Онлайн
393
Кірпа Олена Анатоліївнп

вихователь-методист

Написати приватне повідомлення
Матеріалів: 7 (7)
Перегляд матеріалів: 156

Вихователь-методист дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 107 "Зоряний"

Дошкілля - це покликання, натхнення і стиль життя...

Я - Кірпа Олена Анатоліївна, вихователь-методист дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 107 "Зоряний". В заклад я прийшла працювати вихователем ще в 1988 році. Іноді мені здавалося, що ця професія не для мене і я робила спроби знайти себе в інших галузях. Але з часом зрозуміла, що  дошкільне виховання - це моє, і повернулася в свій дитячий садок. На посаді вихователя-методиста працюю з 2007 року.

Більшість людей, коли дізнаються, що я працюю методистом, одразу запитують: «А що ти робиш?» Ми, методисти, - «сірі координали»; всі знають, що ми є, але для всіх загадка – для чого? Так хто ж такий методист ?

Саме слово «методист» сходить до назви протестантської течії, що відкололася від англіканської церкви у XVIII столітті і яка проповідувала смирення і терпіння. Вже в ті далекі часи  люди намагалися систематизувати життя і вчинки. На початку XIX століття з’явилися перші поради практикуючих вчителів, які обмінювалися своїм досвідом і майстерністю, а також методами своєї роботи. Десь до середини XX століття методична робота стала системною, а до початку 20 століття сформувалася окрема професія вчителя-інструктора або методиста.

Чим  вихователь-методист займається в дитячому садочку? Вихователь-методист сприяє розвитку професійних інтересів педагогічних працівників, підтримує їх нові ідеї, «провокує» педагогів на творчість, спонукає до вдосконалення професійної майстерності.

    Методичний кабінет у дошкільному навчальному закладі  – це живий організм, де народжуються  ідеї та розвиваються педагогічні обдарування. Він живе, функціонує, розвивається, змінюється, оновлюється, поповнюється. Всі матеріали кабінету – це не експонати за скляною ширмою, а об’єкти постійного користування, які мають своє місце і конкретне призначення.

Методичний кабінет - це творча педагогічна майстерня, де вихователі отримують практичну допомогу в організації роботи з дітьми. Вихователь-методист як наставник допомагає педагогам оволодіти новими знаннями, сучасними формами педагогічної взаємодії з вихованцями та їх батьками.

   Італійський мислитель Ніколо Макіавеллі казав, що управляти - означає вірити. Скажу відверто: " Я вірю в людей, з якими працюю, в їх кращі якості, в нашу справу, її необхідність і успіх." Ця віра дає можливість працювати творчо, продуктивно, якісно.