Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

12.10.2020

182

2

Англійська мова в ранньому віці (частина 2)

Англійська мова в ранньому віці (частина 2)

Ось він. Такий очікуваний,дивовижний малюк.)   Звичайно він-НАЙКРАЩИЙ. В модному одязі, в сучасній колисці, з усіма порадами та перевагами грудного вигодовування. Лікар каже,що набирає добре? Звичайно,він-перший! На прогулянці не спить, як інші діти? Ну так, він розумний-пізнає світ. Й тут перший, й там-ліпший, й от-от заговорить вже..двома, ні! Одразу трьома мовами.))))))))

Для деяких батьків сучасна освіта та методики- це перш за все  самоствердження. Деякі батьки, навпаки, хочуть аби дитина все робила сама ,без зайвої допомоги. Тому вбачають у всіх методиках раннього розвитку лише шкоду.

То як бути з вивченням мов?  Чи потрібні вони з дитинства?

Розглянемо основні переваги та недоліки вивчення мов в ранньому віці.

Переваги

1. Розвиток пізнавальної сфери, інтелекту дитини

Коли людина володіє двома мовами, мозок використовує їх одночасно, і людині доводиться подумки розділяти їх у процесі мислення або мовлення. У них краще розвинена довгострокова й короткострокова пам'ять. Вільне володіння двома мовами підвищує їх здатність до вивчення третьої мови й т. ін.

2. Емоційний і соціальний розвиток

Якщо в родині говорять однією мовою, а в оточенні дитини - іншою, володіння обома мовами стає для неї великою перевагою, оскільки дитина може вільно спілкуватися з усіма. Дослідження показують, що двомовна дитина краще концентрується й контролює свою поведінку, вона більш схильна пристосовуватися до однолітків.

3. Розуміння різних культур, конкурентні переваги

Дитина, що володіє декількома мовами, може спілкуватися з представниками різних культур, у той час як дитина, що володіє лише однією мовою, позбавлена такої можливості. Двомовні діти можуть безпосередньо зіштовхуватися з іншими культурами, а не тільки читати про них або чути від інших людей. Таким чином, діти стають відкритими до нових культур.

4. Двомовне спілкування в побуті

Дитина може засвоїти кілька мов двома способами: вона може почати говорити двома мовами одночасно або послідовно вчити їх одну за іншою. Дитина краще засвоює мови при одночасному вивченні, особливо в ранньому віці

Думаю,що кожен доповнить цей список своєю власною перевагою)

Недоліки

1.  Деякі психологи вважають, що такі маленькі діти психологічно не готові до вивчення іноземної мови

2.  Вивчення іноземної мови може також мати негативний вплив на вивчення рідної мови,бо можливе Початкове змішування мов та Перевага однієї мови над іншою

3. Можливі затримки мовленнєвого розвитку. Деякі вчені думають, що на початкових етапах двомовність може викликати затримку мовленнєвого розвитку. Але як тільки дитина починає говорити, вона зазвичай наздоганяє своїх однолітків. Ця затримка може бути пов'язана з великою кількістю слів двох мов, з якими зіштовхується дитина.

4. Існує ризик, при неправильній організації навчального процесу, сформувати негативний емоційний фон по відношенню до вивчення мови 

Тому,обираючи шлях вивчення двох-трьох мов з народження, думайте про свою дитину. Бо займатися з народження доведеться саме вам! Чи готові ви опанувати мову та методику в обсязі необхідним для зацікавлення вашої дитини? Будь- яка відповідь буде вірною. Адже це лише ВАША дитина)

З свого боку скажу,що це не складно вивчити декілька колискових , віршів, побутових фраз та назв предметів мовою, якою ти не володієш. Пізніше й сама зацікавлюєшся. Тоді до викладача ходите разом))) Принаймі , це цікаво.

Спробуйте! Все вийде))

Інші публікації цього автора
Швидкомова
12 жовтня 2020
104

Англійська мова в ранньому віці (частина 2)

12 жовтня 2020
182
Зручні діти
12 жовтня 2020
133