доброчесності під час дистанційного навчання.

  • Організація підвищення кваліфікації вчителів щодо: цифрової грамотності; організації дистанційного і змішаного навчання з предмета; методики розробки дистанційного курсу; створення освітніх електронних ресурсів тощо. Навчання може бути реалізоване у межах підвищення кваліфікації як в інститутах післядипломної педагогічної освіти, так і в інших суб’єктів підвищення кваліфікації.

Інші публікації цього автора

завдання керівників школи перед початком навчального року.

18 серпня 2020
73
МО повідомляє
18 серпня 2020
70