Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках
»

14.04.2020

261

0

14 квітня 2020 рік. 2-А клас. ІНТЕЛЕКТ

1 урок.  ЯПС.  ТИЖДЕНЬ  29,  с. 13-17

ТЕМА.  Атмосфера. Шари атмосфери     

1.Прочитай    лист    Центаврика    та    відгадай    загадку.

2. Виконай завдання 1 та 2 (усно).    

3. Прочитай правило,    прискорюючи    темп.    Відтвори    з    пам’яті. 4.     Прочитай    тлумачний    словничок,    слова    й    сполучення    слів    у    колонках.  Переглянь відео.

5. Прочитай    і    перекажи    довідку    від    бортового    комп’ютера    Адаптера. Вивчи всі шари атмосфери по порядку та їх значення. Переглянь відео

     

6. Виконай    завдання    Питайлика 7.

7. Розглянь    схему    будови    атмосфери    (с.    14)    і    встанови    відповідність    між        шарами    атмосфери    та    їхніми    властивостями.  Завдання 10. 

8. Виконай    завдання  11  «Третій    зайвий».  

9. Зоряні перегони, с. 16

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: С. 18.      

Вивчи правило 1. Уважно прочитай довідку 2 та виконай завдання з ромбіком. Можеш зобразити схематично гору та температуру поки не дійдеш до 0` С.

МЕНІ ЗДАТИ С. 18.

ВИКОНАЙ ТЕСТ “Атмосфера”

Щоб доєднати учнів

За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код:  nwd729
або       Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/nwd729

 

 2 урок.  ЯПС.  ТИЖДЕНЬ  29,  с. 19-22

ТЕМА.  Нумерація трицифрових чисел.  Додавання багатоцифрових чисел  з переходом через розряд. Квадрат 

1.Виконай завдання 1.

2. Прочитай правило 2 та виконай завдання під ним. Числа десятої сотні починаються від 900 до 1000. Цифри    розташовані    в    порядку    спадання. Наприклад: 987, 932 і т. д.

3. Виконай додавання    іменованих чисел            першим способом    (див.  с.39).    (Другим способом не треба)

4. Проспівай пісню

5. Прочитай алгоритм письмового додавання багатоцифрових чисел з переходом через розряд. Завдання 6

6.  Розв’яжи    приклад    за    наведеним    вище    алгоритмом. Завдання внизу

7.Виконай    завдання    Кнопочки. Склади    за    малюнком    арифметичну    задачу    на    кратне    порівняння    чисел.    Запиши    її    розв’язання. (Пригадай: задача на кратне порівняння, це коли є запитання у скільки разів більше або менше)

8. Прочитай  та переглянь  алгоритм побудови квадрата,    сторона    якого    дорівнює    5    клітинкам.    Відтвори    з    пам’яті.

9. Сторінка чемпіонів, с. 22


    
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. С. 23

  1. Виконай тестові завдання  1 - 3. Уважно полічи квадрати 3 завдання. 
  2.  Завдання 1, 2 та 3 виконуємо у РОБОЧОМУ ЗОШИТІ як домашня робота.

 

МЕНІ ВИСЛАТИ:   домашню роботу; сторінку чемпіонів.

     

3 УРОК. УКРАЇНСЬКА МОВАЧАСТИНА 8(1),  С. 10-12.

 ТЕМА. Будова слова. Префікс. Правопис префіксів

  1. Прочитай уривок вірша, заповни пропуски. Виправ    помилки    в    написанні    службових    частин    мови.  Завдання 4 
  2. Запиши    фонетичною    транскрипцією    слово    бджоли.    Укажи    кількість    букв    і    звуків    у    словах.    Бджоли [_____________] — __б., __зв., ґедзі — __б., __ зв.                               (2 РОМБІК) 
  3. Прочитай та вивчи   правило 5
  4.  Поділи    слова    для    переносу.    Познач    префікси    за    зразком (під правилом)
  5. Понови правило 7.
  6. Виконай вправу    «Влучність» під правилом
  7. Розбери    слова    за    будовою:    познач    закінчення    та    основу,    корінь,    префікс    і    суфікс. Завдання 8
  8. Добери    слова    з    коренями    поданих    слів    та    префіксами,    як    у    зразках. Завдання 9
  9. Понови правило 11. Виконай завдання під правилом 
  10. Виправ,    де    слід,    помилки    Незнайка. Завдання 12
  11. Прочитай    вірш    Наталки    Поклад    «Ластівчин    привіт».    Постав    пропущені    розділові    знаки. Познач    префікси    у    виділених    словах. Завдання 13

4 урок. УКРАЇНСЬКЕ ЧИТАННЯ. С. 13-17.

 ТЕМА. Леся Українка — видатна донька свого народу. Вірш «Красо України, Подолля!». Уривок твору Миколи Олійника «Дочка Прометея» 

1.Розкажи    про    Лесю    Українку,    пригадавши    пропущене. Завдання 15

2.Хвилинка    Знайка.    Прочитай    текст 17    

3.Прочитай    чистомовку  20  спочатку    повільно,    а    потім    поступово    прискорюючи    темп. 

4.Прочитай Тлумачний словничок

5.Прочитай    уривок    тексту,    надрукований    Незнайком.    Виправ    дві    помилки       

6.Прочитай    виразно    вірш    Лесі    Українки. Красо України, Подолля! 

Випиши    з    тексту    пари    римованих    слів.  

7.Прочитай Тлумачний словничок. Завдання 26   

8. Прочитай    уривок    твору    Миколи    Олійника    «Дочка    Прометея»    (скорочено). Завдання 27 

9.Випиши    з    тексту    власні    назви    до    поданих    слів. Завдання 29

Заспівай    пісню

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: С. 8-9  у домашньому зошиті 8 (1).

УВАГА! 4 завдання не робити і вчити уривок напам’ять не треба.

 

МЕНІ ВИСЛАТИ:  С. 8 і 9   

 

 

 

                         

 

Інші публікації цього автора

14 квітня 2020 рік. 2-А клас. ІНТЕЛЕКТ

14 квітня 2020
261

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.