Онлайн
294
Романів Наталія Вікторівна

КЗЛОР"Бориславська загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III ст."

Вчитель початкових класів

Вчительський сайт

Написати приватне повідомлення
Матеріалів: 5
Перегляд матеріалів: 223

Діагностична робота. Аудіювання " Цвіркун"

                                                         Діагностична робота.                                                                                                                                                                         

                                                                  Аудіювання

                                                                  ’’ Цвіркун”

      Ріс  собі  хлопчик. І дуже люди  того  хлопця  любили, бо  умів  він  співати, як  ніхто  на  світі. Вечорами, після  денної  роботи,  коли  можна  було  трохи  спочити,  сходилися  старі  й  малі  послухати  пісню. Кожен, хто  чув  хоч  раз  той  спів,  ніби  набирав у груди   сили  й  снаги, ніби  пив  живу  воду  з   цілющого  джерела. Співав  хлопець  про   сонце, про  квіти – трави, про  землю. І кожна   його  пісня  славила  рідний  край. Ті  пісні  хлопчина   складав  сам. А  коли  в  нього питали, як  це  йому  вдається,  відповідав, що все  те – від  квітів, дерев, води, птахів  та звірів.

      Якось  прийшло  в  цей  край  лихо. Про співучого  хлопчика  почули  злі  вороги  й  вирішили  викрасти  його. Темної  ночі, коли  він  наслухав  пісню  місячного  сяйва, щоби  потім  переспівати його  людям, схопили  вони  його й понесли  в  свої  землі. Володар тої  країни  хотів  мати  співучого  раба. Та  хлопець  йому  не співав.  Просили  його – мовчав, били – мовчав. Тільки  одного  разу, змучений  вкрай, завів  тужну – тужну пісню. Від  тої  пісні  німіли  люди, а каміння  плакало. Була вона  про  розлуку  з  рідною  стороною.

      Злий  володар  наказав  відвезти  хлопчика  в його  землю  і, якщо  він  там  співатиме, убити. Тільки – но ступив  хлопчик  на  рідну  землю  одразу  в  нього  вирвалася   пісня.

       Котрийсь   із  ворогів  замахнувся  шаблюкою, щоб  виконати  наказ  володаря, але  шабля  свиснула   в повітрі, а  хлопця  не  стало. Лише  в  зеленій  траві  застрибало  маленьке  чорненьке  створіння. І   задерикувато  заспівало.                                

        Відтоді  й  повелися  на  нашій  землі  веселі  цвіркуни. Їхні  пісні  славлять  рідну  землю,  звеселяють  смутних. А  хто  понад  усе  любить  батьківщину, той  чує  в  пісні  маленького  цвіркуна  слова  про  красу  нашої  землі.

                                                                                                        (А. Литвин, 257 слів)

 

 

 

 

 

Тестові запитання  до тексту

1.За що люди любили хлопчика ?                                                                                                                                                а) за  те,що він умів співати ;                                                                                                   б) за те, що він гарно грав на сопілці;                                                                                                                                                  в) за те,що він був дуже гарним.                                                                                                                                                          

2.Про що співав хлопчик  ?                                                                                                   а) про сонце,квіти,трави,землю;                                                                                                             б) про далекі незвідані краї ;                                                                                                                                                  в) про  непереможних лицарів.                                                                                                                                                         

3.Хто складав пісні для хлопчика ?                                                                                    а) його матуся ;                                                                                                                              б) його бабуся ;                                                                                                                                                               в) він сам.                                                                                                                                                                                    

4.Що трапилось із хлопчиком?                                                                                           а) він захворів;                                                                                                                                            б) його викрали злі вороги;                                                                                                                                                   в) він втратив голос.

5.Що вирішив зробити з хлопчиком злий володар?

а) відпустити його;                                                                                                                                                    б) силою примусити співати;                                                                                                                                                    в) відвезти додому і,якщо він там співатиме,убити.

6.На кого перетворився хлопчик?

а) на веселого цвіркуна;                                                                                                                                             б) на сірого зайчика;                                                                                                                   в) на маленького горобчика.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                Діагностична робота.                                                                                                                                                                         

                                                                  Аудіювання

                                                                  ’’ Цвіркун”

Прізвище____________________________________________________

Дата________________________________________________________

                                                      Тестові    запитання  до тексту

1.За що люди любили хлопчика ?                                                                                                                                                а) за  те,що він умів співати ;                                                                                                                                                  б) за те, що він гарно грав на сопілці;                                                                                                                                                   в) за те,що він був дуже гарним.                                                                                                                                                          

2.Про що співав хлопчик  ?                                                                                                                                                                   а) про сонце,квіти,трави,землю;                                                                                                                                                                                                   б) про далекі незвідані краї ;                                                                                                                                                             в) про  непереможних лицарів.                                                                                                                                                          

3.Хто складав пісні для хлопчика ?                                                                                                                                            а) його матуся ;                                                                                                                                                                              б) його бабуся ;                                                                                                                                                                                   в) він сам.                                                                                                                                                                                    

4.Що трапилось із хлопчиком?                                                                                                                                                  а) він захворів;                                                                                                                                                                              б) його викрали злі вороги;                                                                                                                                                                           в) він втратив голос.

5.Що вирішив зробити з хлопчиком злий володар?

а) відпустити його;                                                                                                                                                                          б) силою примусити співати;                                                                                                                                                    в) відвезти додому і,якщо він там співатиме,убити.

6.На кого перетворився хлопчик?

а) на веселого цвіркуна;                                                                                                                                                                     б) на сірого зайчика;                                                                                                                                                                                     в) на маленького горобчика.

 

Самооцінювання ( позначити V )

Мені  було  дуже  легко

Мені  була  потрібна  допомога

Мені  було  дуже  важко