Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Ефективність навчального процесу. «Живі» уроки
»
Взяти участь Всі події

Дистанційне навчання 22.11.2021

Зміст уроків та презентація завантажені на гугл диск

https://docs.google.com/document/d/1k2KcrrcAQPVvUNsyJZHd3rIxGGAFC6Su/edit?usp=sharing&ouid=100037809049930415685&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/presentation/d/14Sa0FWXulUBzmDQs2Kc61vBS9e50YS7c/edit?usp=sharing&ouid=100037809049930415685&rtpof=true&sd=true

Українська мова (навчання грамоти:читання,письмо)

Форма проведення : дистанційно

Тема: «Закріплення вивченого. Букви Д, д. Звуки [д], [д’]».Письмо великої букви Д, складів і слів з нею. Повторення написання імен людей з великої літери.

Читання

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент.(Перевірка аудіо та відео підключення,необхідного приладдя)

- Доброго дня. Починаємо урок навчання грамоти. На уроці вам потрібна увага, терпіння, бажання вчитися. Посміхніться і з робочим настроєм починаємо урок. Я вам бажаю удачі.

ІІ Мовленнєва розминка

Чистомовка

Ду-ду-ду-грає хлопчик на дуду!

Ді-ді-ді-рибка плаває у воді.

Де-де-де-котика нема ніде.

Да-да-да-скоро буде середа!

IIІ. Актуалізація опорних знань(слайд 1)

- А почнемо ми з роботи зі складовими таблицями.

1. Читання тихо.

2.Читання голосно.

3. Хитро,весело(різне інтонування)

да де дє ди ді до ду дю дя

ад ед єд ид ід од уд юд яд

ІV.Мотивація навчальної діяльності

- Молодці. Сьогодні ми продовжуємо подорож по місту Абетка. Але щоб продовжити шлях, ми повинні виконати цікаві завдання. І ось яке завдання зустрілося на шляху.

1.Гра «Буква заблукала». Якась літера заблукала, допоможіть її знайти.

На галявині весною виріс зуб молодий.

Молодці(З-Д зуб-дуб)

2.Гра «Поміть різницю», «Відлуння»

-Послухайте і скажіть,якими звуками різняться між собою слова:

Ворона-ворота,дам-там,лани-лини,рис-рись,тінь-лінь,палка-балка,малина-калина.

«Відлуння»-повтор останього складу у словах(парта-та,школа-ла,дерево-во і т.д.)

4. Повторення вивченого про звуки [д], [д'].Вправа «Мікрофон»

- Прослухайте скоромовку

Два дельфіни десять днів

Дивували дітлахів.

-Чи почули ви слова в яких немає звука [д](Так,дітлахів)

-В яких словах ви почули звук [д]? (У всіхсловах). На початку, всередині чи вкінці? (У всіх словах на початку)

- Якою буквою позначаються ЗВУКИ [д], [д']») (Буквою Д)

V.Повідомлення теми і мети уроку

- Літерою Д, д. Правильно. Молодці. Саме ця буква сьогодні у нас головна. Її ми сьогодні згадуємо і повторюємо.(Слайд 2)

VІ.Опрацювання матеріалу уроку.

- Відгадайте загадку

Симпатична ця тварина

Зовні схожа на рибину

В морі синьому пустує

Потопаючих рятує

Ще і посміхається

Як же називається?

(Дельфін)

Сдайд 3

Слово відгадкапочинається із цієї літери , про яку ми сьогодні поведемо нашу розмову.

VІІ. Робота над матеріалом уроку

1. Розчитування

- Попрацюємо з таблицею складів.(Буквар с. 64)

2 Гра «Хто швидше»

Читання стовпчиків слів (Букваря с. 64)

3. Вправи на розвиток навичок читання.А тепер віднайдіть і прочитайте слова з складом "да"(дудар,дар,ледар,удав)

Фізкультхвилинка

4.Розвиток мовлення

- Розгляньте світлину на с.64,розкажіть що ви бачите? Що цікавого знаєте про дельфінів.Під світлиною є текст зверніть увагу,що в тексті деякі слова позначені прямокутниками і малюнками.(В процесі читання вчитель допомагає учням дібрати пропущені слова)

5. Читання тексту

  • « Луною» ( Вчитель – учні)

  • Читання для себе(повторно)

- Як звали дітей, що ходили у дельфінарій?(Данило,Дарина). Які клички були у дельфінів? (Додо і Діді). Чому вини надруковані з великих літер Д? (Пригадуємо правило написання великих літер у словах)

6. Аудіювання

Учитель(один з учнів,що вже знає літери) читає текст "Дельфіни"

Перевірка розуміння прочитаного за запитаннями

- Про кого слухали текст?

- Як називають дельфінів?

- Як вони ставляться один до одного?Як допомагають людям?

- Як люди повинні ставитись до тварин зокрема до дельфінів?

ІХ.Підсумок уроку

-Яка буква сьогодні була у нас головноюна уроці? Які два звуки вона позначає?

- Що було для вас новим?

Письмо

І.Організаційний момент.(Перевірка аудіо та відео підключення, необхідного приладдя)

ІІ.Повідомлення теми та мети уроку

- Сьогодні на уроці читання ми зустріли з вами слова що пишуться з великої букви Д. Отже сьогодні будемо вчитися писати велику рукописну букву Д.

ІІІ.Вивчення нового матеріалу

1.Ознайомлення з рукописною великою буквою Д

(Слайд 4,5)

- Розгляньте уважно велику рукописну букву Д. Знайдіть її спецефічні елементи - лежачу петлю та великий півовал,що пишеться рухом проти годинникової стрілки .

- Порівняйте велику рукописну букву Д з друковоною. Що спільного,чим відрізняється?

2. Пальчикова гімнастика

3. Письмо великої рукописної Д

У прописах (с.43) учні наводять розчерки кольоровими олівцями, а також Д у зображенні дельфіна.

Дельфін у морі не один -

Із другом грається дельфін.

Он ще дельфіни де-не-де.

Красиві наче буква Д.

4. Аналіз відеозразка написання

Після підготовчої роботи учні в зошитах окремі елементи і велику букву Д

5. Письмо складів з буквою Д

У прописах на с.43 уважно розглядаємо вид зєднання,коментуємо і пишемо за зразком склади - Да,Ді.

Фізкультвилинка

Хто ж там, хто вже так стомився?

І наліво нахилився.

Треба дружно всім нам встати

Фізкультпаузу почати.

Руки вгору, руки вниз,

Вгору трошки подивись.

Руки склали, як вітряк

І покрутимося так.

Вище руки підійміть

І спокійно опустіть.

Будем дружно ми сідати

І до праці приступати.

6. Читання слів із нарощуванням складів

Угорі сторінки с. 64 Букваря. З'ясовуємо значення незнайомих слів.

7. Письмо слів та речення у прописах с.43

Читаємо слова,звертаємо увагу на велику букву в іменах дітей Данило і Дарина, двічі прописуємо.

- Скільки слів у реченні? Які з них написані з великої букви?

- Яке слово найдовше?Скільки в ньому складів?

ІV. Підсумок уроку

- Яку букву сьогодні вчилися писати?

- Оберіть із написаних букв королеву та "одягніть " їй корону.

- Чи всі слова із запропонованих пишуться з великої букви ?

долина,Данило,Дніпро,діброва,Дарина,думати

Я досліджую світ

Тема тижня: Професії

Тема уроку : Які є професії

Хід уроку

І. Ранкова зустріч

1. Привітання

Доброго дня, діти.

Подивіться на красиве сонечко, яке зявилось на екрані(Слайд. 6.

Зараз ми будемо робити промінчики. Але не просто. Вам потрібно буде назвати своє ім’я і доповнити речення: «Я мрію стати…» і після обрати свій промінчик сонечка.

А моя мрія здійснилася – я вчитель.

  • Я бажаю, щоб ваші мрії здійснилися так, як і моя.

  • Біля сонечка єколорові кружечки, якщо у вас настрій хороший покладіть пальчик на зелений колір; якщо настрій нормальний – торкніться жовтого кольору, а якщо настрійне дужедобрий– торкніться червоного кольору.

2. Новини дня

«Помічник вчителя»(один зучнів) подає інформацію про дату дня, назву тижня, погоду.

3. Оголошення теми і мети уроку

- Сьогодні ми поринемо у цікавий світ професій! Вивчимо які існують професії і спробуємо дізнатися, яка професія найважливіша.

Відгадайте загадки:

  • Хто у будь – яку погоду

Шиє одяг для народу,

Дружить з голкою, тканиною,

Строчить швейною машиною?

(Швачка)

  • Золоті у нього руки:

Робить зачіски й перуки.

Підстриже і пофарбує,

Добрий настрій подарує.

(Перукар)

  • Розкладає він товар

На прилавку в магазині.

Зважить моркви кілограм

Ще й картоплі, яблук, дині.

(Продавець)

  • Виростають скрізь будинки

Хто ж складав усі цеглинки?

Хто тут стіни мурував?

Нам оселі будував?

(будівельник)

  • Квіточки попідливає,

Кущики попідстригає.

Для рослинок – чарівник

Любить сад …

(садівник)

  • Як усі слова-відгадки можна назвати одним словом? (Професії).

Сьогодні ми з вами розпочнемо ознайомлюватися з різноманітними професіями. І дізнаємося,яка ж професія є найголовнішою серед усіх.

ІІ. Вивчення нового матеріалу

Люди яких професій мені допомагають

  1. Бесіда з учями

  • Розкажіть які професії допомагають вам у житті?Як саме?

Зорова гімнастика(вправи для відпочинку очей )

2. Досліджуємо медіа

- Давайте ближче познайомимось із професією пожежника.

- Що ціквого дізналися із відео?

3. Асоціації

Пояснюю правила гри «Я – тобі, а ти – мені»(вчитель називає кожну дитину по черзі)

  • Я буду називати назву професії, а ви будь-яке слово, яке у вас асоціюється з назвою цієї професії. Наприклад: кухар – плита, кочегар – котел, водій – кермо і т.д.

Водій бібліотекар

Лікар ветеринар

Вчитель

Будівельник

футболіст

Фізкультхвилинка

Рухлива гра «Професійні вміння»(діти імітують рухи довільно)

Кожна праця — це уміння,

Вміння справжні, професійні:

Так працює в нас жонглер,

Так веде авто шофер,

Так фарбує дім маляр,

Так ось грає сопілкар,

Так працює в нас двірник,

Так — завзятий танцівник,

Так пливе спортсмен-плавець...

Кожний — справжній фахівець!

Гра «Що зайве» (Слайд 6,7,8)

  1. Яка ж професія найкраща?

Хто потрібніший і найважливіший, - сперечалися діти, - яка професія?

- Звичайно, лікар, сказав один. Я увесь минулий рік хворів та хворів, ангіна та ангіна, а лікар вирізав мені мигдалики. І от я тепер завжди здоровий.

- Ні, сказав інший, найпотрібніший – учитель. Він нас навчає і читати, і писати.

- А от і не вчитель. Найважливіші пожежники! – гарячкував третій. У нас якось ледь будинок не згорів. Мешканці бігають, метушаться, нічого не можуть зробити. А приїхали пожежники – враз вогонь погасили!

- Хтось кричить: «Найважливіші льотчики», хтось розхвалює листонош. З усіх боків чути: «продавець!», «комбайнер!», «водолаз!». Словом, сперечалися, аж захрипли, але так нічого не вирішили.

- Діти, яка найважливіша професія? (Відповіді дітей)

Отже, професії всі важливі і потрібні, тому треба вчитися робити все. І з повагою ставитись до інших, цінувати їхню працю.

ІІІ. Закріпленнянового матеріалу

  • В кожній організації чи установі працюють люди певних професій, які забезпечують діяльність цієї організації. Наприклад у дитячому садочку є завідувач, вихователь, молодший вихователь або няня, кухар, кочегар. У супермаркеті є продавці-консультанти, касири, охоронці, промоутери.

  • Я називатиму установу, а ви повинні підібрати персонал.

(Школа-вчителі,директор,повар,технічний персонал, лікарня - лікарі,масажисти, лаборанти,медсестри,технічний персонал, дитячий садок - завідувач, вихователь,помічник вихователя,музичний керівник,повар))

Підсумок

- А яка професія найголовніша?

І завжди пам'ятайте: остаточний вибір тільки за вами, тому що вибираючи професію, ви вибираєте долю. Професія повинна приносити задоволення і забезпечувати максимальну реалізацію твоїх можливостей (користь суспільству).

А врешті, якщо ви і не станете професійними артистами, лікарями, спортсменами, кулінарами, то обов'язково будете справжніми громадянами, адже ви – майбутнє України!

Наш урок завершується, але подорож наша у світ професій продовжується , адже у світі ще стільки цікавого

Читайте також: