Офлайн
1702
Охріменко Марина Анатоліївна

Вербківська ЗШ І-ІІІ ступенів
Основний заклад користувача
Освітян-колег: 12 (переглянути)

ID-код 137026

Поширити профіль:

Матеріалів: 17 (1)
Перегляд матеріалів: 30.5K

Індивідуальний план роботи під час карантину на період з 12.03.2020 по 08.05.2020 вчителя 2-В класу

                                  Індивідуальний план роботи під час карантину

на період з 12.03.2020 по 08.05.2020

вчителя 2-В  класу

№ п/п

Дата

Зміст роботи

Примітки

1

12.03

1.Робота зі шкільною документацією.

2.Складання плану-графіка самоосвіти та елементів дистанційної роботи під час призупинення освітнього процесу.

3.Складання відомості  про  харчування за березень.

 

2

13.03

1. Опрацювання портфоліо учнів.

2. Розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на період карантину (перегляд відеофайлів).

3. Онлайн консультація для батьків (Навчання в дистанційній формі).

 

3

16.03

1. Розміщення на шкільному сайті індивідуального плану роботи вчителя  2-В класу  на період карантину.

2. Онлайн консультація для батьків 2-В класу “Навчання на дистанційній формі”

3. Розміщення завдань для учнів  2-В класу (соціальна мережа Viber)

4. Індивідуальні консультації для учнів і батьків2-В  класу в онлайн-режимі

 

4

17.03

1. Розміщення завдань для учнів 2-В класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків 2-В класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі.

4. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

5. Самоосвіта. Опрацювання фахової літератури

 

5

18.03

1. Розміщення завдань для учнів 2-В класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків 2-В класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.

 

6

30.03

1. Розміщення завдань для учнів 2-В класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків  2-В класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Самоосвіта.Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину».

5. Складання тестових завдань по математиці.

 

 

 

7

31.03

1.Моніторинг стану захворюваності учнів класу.

2.Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу  для учнів 2-В класу.

3.Індивідуальні консультації для батьків та учнів 2-В  класу в онлайн – режимі.

4.Перевірка виконаних завдань

5. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.

.

8

01.04

1.Моніторинг стану захворюваності учнів класу.

2.Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу  для учнів 2-В класу.

3.Індивідуальні консультації для батьків та учнів 2-В  класу в онлайн – режимі.

4.Перевірка виконаних завдань

5. Робота з методичною літературою.

6. Розробити онлайн-тренінг для батьків «Створення комфортного психологічного стану в родині під час карантину».

7.  Самоосвіта. Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта

Забезпечення безперервного навчання під час карантину за допомогою онлайн-олімпіад.

 

9

02.04

1.Моніторинг стану захворюваності учнів класу.

2.Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу  для учнів 2-В класу.

3.Індивідуальні консультації для батьків та учнів 2-В  класу в онлайн – режимі.

4.Перевірка виконаних завдань

5. Опрацювати новинки методичної літератури.

6. Продовжити роботу над розробкою онлайн-тренінгу для батьків «Створення комфортного психологічного стану в родині під час карантину».

7. Самоосвіта. Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта Педагогічні підходи в роботі з дитиною-шульгою.

 

10

03.04

1.Моніторинг стану захворюваності учнів класу.

2.Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу  для учнів 2-В класу.

3.Індивідуальні консультації для батьків та учнів 2-В  класу в онлайн – режимі.

4.Перевірка виконаних завдань

5. Підготувати доповідь на МО«Формування соціальних навичок здобувачів освіти під час ранкових зустрічей»

6. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

7.Виготовлення дидактичного матеріалу.

 

11

06.04

1. Розміщення завдань для учнів  2-В класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків  2-В класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4.Вивчення нових нормативних документів (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19)

 

12

07.04

1. Розміщення завдань для учнів 2-В класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків 2-В класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Систематизація матеріалів в учнівських портфоліо

 

13

08.04

1.Моніторинг стану захворюваності учнів класу.

2.Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу  для учнів 2-В класу.

3.Індивідуальні консультації для батьків та учнів 2-В  класу в онлайн – режимі.

4.Перевірка виконаних завдань

5. Підготувати майстер-клас «Ефективні підходи

оцінювання навчальних досягнень

здобувачів освіти в умовах нового

освітнього простору».

6. Самоосвіта. Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта

Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання

 

 

 

 

14

09.04

1. Розміщення завдань для учнів 2-В класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків 2-В класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.

 

 

 

15

10.04

1.Моніторинг стану захворюваності учнів класу.

2.Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу  для учнів 2-В класу.

3.Індивідуальні консультації для батьків та учнів 2-В  класу в онлайн – режимі.

4.Перевірка виконаних завдань

5. Розробити систему уроків з української мови з використанням інтерактивних технологій.

6. Залучати учнів до участі у конкурсі «Всеосвіта. Весна 2020»

 

 

16

13.04

1.Моніторинг стану захворюваності учнів класу.

2.Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу  для учнів 2-В класу.

3.Індивідуальні консультації для батьків та учнів 2-В  класу в онлайн – режимі.

4.Перевірка виконаних завдань

5. Упорядкування папки класного керівника.

 

17

14.04

1.Моніторинг стану захворюваності учнів класу.

2.Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу  для учнів 2-В класу.

3.Індивідуальні консультації для батьків та учнів 2-В  класу в онлайн – режимі.

4.Перевірка виконаних завдань

5. Самоосвіта. Проходження вебінару про дистанційне навчання в початковій школі. Всеукраїнська віртуальна педрада.

 

 

 

 

 

18

15.04

1. Віртуальна школа Ранок.

2. Розміщення завдань для учнів  2-В класу (соціальна мережа Viber)

3.Індивідуальні консультації для батьків та учнів 2-В  класу в онлайн – режимі.

4. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення науково-теоретичного рівня викладання у початкових класах НУШ

5. Самоосвіта. Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта

Організація дистанційного навчання у початковій школі. Види робіт та онлайн-сервіси

 

 

19

16.04

1. Підготувати завдання для молодших школярів на період карантину.

2. Розміщення завдань для учнів 2-В класу (соціальна мережа Viber)

3. Індивідуальні консультації для  батьків 2-В класу в онлайн-режимі.

4.Перевірка виконаних завдань

5. Самоосвіта. Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта

Модель учнівського самоврядування для дітей молодшого шкільного віку.

 

 

20

17.04

1. Опрацювати корисні посилання для дистанційного навчання у  2-В класі «Відпочивайте з користю».

2. Розміщення завдань для учнів  2-В класу (соціальна мережа Viber)

3. Індивідуальні консультації для  батьків  2-В класу в онлайн-режимі.

4.Перевірка виконаних завдань

 

 

 

21

21.04

1. Розміщення завдань для учнів 2-В класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків 2-В класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4.Перевірка виконаних завдань

5. Самоосвіта. Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта

Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями

 

 

 

22

22.04

1. Розміщення завдань для учнів 2-В класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків  2-В класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4.Перевірка виконаних завдань

5. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.

 

23

23.04

1. Опрацювати літературу із проблеми «Особливості використання інтерактивних технологій на уроках математики в початковій школі».

2. Розміщення завдань для учнів2-В класу (соціальна мережа Viber)

3. Індивідуальні консультації для  батьків  2-В класу в онлайн-режимі.

4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

5.Перевірка виконаних завдань

6. Самоосвіта. Проходження курсу

Корекційна спрямованість використання наочності у процесі навчання учнів з особливими освітніми потребами в середовищі НУШ»

 

 

 

24

24.04

1. Розміщення завдань для учнів 2-В ласу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків  2-В класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі.

4.Перевірка виконаних завдань

5. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

6. Самоосвіта. Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта

Створення та ведення блогу на платформі «Всеосвіта»

 

 

25

27.04

1.Моніторинг стану захворюваності учнів класу.         2.Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу  для учнів 2-В класу.

3.Індивідуальні консультації для батьків та учнів 2-В класу в онлайн – режимі.

4.Перевірка виконаних завдань

5. Самоосвіта. Проходження курсу

Корекційна спрямованість використання наочності у процесі навчання учнів з особливими освітніми потребами в середовищі НУШ»

 

26

28.04

1.Моніторинг стану захворюваності учнів класу.

2.Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу  для учнів  2-В класу.

3.Індивідуальні консультації для батьків та учнів 2-В  класу в онлайн – режимі.

4.Перевірка виконаних завдань

5. Самоосвіта. Проходження курсу

Корекційна спрямованість використання наочності у процесі навчання учнів з особливими освітніми потребами в середовищі НУШ»

6.Перегляд відео: Ранкове коло. Нова Українська Школа

https://www.youtube.com/watch?v=Y06SpBC5wJs

 

27

29.04

1.Моніторинг стану захворюваності учнів класу.

2.Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу  для учнів  2-В класу.

3.Індивідуальні консультації для батьків та учнів 2-В класув онлайн – режимі.

4.Перевірка виконаних завдань

5. Самоосвіта. Проходження курсу

Корекційна спрямованість використання наочності у процесі навчання учнів з особливими освітніми потребами в середовищі НУШ»

6.Перегляд відео : Фізкультхвилинка в НУШ

https://www.youtube.com/watch?v=y_eAwxhUJqw

 

28

30.04

1.Моніторинг стану захворюваності учнів класу.

2.Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу  для учнів 2-В класу.

3.Індивідуальні консультації для батьків та учнів  2-В класу в онлайн – режимі.

4.Перевірка виконаних завдань

5. Самоосвіта. Проходження курсу

Корекційна спрямованість використання наочності у процесі навчання учнів з особливими освітніми потребами в середовищі НУШ»

 

29

04.05

1.Моніторинг стану захворюваності учнів класу.

2.Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу  для учнів 2-В класу.

3.Індивідуальні консультації для батьків та учнів  2-В класу в онлайн – режимі.

4.Перевірка виконаних завдань

5. Самоосвіта. Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта

Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи "Всеосвіта" для дистанційного навчання

6.Перегляд відео : Метод критичного мислення "Шість капелюхів".https://www.youtube.com/watch?v=wAlR5TR4Vw8

 

30

05.05

1.Моніторинг стану захворюваності учнів класу.

2.Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу  для учнів  2-В класу.

3.Індивідуальні консультації для батьків та учнів 2-В класув онлайн – режимі.

4.Перевірка виконаних завдань

5.Перегляд відео : Таблиця множення на пальцях https://www.youtube.com/watch?v=up5GRotlKPA

 

31

06.05

1.Моніторинг стану захворюваності учнів класу.

2.Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу  для учнів 2-В класу.

3.Індивідуальні консультації для батьків та учнів 2-В класув онлайн – режимі.

4.Перевірка виконаних завдань

 

32

07.05

1.Моніторинг стану захворюваності учнів класу.

2.Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу  для учнів  2-В класу.

3.Індивідуальні консультації для батьків та учнів 2-В класу в онлайн – режимі.

4.Перевірка виконаних завдань

5. Самоосвіта. Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта

Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними.

 

33

08.05

1.Моніторинг стану захворюваності учнів класу.

2.Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу  для учнів 2-В класу.

3.Індивідуальні консультації для батьків та учнів 2-В  класу в онлайн – режимі.

4.Перевірка виконаних завдань