Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості застосування антикорупційного законодавства у сфері освіти
»
Взяти участь Всі події

Моя школа

Найкраща школа – Маркуші
Її нікому не забути, 

Бо тут працюють від душі 

Натхненні творчі й мудрі люди.
Чудова школа, як ніде
Поглянь навкруг, спитай усюди!
Вам скажуть учні і батьки:
Працюють в ній найкращі люди.

(з учнівського твору)

 Демократичному суспільству потрібна демократична громадсько-активна школа. Наш заклад – це школа, яка ставить за мету не тільки освітянські послуги для учнів, але й розвиток громади, залучення батьків і жителів до розв’язання екологічних, соціальних та інших проблем, які стоять як перед школою, так і перед громадою.

В школі працює 25 педагогів, з них 5 - вчителі-методисти, 2 - старші вчителі, 8 - вищої категорії, 5 - першої. Педагогічний стаж від 5 років до 35. Якісний та віковий склад педагогічного колективу школи свідчить про те, що викладання основ наук здійснюють справжні професіонали, які вдало поєднують енергію молодості й досвід зрілості. Завдяки наполегливій, натхненній праці вчителів школа завжди йде шляхом новаторства упровадження передових педагогічних досягнень. В 2014 році заклад атестований з відзнакою

З 2007 року школа долучилась до проекту з Освіти сталого розвитку, який реалізували міжнародна неурядова організація Global Action Plan International(GAP) та благодійна організація «Вчителі за демократію і партнерство» (ВДП). В закладі створена система викладання Уроків для сталого розвитку та система позакласної і позашкільної роботи.

ДІЯЛЬНІСТЬ ШКОЛИ СПРЯМОВАНА НА:

  • позитивну мотивацію зміни власної поведінки та способу життя;
  • підвищення рівня основ культури поведінки;
  • формування особистісно-ціннісного ставлення до збереження природних ресурсів;
  • створення сприятливих умов навчання дитини в школі сталого розвитку;
  • виховання в учнів критичного мислення, формування ставлення до проблем сталого розвитку;
  • забезпечення умов для духовного збагачення, творчої активності та самореалізації учнівської молоді;
  • зміцнення власного здоров’я.

 

Читайте також: