Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Ефективність навчального процесу. «Живі» уроки
»
Взяти участь Всі події

12 жовтня 2021

12 жовтня

Навчання грамоти

Читання .Українська мова
Тема: Екзотичні тварини. Звук [е], буква Е, е. Позначення твердості приголосного звука в прямому складі. Письмо малої букви е. Закріплення уміння використовувати верхнє і середнє поєднання літер. Упізнавання слів за предметними малюнками, частковий звуко-буквений аналіз, наведення літер у словах.

1. - Діти ми з вами вже знаємо, що є свійські тварини. Назвіть їх. Де вони живуть? Навіщо їх утримують?- Існують і дикі тварини. Це ті, які живуть переважно в лісах і полях. Можете їх назвати?- А ще є тварини, яких ми називаємо екзотичними, тобто чужоземними, "заморськими".Вони живуть у пустелях, саванах, джунглях, серед снігів і крижин. - Хто з вас може назвати таких тварин? Де їх можна побачити?

2. Відгадайте загадку

Має гриву, та не кінь.

Але ти мені повір: Я нікого не боюся,

Недарма ж царем я звуся.

(Лев)

Хоч чотири лапи має, Лиш на двох вона стрибає Щоб малесенькій дитинціБуло зручно у торбинці. (Кенгуру)

Здивувалась дітвора:"Це тварина чи гора? Як же їсть він, як він п'є?" А для цього хобот є! (Слон)

3.Розгляньте тварин на с. 50 у букварі.

4. Робота над сюжетним малюнком на с. 50- Куди прийшли діти?-Яких екзотичних тварин побачили?-Хто з тварин вразив дітей найбільше?

5. -Послухайте текст. Чи все в ньому, як на малюнку у Букварику?

Екзотичні тварини

Якось теплого осіннього дня діти всім класом їздили на екскурсію до зоопарку. Було дуже цікаво. Першокласники побачили багато екзотичних тварин. Спочатку всі довго розглядали левів, пантер, леопардів та інших диких кішок. Потім затрималися біля вольєра з мавпами. Там маленький шимпанзе весело позував, а діти робили чудові фотографії. Побачии й екскурсанти багато різних птахів, навіть хижого орла. Але найбільше здивували дітей страуси ему. Ці величезні птахи мають міцні ноги, вміють швидко бігати, а ось літати не можуть.

6. -Чим відрізняється малюнок і текст, що спільного?

7. Виділення звука[е].

- Які птахи найбільше вразили дітей у зоопарку?- Поділіть слово ему на склади, назвіть перший склад.За відкритою вимовою без перешкод звук [е] належить до голосних (позначаємо фішкою). -Знайдіть на с. 50 слова зі звуком [е] та визначте його місце у слові (на початку, посередині, в кінці).8. Ознайомлення з друкованою буквою Е.-Знайдіть у Букварі на с. 50 у лівому верхньому кутку друковану букву Е,е. Обведіть її пальцем. На що вона схожа?

9. Фізкультхвилинкаhttps://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&t=4s

10. Звуко-буквений аналіз слів

Діти назвіть тварин в букварі на с. 50, вимовляють слова по звуках, знаходять у них місце звука [е]: ефа - на початку слова, зебра. осел -у середині слова. Аналогічно аналізують слова другого рядка, звертаючи увагу на те, що вивчені букви замінюють місця звуків.

11.Розгляньте схему речення під малюнком про зоопарк на с. 50. Визначте кількість слів, зверніть увагу на знак питання в кінці. Порівняйте схему з запропонованими реченнями .

(Діти відвідують зоопарк. Діти відвідують зоопарк?Діти захоплююються страусами. Діти захоплюються страусами?)

12. Письмо малої букви е. (Зошит с. 26)Рибка плаває по дні. Як зловить мені її?Я ловлю - вона тікає-Букву е в собі ховає.Підготовка руки до письма. Наведення розчерків у верхній частині сторінки.

Аналіз рукописної малої букви е. Порівняйте з друкованою. З якого елемента складається маленька рукописна буква е ? (Мала петля)

Наведення олівцем рукописної букви е. (Зліва, починаємо від крапки).Наведення букви е в повітрі.Написання першого рядка. Друга частина рядка - написання безвідривне.З'єзнання букв ее. Звертаємо увагу, що поєднання середнє.Поєднання еі, еи - верхнє.

Відпочинемо. Пальчикова гімнастикаПоєднання ео, еа - середнє, яе, ие - середнє. Зверніть увагу: спочатку поєднання букв пишемо в повітрі і лише потім переходимо у зошит

Наведення літер у словах. Діти називають малюнки внизу прописів на с. 26. потім наводять вивчену букву у цих словах.На останньому рядочку ще раз пишемо букву е.13.

Підсумок- Які тварини називаються екзотичними?- Які тварини запам'ятали з сьогоднішнього уроку?- Яку букву вивчали? Знайдіть її на стрічці букв у букварі.- Який звук вона позначає? - Якщо цей звук всередині слова, то попереду знаходиться твердий чи м'який приголосний?- Які ще голосні звуки знаєте?

Математика Тема: Досліджуємо склад числа 6

Діти, сьогодні ми будемо досліджувати склад числа 6.

Згадай склад чисел 5,4,3.

020173rm-2ea3-189x266.jpg

Підручник с.25 завдання 2 Визнач, які числа пропущено

Завдання № 2.Розгляньте малюнок. Як одержати наступне число? Як одержати попереднє число? Знайдіть значення виразів. Складіть інші вирази. Знайдіть їх значення.Підручник с.25 завдання 5

Вивчаємо склад числа 6 https://www.youtube.com/watch?v=PzCjdYrnKao

Тренувальні вправи на закріплення складу числа 6.

Друкований зошит завдання 1Діти зафарбовують кружки, демонструючи склад числа 6, потім заповнюють таблицю. Після цього називають першу пару чисел, які входять до складу числа 6, і записують відповідну рівність, промовляючи те, що пишуть.5+1=64+2=63+3=62+4=61+5=6

Друкований зошит завдання 2Розгляньте перший малюнок. Скільки монет зображено зліва? справа? Об’єднаємо їх. Якій арифметичній дії відповідає об’єднання? Розгляньте, як склали вираз. Полічіть всі монети. Скільки буде, якщо до 1 додамо 5? Здогадайтеся, що підказують стрілки біля монет. Об’єднайте монети справа наліво. Розгляньте, як складено вираз, і знайдіть його значення: до 5 додамо 1...

Робота над складанням нерівностей Друкований зошит завдання 3

У цьому завданні діти мають сконструювати істинні нерівності.

Підсумок З яких чисел складається число 6? Що означає об’єднати? вилучити? Чи є істинними твердження: «До 5 додати 2 одержимо 6»; «До 3 додати 3 буде 6»; «Число 6 складається з 2 і 3», «Число 6 складається з 1 і 5», «Якщо Петрик вивчить склад числа він зможе швидко додавати ті віднімати».

Я досліджую світ

Тема. Яким є кожен з нас (різне і спільне). Познайомимося ближче.

ПОВІДОМЛЕННЯ Тема тижня «Я і моя Батьківщина», тема нашого дня «Що таке Батьківщина?»- Як називається країна, де ми живемо?- Яку назву має народ нашої держави?- Хто ж ми?- Як ви розумієте вислів «Бути громадянина ми нашої країни?»Громадянин – це людина, яка постійно живе в державі, користується правами та виконує обов’язки, встановлені законами цієї держави.- Яка мова є державною у нашій країні?- Діти, а як ще можна назвати нашу Україну? (Батьківщина.)- Як ви розумієте, що таке Батьківщина?- Батьківщина – це найдорожче, що є в людини. Недарма це слово співзвучне зі словом «батьки». Кожен сприймає це поняття по-своєму: подвір’я дитинства, тепло лагідних материнських рук, схід сонця, сяйво зірок…- А з чого для вас починається Батьківщина?

5. Гра «Продовж речення»- Для мене Батьківщина починається з… - Моя Батьківщина – це…- В Україні ти побачиш …- Тільки в Україні ти скуштуєш…- Тільки в нас ти відчуєш …- Тебе вразить…, зачарує…

6. Руханка

7. Робота з підручником с. 18. Дай відповіді на питання .

Переглянь відео про Софійку. https://youtu.be/GzLD_cCr5UI

Опиши її зовнішність. Що вона любить ? Які в неї друзі? Розкажи так само про себе.

8. Підсумок- Сьогодні я дізнався (дізналася)…- Моя Батьківщина – це …

Фізична культура

Руханка

https://www.youtube.com/watch?v=6iJaHoVGPZI&t=4s

Читайте також: