Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Створюємо квести та вебквести для роботи у класі та дистанційно
»
Взяти участь Всі події

Оцінювання при дистанційному навчанні Дистанційний курс “Цифрові інструменти формувального оцінювання” Дистанційне навчання в період карантину не лише змусило вчителів за лічені дні перебудувати освітній процес, опанувати нові інструменти організації дистанційного навчання, навчитися вирішувати проблеми, які виникають в процесі роботи, але й дало привід замислитися над цілим рядом запитань – як ефективно налагодити зворотній зв’язок, як оцінити (і чи потрібно оцінювати) навчальні досягнення учнів та ряд інших. Отже, розглянемо ключові аспекти оцінювання учнів, які знаходяться на дистанційному навчанні. 1. Незалежно від вікової категорії, вчитель має впроваджувати формувальне оцінювання, яке дозволяє оцінити і скоригувати процес навчання, а не результат. Таке оцінювання допомагає аналізувати індивідуальний прогрес учня і планувати індивідуальний темп навчання. Дистанційно впроваджувати формувальне оцінювання ще простіше, використовуючи, наприклад, такі інструменти, як GoFormative, Wordwall, Kahoot, LearningApps та ряд інших. Навчитись працювати з цими Інтернет-сервісами можна на наших дистанційних курсах “Як організувати дистанційне навчання” та “Цифрові інструменти формувального оцінювання“. 2. Підсумкові оцінки мають бути обов’язково, оскільки вони дозволяють оцінити результат навчальної діяльності учнів та роботу вчителя. Важливим при виставленні підсумкових оцінок дистанційно є те, що учні повинні бути знайомі з чіткими критеріями оцінювання, оцінки повинні бути розміщені на одному веб-ресурсі (наприклад, онлайнова електронна таблиця), а батьки повинні мати доступ до цієї інформації. 3. Використання творчих завдань для оцінювання. Використання тестових завдань на відтворення не дасть можливість оцінити досягнення учнів в повній мірі, до того ж в учнів з’явиться можливість списувати один в одного. Ідеальний варіант – використання форм Google для створення різнопланових завдань та Google Classroom, який допоможе контролювати учнів та співпрацювати з батьками. 4. Спілкування з батьками за допомогою месенджерів (вайбер, телеграм тощо) допоможе налагодити зворотній зв’язок та з’ясувати можливі проблеми, які виникли в учня під час дистанційного навчання. 5. Зворотній зв’язок – обов’язкова умова успішного дистанційного навчання та оцінювання. Забезпечити такий зв’язок можна, використовуючи різні Інтернет-ресурси для організації зворотного зв’язку, а можна перетворити учнів з пасивних слухачів під час відеоуроків в Skype чи інших середовищах для відеозв’язку на активних співрозмовників (як під час звичайного уроку). 6. Дітям потрібно давати більше часу як на опанування нового матеріалу, так і на виконання перевірочних робіт. Це пов’язане з тим, що вони не в повній мірі володіють інструментарієм проведення цих заходів, а ще у них можуть бути технічні проблеми, пов’язані зі зв’язком чи обладнанням. 7. Учнів, у яких немає технічного забезпечення для дистанційного навчання, оцінювати потрібно по завершенню карантину.
Інші публікації цього автора
Марафон 2021
24 квітня 2020
17

новини

24 квітня 2020
75