Офлайн
895
Байбарак Надія Миколаївна

НВК "Берізка"
Основний заклад користувача
Освітян-колег: 1 (переглянути)

вчитель початкових класів

ID-код 22313

Поширити профіль:

Освітянський сайт

Матеріалів: 0
Перегляд матеріалів: 0

Працюю за програмою "Інтелект України". Стаж роботи 32 роки

25 травня 2020 рік. 2-А клас. ІНТЕЛЕКТ

1 УРОК. МАТЕМАТИКА. 

     ТЕМА. Діагностувальна (ТЕМАТИЧНА) робота 9

Завдання  робимо на окремому аркуші

Напиши на аркуші: 

                                     Діагностувальна (тематична) робота 9

                                           учня (учениці) 2-А класу

                                   своє ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я (Кліпуненко Злати)

1.Порівняти (переписуєте все і ставите знак)

2.З’єднати вирази (переписуєте 1 стовпчик і вибираєте відповідь з 2 стовпчика)

3.записати вирази та обчислити (Якщо всі дії виразу, можна зробити усно, то робимо у рядок, розписуючи відповіді. Наприклад: 15*10 + 6*100= 150 +600= 750. Якщо хоч одну дію ми не можемо зробити усно, то всі  дії розписуємо під виразом, нумеруючи їх. Так як ми робили у тренажері)

4.Знайти діаметр кола (Пишемо: r = 30  см

                                                           d = 2 r

                                                             d = ….   

5.Розв’язати задачу ( пишемо  короткий запис, стрілки креслимо під лінійку олівцем, ставимо порівняльну дужку і виконуємо дії)

    1) ….                   (пояснення) ;

    2) ….

Відповідь: ____________________

6.Виконати завдання ( складаєте 2 різні рівняння і розв’язуєте їх. Повинні бути різні дії. Перевірка)


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: тренажер С. 8; друк. зошит с. 34.

                                                       

МЕНІ ВИСЛАТИ:тренажер С.8;

                           друк. зошит 34.  

                           Діагностувальну роботу. 


2 УРОК. ЯПС.166 ДЕНЬ, С. 30-31  
 

ТЕМА: В гостях у Квітика 

  • Прочитай    вірш    Петра    Сороки    «Калач». Підкресли   рими 

  • Прочитай правило,    прискорюючи    темп.    Відтвори    з    пам’яті.

  • Пограй    у    гру    «Римовки».    Віднови    рядки    вірша    (пронумеруй    їх      у    потрібному    порядку). Завдання 3     

  • Порухайся    на    фізкультхвилинці. 

  • Виконай    завдання    Квітика 5.   

  • Уяви    себе    поетом.    Виконай    тренувальні    поетичні    вправи 7. Наприклад:   земля – здаля, …

  • За бажанням склади свій    поетичний    твір    (вірш)    за    допомогою    утворених    пар-римовок. 

ВИСЛАТИ: С. 30-31, складений вірш. 


3 УРОК. ЯПС.166 ДЕНЬ, С. 32-33  

ТЕМА: Цікаве про моду 

  • Прочитай    вислів.    Поміркуй,    що    демонструють    на    показах.

  • Переглянь    відеофрагмент.      

  • Хвилинка    Знайка.    Прочитай    цікаві    факти    про    одяг.    

  • Розгадай    ребус.    Запиши    відгадку

  • Попрацюй    у    Будинку    моделей.    Із    поданих    зразків    одягу    створи    комплекти    для    показу    (с.    57–64).    Здійсни    примірку. 

  • ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ: Уяви себе моделлю. Одягнися як модель (можна використовувати все, що маєш під рукою), сфотографуйся, обравши відповідну позу і уявивши себе на подіумі, відправ мені фото. Можна кілька. 

 ВИСЛАТИ: фото