Офлайн
895
Байбарак Надія Миколаївна

НВК "Берізка"
Основний заклад користувача
Освітян-колег: 1 (переглянути)

вчитель початкових класів

ID-код 22313

Поширити профіль:

Освітянський сайт

Матеріалів: 0
Перегляд матеріалів: 0

Працюю за програмою "Інтелект України". Стаж роботи 32 роки

16 листопада 2020 рік. 3-А клас. ІНТЕЛЕКТ

 1 УРОК. ЯПС

ТЕМА: Лінь - найбільша перешкода на шляху до мети

Тиждень 11. Урок 1

  • ЗАВДАННЯ 1

    Прочитай вислів Езопа та поясни його.

  • ЗАВДАННЯ 3 

    Переглянь фрагмент мультфільму " ВАЛЛ - І". Поміркуй, чому хлопець, який випав із крісла, не зміг сам собі допомогти.

Уяви себе письменником. Напиши текст-міркування "До чого приводять лінощі"

  • ЗАВДАННЯ 5

    Прочитай тексти на с. 4-5. Перекажи 1 фрагмент

  • ЗАВДАННЯ 6. Переглянь відеофрагменти

  • ЗАВДАННЯ 8. Розгадай ребус

  • ЗАВДАННЯ 9.

  • ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

    МЕНІ ВИСЛАТИ: С. 3 та 6

    2 УРОК. ЯПС

    ТЕМА: Осінь в гості завітала

    Тиждень 11. Урок 2

    ЧИТАЄМО ТА ВИКОНУЄМО ВСІ ЗАВДАННЯ

    МЕНІ ВИСЛАТИ: малюнок на с. 47.

3 УРОК. МАТЕМАТИКА

Урок 9

  • ЗАВДАННЯ 2

  • ЗАВДАННЯ 3.

    Зверни увагу! Числа круглі

  • ЗАВДАННЯ 4 (під правилом)

  • ЗАВДАННЯ 5. Тільки вираз а) двома способами

  • ЗАВДАННЯ 7

  • ЗАВДАННЯ 9 в робочому зошиті

    ЗРАЗОК: 1 600 - ( 1 000 + 1 800 : Х) = 420

    Дивимося на дію поза дужками. Це віднімання. У нас невідомий відємник. Ми його шукаємо відніманням.

    1 000 + 1 800 : х = 1 600 - 420

    1 000 + 1 800 : х = 1 180

    Знову дивимося на 2 дію. Це додавання. Невідомий другий множник. Шукамо його відніманням.

    1 800 : х = 1 180 - 1 000

    1 800 : х = 180

    У нас невідомий дільник. Його шукаємо діленням.

    х = 1 800 : 180

    х - 10

    Перевірка: (дивимося на 1 рядок)

    1 600 - ( 1 000 + 1 800 : 10) = 420

    1 600 - ( 1 000 + 1 80) = 420

    1 600 - 1 1 80 = 420

    420=420

  • Робимо 2 рівняння у робочий зошит

  • Прочитай правило 10. Розвяжи задачу двома способами

    Тато за 1 день - 5 м

    ? м за 3 дні

    Син за 1 день - 4 м

  • ЗАВДАННЯ 12. Пишемо внизу

    Р = 30 см с = ? см

    а = 10 см d = 12

    в = d см

    Вираз: 30 - (10 +d) = 30 - (10 + 12) = 30 - 22 = 8 см

    ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: С. 39, тести, вирази 2 у стовпчик та задача 3 ( любим способом) у робочий зошит. Завдання 3 тут.

    МЕНІ ВИСЛАТИ: всі сторінки 36-39. Робочий зошит з класною та домашньою роботами.

4-5 УРОКИ. УКРАЇНСЬКА МОВА

Уроки 13-14

  • Проспівай пісню про іменник

  • ЗАВДАННЯ 4

    Віднови таблицю

  • ЗАВДАННЯ 5

    Прочитай та віднови правило.

    Перевір себе, прослухавши правило

  • ЗАВДАННЯ 6

    Прочитай закінчення тексту. Визнач число (однина чи множина) та відмінок виділених іменників. Пишемо ручкою вгорі слів (одн. чи мн. , Н. в.)

  • ЗАВДАННЯ 8

    Прочитай та вивчи правило

    Виконай завдання під правилом

  • ЗАВДАННЯ 9

    У робочому зошиті напиши:

    16 листопада

    Класна робота

    д ...

    додаток ...

    Словникові слова

    Напиши з памяті словникові слова.

    Перевір себе за презентацією.

Склади речення з словом парасолька та запиши

  • ЗАВДАННЯ 10

    Запиши слова графічно

  • ЗАВДАННЯ 11

    Прочитай текст, вставляючи, де слід, пропуски (ручкою).

    Запиши у робочий зошит 2 речення та зроби звязок слів у реченні:

    Дерева простягли до неба оголені віти.

    (Що?) ________________ (що зробили?) _________________ ;

    простягли ( до чого?) ____________ ;

    простягли (що?) ____________ ;

    віти (які?) ______________ .

  • ВЕЛИКІ ПЕРЕГОНИ С. 3

  • ЗАВДАННЯ 14.

    Прочитай іформацію про Ліну Костенко.

    Прослухай вірші Ліни Костенко у виконанні президентів України

  • ЗАВДАННЯ 15

  • ЗАВДАННЯ 16. Прочитай

  • ЗАВДАННЯ 18. Прочитай чистомовку 2 рази

  • ЗАВДАННЯ 19.

  • ЗАВДАННЯ 20. Виправ помилки

  • ЗАВДАННЯ 21

    Прочитай вірш сам 2 рази

  • ЗАВДАННЯ 23. Прочитай правило 3 рази

  • Опиши осінь, використавши персоніфікацю ( 2-3 речення)

    ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: С.1-2,

    • текст під правилом записати у робочий зошит;

    • 3 ромбік не робимо;

    • завдання 2, 3 та 4 робимо все. Вставляємо букви та пишемо завдання ручкою, а підкреслюємо під лінійку олівцем.

      Епітети:

      Дерева

      високі, вікові,молоді,зелені,сумні,квітучі,кучеряві,широколисті,похилені..

      Небо безмежне,зоряне,вечірнє,нічне,високе,недосяжне,хмарне,безхмарне,

      похмуре,сумне,чисте....

    МЕНІ ВИСЛАТИ: сторінки 2-3.

    Робочий зошит з класною та домашньою роботами.

    Домашній зошит с. 1-2.