Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

13 жовтня 2021 р.

Навчання грамоти

Читаня. Українська мова

Тема : Узагальнення вивченого про букви голосних звуків.Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів. Письмо великої букви Е.Закріплення вмінь використовувати всі види з’єднання літер і записувати вигуки.

1.Словесно-логічна вправа- За допомогою чого написані речення на с. 51?

Прочитати їх , уточнити, які букви використані в запису слів.Верба і береза - дерева. Лебідь і лелека - птахи.- Що ви знаєте про цих птахів?

2. Досліджуємо медіа- Уявіть, ніби ви відвідуєте зоопакр. розгляньте фото тварин Африки, послухайте їхні голоси. Хто вміє читати, прочитайте назви тварин, запам'ятайте, про кого на минулому уроці ще не розповідали. https://youtu.be/FmfntL29iCM

3. Інтонування вигуку з різним настроєм.Вірш про ему (с. 51) читаємо. Вигук читаємо разом з радістю, задоволено, з гордісю. із захватом.Спробуй вивчити вірш напам'ять.

4. Називаємо біля вірша вивчені букви. Які звуки вони позначають (Голосні) Фізкультхвилинка

5.Досліджуємо мовні явища.- Додай словоЇх можна чути і вимовляти……..(звуки)Їх можна писати і бачити………(букви)Вони бувають голосні і приголосні….(звуки)

Вони бувають друковані і рукописні…..(букви)

6.Підсумок Прослухай пісню про вивчені звуки та https://www.youtube.com/watch?v=3b2TXDNO2PA

Назви їх всі (А О У И І Е) Якими буквами вони позначаються?([а ] – а,я [ о ] – о [ у ]- у,ю [ и] – и [ і ] – і [ е ] – е)

Письмо

1.Готуємо руку до письмаНаведення розчерків с. 27 верхня частина зошита

Пальчикова гімнастика• «Миємо руки»: ритмічно потираємо долоні, наче миємо руки.Узяли пахуче мило,Добре руки з ним помили.• «Струшуємо водичку з рук»: пальці стиснуті в кулачок, потім з силою випрямити їх, наче струшуючи водичку.Полетіли від водиБризки з рук туди-сюди.• «Витираємо руки»: енергійні рухи імітують почергове витирання кож­ної руки рушником.Рушничок я свій беру,Швидко ручки обітру.

2.Написання великої букви Е. Демонстрація букви

02016tab-09aa-274x179.jpg

Правила написання великої букви

.- Подивись на велику рукописна буква Е.

- Чи схожа вона на друковану?- З яких елементів складається? (З півовалів)

Повторення правил про посадку під час письма, положення зошита на парті, тримання ручки.

Зошит свій я розгортаю,Навскоси його кладу.Ручку правильно тримаю,

Сяду прямо не зігнуся, до роботи я беруся.

Велика буква Е складається з верхнього і нижнього лівих півовалів.

Під міжрядковою лінією описуємо верхній лівий півовал, який закінчуємо над верхньою рядковою лінією, не заокруглюючи вгору. Не відриваючи руки, рухом уліво і вниз описуємо більший нижній півовал, який торкається нижньої рядкової лінії. Пишемо під лічбу і-раз-і, і-два-і.

- «Письмо» у повітрі. Напишіть букву у повітрі.- Обведення елементів літери за поданим у зошиті пунктиром. (Перший робочий рядок)

3.. Письмо складів і слів з буквою Е.

Ее - пишемо велику букву ЕЕі, Еу верхнє з’єднанняЕа, Ео середнє з’єднанням.Ее – безвідривне нижнє з’єднання

4.Наведення букви у словах речення та вигуку Е-е-е!

5. Підсумок уроку. Яку букву навчилися писати?— З яких елементів вона складається?Математика

Тема : Повторюємо числа від 1-6

Сьогодні ми підсумуємо все, що ти знаєш про числа в межах 6: порядок їх слідування при лічбі; одержання з попереднього числа або наступного; порівняння та склад чисел. Складання рівностей на віднімання та додавання за малюнками

1. Віднови таблиці склади рівності на додавання с.26 завд.22. З’ясуй за якою ознакою множину розбито на підмножини в кожному випадку(за кольором,за розміром,за формою).

Поясни як склали рівності. с. 26 завд 3Виконай таке ж саме завдання у зошиті с. 23 завд. 13.

Розглянь малюнок внизу на с. 26

- Скільки горобців?- Скільки синиць?Поясни схеми до малюнка. Який вираз можна скласти.Фізкультхвилинка

4. Робота з числовим променем.Як отримати наступне число?(додати до даного числа 1)Як отримати попереднє число? (відняти від даного числа)

1)Виконання завдань 2 у друкованому зошиті с.23

5.Порівняння чисел(за потреби користуємось лічильним матеріалом, палички, кружечки та ін..)Завдання .3 с.23

ЯДС Тема: Мої права та обов'язки

1. ПригадайЯку назву має наше місто? Як називається район?Яка область? Як називається головне місто області? Які правила справжнього громадянина запам'ятав? Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=cGJ4bjWpDnc

- Розкажи які права та обов’язки ти запам’ятав (ла)

- Робота з підручником

Розглянь ілюстрації на с.19 підручника.

Поділись своїми міркуваннями.

Англійська мова

Літера Oo. Запишіть літеру Оо в своїх прописах.

Прослухайте слова і повторіть їх https://youtu.be/qD2FqU4GsC0

Читайте також: