

Головне меню порталу
Мій профіль (відкрити)
Доброго дня!
Отже, продовжуємо вивчати тему "Повторення та систематизація навчального матеріалу".
Сьогодні 5 урок з даної теми.
Отже, тема сьогоднішнього уроку "Повторення. Площі многокутників". Ця тема була розглянута Вами у 8 і 9 класах.
Діти, дана тема є базовою в курсі геометрії, тому на її вивчення виділимо аж 2 уроки. На першому повторимо площі чотирикутників, а на другому - площі трикутників. У кінці другого уроку Ви виконаєте невелику самостійну роботу.
Записуємо у робочих зошитах:
21 квітня
Класна робота
Повторення. Площі многокутників
Працюємо за таким планом:
І. Повторення навчального матеріалу
1) записуємо у робочих зошитах і пригадуємо основні формули для обчислення площ чотирикутників:
Для площі паралелограма є ще одна формула, яку Ви вивчили у 9 класі. Запишіть, будь ласка, її також:
2) розв'яжіть 2 інтерактивні завдання: (відправте мені в особисті повідомлення скріншоти кінцевих результатів, дякую):
№1
№2
ІІ. Розв'язування задач
Спробуємо розібрати та розв'язати одну задачу із збірника ДПА.
Записуємо у робочих зошитах:
Задача
Розв’язання. Введемо позначення на малюнку та проведемо ще одну висоту СК:
Для обчислення площі трапеції потрібно знайти її висоту СК. Знайдемо КD:
КD=АD-АК=28-18=10 (см).
Розглянемо прямокутний трикутник СКD. У ньому ∠С = ∠D = 45°. Тому цей трикутник є рівнобедреним і СК=КD=10 (см). Отже, площа трапеції:
Відповідь: 230 см2.
ІІІ. Завдання додому (записати у щоденники):
Розв'язати задачу.
Пишемо у зошитах
Домашня робота
Задача
робимо малюнок та розв'язуємо задачу на наступний урок.
Зауваження: виконані завдання класної та домашньої роботи відправте, будь ласка, мені в особисті повідомлення.
До наступного уроку!
Будь ласка, оцініть запис!