Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості застосування антикорупційного законодавства у сфері освіти
»
Взяти участь Всі події

календарне планування 5 клас (зарубіжна література)

Календарно – тематичне  планування

з зарубіжної літератури

у 5-А класі (І – семестр)

на 2020 /2021 н.р.

Федченко Луминиці Петрівни

Розглянуто на засіданні МО вчителів словесників

Протокол   №1  від «__»  серпня 2020 р.

Голова МО Федченко Л.П.___________________

Складено відповідно до підручника :  Євгенія Волощук. Зарубіжна література :підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів – Київ «Генеза», 2013р., відповідно до про-грами   «Світова література. 5–9 класи.» Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2013  зі змінами,  затвердженими наказом  МОН від 07.06.2017 № 804

Форми контролю

І

семестр

ІІ

семестр

Контрольні роботи у формі:

  • Контрольного класного твору

  • Виконання інших завдань (тестів)

2

2

3

1

2

Уроки розвитку мовлення:

  • Усно

  • Письмово

1

1

1

1

Уроки позакласного читання (ПЧ)

2

2

Перевірка зошитів

4

5

Зарубіжна література 5-А клас

п/п

Зміст навчального матеріалу

к/г

Дата

Примітка

1-

2.

Тема№1. Вступ. Світова література – духовна скарбниця людства. Роль книги в сучасному житті.

2

3.

Фольклор, його характерні ознаки. Фоль-клорні жанри різних народів. Прислів′я, приказки, загадки, пісні.

1

4.

Р.М.№1 (усно).

Твір за прислів’ям.

1

5.

Тема № 2. Казки народів світу. Жанрова специфіка фольклорної та літературної казки. Різновиди народних казок, їх характерні ознаки.

1

6.

Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей. Філософський зміст казки.

1

7.

Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик».Відображення любо-ві до праці, кмітливості, сміливості, ставлення до природи в  образі Іссумбосі. Національний колорит японських казок.

1

8.

Китайська народна казка «Пензлик  Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці.

1

9.

Китайська народна казка «Пензлик  Маляна». Значення фантастичних елементів у казці.

1

10.

Арабська народна казка «Сіндбад-Мореплавець» (третя подорож).  Утілення в образі Синдбада – мореплавця віри в перемогу людини над обставинами.

1

11.

Арабська народна казка «Сіндбад - Море- плавець» (третя подорож). Утвердження жаги відкриття  світу,  мужності й людяності в казці.

1

12.

Брати Я. і В. Грімм. «Пані Метелиця». Значення діяльності братів Грімм у збиранні й збереженні фольклору.

1

п/п

Зміст навчального матеріалу

к/г

Дата

Примітка

13.

Брати Я. і В. Грімм. «Пані Метелиця».

Моральні цінності в казці та її художні осо­бливості.

1

14.

Урок позакласного читання №1

Брати Грімм. Казка «Бременські музиканти»

1

15.

Контрольна робота №1. (тестування) за розділами «Вступ. Казки народів світу (Індійська, японська, китайська, арабська, німецька.)»

1

16.

Олександр Сергійович Пушкін (1799-1837). Вступ по поеми «Руслан і Людмила». Синтез фольклорних і літературних елементів у творчості  О. Пушкіна. Система образів. Автор.

1

17.

Олександр Сергійович Пушкін «Казка про мертву царівну і сімох богатирів».

1

18.

Перемога справжньої краси над заздрістю та підступністю у «Казці про мертву царівну та сімох богатирів» О.С.Пушкіна. Чарівне в казці. Особливості поетичної мови.

1

19.

Ганс Крістіан Андерсен (1805 -1875). «Соловей». Протиставлення «справжньо­го» і «штучного» в казці.

1

20.

Ганс Крістіан Андерсен «Соловей». Образ Солов’я як втілення сили приро­ди й мистецтва; зміни в образі імператора.

1

21.

Урок позакласного читання №2

Г.К.Андерсен «Снігова королева.»

1

22.

Оскар Уайльд. Казка «Хлопчик - зірка»

1

23.

Оскар Уайльд. Казка «Хлопчик - зірка». Казка «Хлопчик - зірка» Основний конфлікт, казкові персонажі.

1

24.

Р.М.№2 Складання казки (письмово).

1

п/п

Зміст навчального матеріалу

к/г

Дата

Примітка

25.

Тема №3 Природа і людина.  Джон Кітс  (1795-1821). «Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші, його ідея («Поезія землі не вмре ніколи...»).

1

26.

Йоганн Вольфганг Гете (1749-1832). «Нічна пісня подорожнього». Зображення взаємо-зв’язку різних сфер природи й людини в пое-тичному творі.

1

27.

Виразне читання напам’ять віршів Й. В. Гете «Нічна пісня подорожнього» .

1

28.

Генріх Гейне (1797-1856). «Задзвени із гли-бини...». Втілення краси весняної природи у вірші. Зв'язок із фольклором (пісня).

1

29.

Ернест Сетон–Томпсон  (1860-1946) . «Лобо».  Авторські спостереження за світом природи. Робота з текстом твору.

1

30.

Е. Сетона - Томпсона «Лобо».  Природа, в якої ми вчимося (моральні проблеми опові-дання Е. Сетона - Том­псона  «Лобо») взаєморозуміння приро­ди й людини.

1

31.

Контрольна робота № 2 (відповіді на запитання  ) за темою «Природа і людина».

1

32.

Практикум із теорії літератури.

1

33.

Тема №4 Світ дитинства.  Марк Твен.

«Пригоди Тома Сойєра»

1

34.

Тема: Світ дитинства.

Марк Твен. «Пригоди Тома Сойєра». Соняч-ний, радісно-бешкетливий світ дитинства у повісті.

1

35.

Марк Твен.  «Пригоди Тома Сойєра». Світ дорослих і світ дітей у повісті.

1

36.

Марк Твен. «Пригоди Тома Сойєра». Аналіз образів.

1

37.

Роман «Поліанна» та його автор – американ-ська письменниця Елеононор Портер.

1

п/п

Зміст навчального матеріалу

к/г

Дата

Примітка

38.

Е.Портер. Роман «Полліанна». Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста.

1

39.

Е.Портер. Роман «Полліанна». Поліанна та її друзі.

1

40.

Е.Портер. Роман «Полліанна». Художні засоби розкриття образу Полліанни.

1

41.

Е.Портер. Роман «Полліанна». Ідея радості життя й відкриття світу у творі.

1

42.

Р.М.№3.Світ дитинства. Порівняльна харак-терристика Тома Сойєра та Полліанни.(усно)

1

43.

Контрольна робота №3.за творчістю Марка Твена,Елеонор Портер. Контрольний твір «Том Сойєр і Полліанна – звичайні незви-чайні діти.»

1

44.

Льюїс Керролл «Аліса в Країна Див».Твор-ча історія книги,її зв’язок із біографією пись-менника та життям Англії вікторіанської доби.

1

45.

Льюїс Керролл «Аліса в Країна Див».

Сюжет твору.

1

46.

Льюїс Керролл «Аліса в Країна Див».

Образ Аліси, світ її уяви й захопливі пригоди.

1

47.

Льюїс Керролл «Аліса в Країна Див».

Уроки Аліси.

1

48.

Льюїс Керролл «Аліса в Країна Див».

Пригоди Аліси у світі її уяви. Персонажі, які оточують героїню.

1

49.

Льюїс Керролл «Аліса в Країна Див».

Особливості художньої мови твору.

1

50.

Урок позакласного читання №3

Льюїс Керролл «Аліса в Задзеркаллі».

1

«Погоджено»                                            «Затверджую»

Заступник директора з НВР                    директор __________

_____________  Іордакеску Д.А.             Кокош В.І.

«_» «» 20_р.                              «» «» 20__р.

п/п

Зміст навчального матеріалу

к/г

Дата

Примітка

51.

М.І.Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці».

Чарівний світ  літератури й мистецтва  у вірші.

1

52.

М.І.Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці».

Образ  ліричної героїні, яка любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі.

1

53.

Р.М.№4. Твір «Моя улюблена книга», або «Музика для душі»  (письмово).

1

54.

Контрольна робота №4 за творчістю Л. Кер-ролла та М.Цвєтаєвої.(відповіді на запитання)

1

55.

Тема: Сучасна література. У колі добрих героїв. Роальд Дал «Чарлі й шоколадна фабрика»

1

56.

Роальд Дал «Чарлі й шоколадна фабрика»

Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонки.

1

57.

Роальд Дал «Чарлі й шоколадна фабрика»

Образ головного героя хлопчика Чарлі, його доброта   і щирість.

1

58.

Роальд Дал «Чарлі й шоколадна фабрика»

Художні  образи твору.

1

59.

П.Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу» .  Яскравість художнього світу твору.

1

60.

П.Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу»

Реальне й фантастичне у творі.

1

61.

П.Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу»

Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки й фантазії.

1

62.

П.Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу» Елементи фольклору та їх значення для розкриття головної ідеї – реалізації мрій, бажань і прагнень особистості.

1

п/п

Зміст навчального матеріалу

к/г

Дата

Примітка

63.

Туве Янсон «Комета прилітає», Чарівність   художнього світу твору.

1

64.

Урок позакласного читання №4 

Туве Янсон «Капелюх чарівника», «Зима чарівниця».

1

65.

Узагальнення й систематизація вивченого.

1

66.

Контрольна робота № 5 за темою творчість Р. Дала, П. Маара, темою «Підсумки» (тестові завдання)

1

67.

Узагальнення й систематизація вивченого  у 

 5- му класі.

1

68.

Підсумковий урок. Презентація творчо – дослідницького проекту «Літературний бал»

1

69.

Підсумковий урок. Презентація творчо – дослідницького проекту «Літературний бал»

1