Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках
»

28.08.2019

434

0

Календарне планування уроків мистецтва у 2 класі НУШ за підручником Лємешевої

Тема

Дата

Музичне мистецтво

Образотворче мистецтво

Розділ І. КРАСА ДОВКІЛЛЯ У МИСТЕЦТВІ

  1-2

  Здрастуй,          школо!

Музика вокальна та інструментальна. Правила слухання музичних творів. Співоча постава.

СІМ: В. А. Моцарт. «Маленька нічна серенада» (частина 1). Леся Горова. «Музика звучить».

Руханка «Якщо весело живеться» (канал «Дитинство ТВ») (https://bit.ly/2BHGMsu)

КМ: передача повідомлень про почуття щодо музичного мистецтва через висловлювання ставлень (особистісних емоційних ціннісних).

ХТД: Вокальні вправи на дихання та звукоутворення. «Шкільна пісня» Муз. і сл. Н. Май. Театралізація малюнків.

Види образотворчого мистецтва. Матеріали інструменти художників.

СІМ: К. Дудник. Хованки.

КМ: передача повідомлень про враження через висловлювання ставлень (особистісних емоційних ціннісних) щодо образотворчого мистецтва.

ХТД: створення гірлянди «Здрастуй, осене, здрастуй, школо!» (аплікація).

  3-4.

Світ і   мова мистецтва

Мова музики. Ноти. Нотний стан. Характер мелодії.

СІМ: В. Косенко. Колискова. Українська народна пісня «Ой ходить сон» у виконанні Н. Матвієнко.

Руханка Н. Май. «Веселка»(https://bit.ly/2Xd7ZNc)

КМ: невербальне спілкування (жестами рухами) на основі обміну емоціями щодо музичного мистецтва.

ХТД: «Веселі нотки» муз. М. Ведмедері, вірші Л. Куліша-Зіньківа. Вокальні вправи на формування звуку «о»

Мова кольорів. Назви кольорів. Основні групи кольорів (основні – похідні, теплі – холодні). Різновиди ліній.

СІМ: О. Збруцька. Веселка.

КМ: обмін інформацією про роль кольорів у образотворчому мистецтві та передача настрою природи засобами графіки.

ХТД: створення творчої роботи «Веселковий світ» кольоровими олівцями.

   5-6. Квітковий барвограй

Балет (повторення з 1-го класу). Вальс. Тривалість звуків (ціла, четвертна, половинна, восьма). Арфа.

СІМ: П. Чайковський. Балет «Лускунчик» («Вальс квітів») (https://bit.ly/2DU6TwU).

В. Дісней. Мультфільм «Фантазія» (фрагмент «Вальс квітів») (https://bit.ly/2NdTLqG). «Я люблю у лузі квіти» муз. Г. Азаматової, сл. Г. Чубач.

КМ: передача настрою квітів засобами музичного мистецтва.

ХТД: Вокальні вправи на формування звуку «о».  «Веселі нотки» муз. М. Ведмедері, сл. Л. Куліша-Зіньківа (вокально-інструментальний ансамбль). Дослідження звучання музичних інструментів

Композиція та композиційний центр (пропедевтика). Утворення відтінків розбіленням.

СІМ: Ю. Камишний. Веселі діти осені

КМ: передача настрою осінніх квітів засобами образотворчого мистецтва.

ХТД: малювання квітів фарбами (гуаш) за допомогою виделки.

  7-8. Налетіли хмарки

Характер і настрій в мистецтві. Тривалість звуків (ціла, четвертна, половинна, восьма).

СІМ: К. Дебюссі. Симфонічна картина «Хмари». Мультфільм «Капітошка» (https://bit.ly/2BAycwg) «Хмаринки» муз. Н. Антоник, сл. Н. Свойкіна.

КМ: передача характеру хмаринок (білої, сивої, чорної) музичними засобами (ритм).

ХТД: виконання ритмічних послідовностей.

Вокальні вправи на формування звуку «а». «Хмаринки» музика Н. Антоник, слова Н. Свойкіної

Характер і настрій в мистецтві. Компонування зображень на папері. Прийом «заливка» тла аквареллю. СІМ: М. Реріх. Небесний бій, О. Кваша. Хмари над містом, Рисунки М. Фейджо.

КМ: передача характеру хмаринок образотворчими засобами (лінія, колір).

ХТД: малювання хмаринок різної форми за допомогою воскових олівців та прийому «заливки» тла аквареллю.

  9-10. Цікавий світ тварин

Тембр. Скрипка, віолончель, контрабас.

СІМ: К. Сен-Санс. «Карнавал тварин» («Черепахи», «Лебідь», «Слон»). Перегляд К. Сен-Санс «Карнавал тварин». Музично-анімаційне дійство (https://bit.ly/2DQJhcy)

Руханка. Г. Чубач. «Черепаха-аха-аха».

КМ: обмін інформацією (емоціями, ставленнями, враженнями) про роль музичного мистецтва у «розповідях» про тварин. Передача характеру тварин ритмом, рухами

ХТД: Вокальні вправи на дихання та звукоутворення.  «Левеня» муз. М. Ведмедері, cлова Н. Іванюк., виконання ритмічних послідовностей за записом.

Відтінки кольору. Помаранчевий - похідний колір, його утворення (пригадування з 1-го класу). Утворення відтінків кольорів збільшуванням (зменшуванням) однієї з фарб.

СІМ: Роботи Е. С. Тінгатінга. Мультфільм «Цікава ферма. Хто як говорить?» (https://bit.ly/2V3Fgs1)

КМ: обмін інформацією (емоціями, ставленнями, враженнями) про роль образотворчого мистецтва у відтворенні характеру тварин художніми засобами.

ХТД: малювання левеня фарбами.

  11-12.

 Контрасти у мистецтві та житті

Контраст в музиці (гучно-тихо, високий-низький, довгий-короткий). Скрипковий ключ. Ноти МІ, СОЛЬ.

СІМ: А. Штогаренко. «Метелик», С. Чекалін. «Метелик» (фрагмент).

Руханка. Н. Май. «Метелик» (https://bit.ly/2tqjHGo)

КМ: обмін враженнями від образу метелика засобами музичного мистецтва та елементами театралізації.

ХТД: виконання ритмічних послідовностей на контрасті (гучно, тихо, повільно, швидко, високо, низько) «Левеня» муз. М. Ведмедері, cлова Н. Іванюк.

Контраст в образотворчому мистецтві (світле – темне). Витинанка. Правила користування ножицями.

СІМ: Зразки витинанок Китаю, Австралії (Е. ван Ліст), України (М. Теліженко).

КМ: обмін інформацією (емоціями, ставленнями, враженнями) про витинанки.

ХТД: створення метелика в техніці витинання.

  13-14. Гармонія контрастів

Контраст в музиці (повторення). Тембр (фортепіано, орган, синтезатор). Запис нот на нотному стані. Реприза.

СІМ: Л.-К. Дакен. «Зозуля» (у виконанні фортепіано, органу).

КМ: обмін інформацією щодо ролі контрасту в музичному мистецтві.

ХТД: Вокальні вправи на формування звуку «і» «Вітерець» муз. М. Ведмедері, сл. К. Перелісної.

Контраст в образотворчому мистецтві (теплі і холодні кольори).

СІМ: І. Мельничук. Осіннє сяйво Карпат.

КМ: передача повідомлень про відтворення осіннього настрою та краси осінніх Карпат поєднанням теплих і холодних кольорів.

ХТД: створення осінньої композиції «Вітер листочки зриває» фарбами (друкування паролоном).

  15-16.

 Краса у повсякденні

Жниварські пісні.

СІМ: українська народна пісня «Женчичок-бренчичок» (ансамбль бандуристів). М. Леонтович «Женчичок-бренчичок» (хор).

КМ: обмін інформацією (емоціями, ставленнями, враженнями) щодо українських народних пісень. Гра «Женчик-бренчик».

ХТД: Вокальні вправи на формування звуку «е». Українська народна пісня «Женчичок-бренчичок».(виконання у грі)

Декоративно-прикладне мистецтво. Стилізація.

СІМ: зразки творів різних видів декоративно прикладного мистецтва. Мультфільм «Женчичок-бренчичок» (канал «З любов’ю до дітей») (https://bit.ly/2GyCacr).

КМ: обмін інформацією про особливості стилізованих зображень та їхню роль у мистецтві.

ХТД: створення стилізованого зображення пташки та квітів.

Розділ ІІ. КАЗКОВІ ІСТОРІЇ

17-18. Твої улюблені книжки

Регістр в музиці. Характер в музиці. Запис ноти ДО.

СІМ: М. Равель. «Моя матінка гуска» (сцена 3 – «Розмова Красуні і Чудовиська»). Перегляд. Мультфільм «Красуня і Чудовисько» (фрагмент «Вальс») (https://bit.ly/2DXeudR).

Л. Горова. «Всі ми потрібні».

КМ: невербальна «розповідь» казкової історії засобами музичного мистецтва.

ХТД: Вокальні вправи на формування звуку «о». «Доброта» муз. М. Ведмедері, сл. Н. Красоткіної.

Книга. Як створюється книга (дослідження процесу створення книги) Буквиця.

СІМ: зразки дитячих книжок.

КМ: обмін інформацією про роль книги та візуальну «розповідь» сюжету з допомогою буквиці.

ХТД: ліплення буквиці з пластиліну.

 

19-20.

Казка в картинках

Музика в кіно: звукове оформлення мультфільму.

СІМ: Мультфільм «Аліса в Країні Див» (студія В. Діснея) (фрагмент) (https://bit.ly/2V4teif).

КМ: невербальна «розповідь» через відтворення мімікою і жестами фрагменту казки Л. Керрола «Аліса в Країні Див».

ХТД: виконання пісеньок героїв казки відповідно до їх характерів. Створення пісеньки Аліси за запропонованим текстомї. Інсценізація. Пантоміма за казкою «Аліса в країні див»

Ілюстрація. Художнє оформлення мультфільму. Особливості створення художніх образів.

СІМ: ілюстрації » В. Єрко,  Є. Гапчинська, Л. Марайа до книги Л. Керрола «Аліса в Країні Див.

КМ: обмін інформацією (емоціями, ставленнями, враженнями) щодо персонажів книги Л.  Керрола «Аліса в Країні Див».

ХТД: малювання Білого Кролика або Чеширського Кота .

 

21-22. Мистецькі замальовки

Роль темпу, регістру, характеру мелодії у створення музичного образу.

СІМ: В. Губа. «Ведмідь-бешкетник». Фрагменти мультфільмів «Вінні Пух й усі-усі» (https://bit.ly/2Gyo0rR) та «Вінні Пух і його друзі» (https://bit.ly/2VcBMDV).

КМ: обмін інформацією про особливості музичних образів тварин.

Руханка. Г. Британ. «Веселі звірята» (https://is.gd/F02i9i)

ХТД: музичні імпровізації «Ведмедик Вінні Пух і П’ятачок», «Ведмедик просувається хащами лісу». «Зайці та ведмідь» муз. та сл. Ф. Фінкльштейн, український текст М. Познанської (виконання пісні в ролях).

Народження ілюстрації. Ескіз.

СІМ: Е. Шепард. Ілюстрація до книги «Дім на пуховій галявині» А. Мілна Е., Шепард. Ескіз ілюстрації до книги «Дім на пуховій галявині» А. Мілна. кадри з мультфільму «Вінні Пух і його друзі» (студія В. Діснея).

КМ: обмін інформацією про те як народжуються ілюстрації.

ХТД: створення  кольоровими олівцями образу Віні Пуха.

 

23-24.

Розмаїтий світ тварин у мистецтві

Світ тварин в музичному мистецтві. Тембри музичних інструментів. Кларнет.

СІМ: К. Сен-Санс. «Карнавал тварин» («Антилопи». «Кенгуру». «Зозуля в глибині лісу»).

Руханка «Ранкова зарядка» із телепрограми «Уроки тітоньки Сови» (https://is.gd/DHEd3y)

КМ: вербальне спілкування про особливості передачі характеру тварини темпом та гучністю.

ХТД: гра «Впізнай мене» (назвати зображення музичного інструмента та упізнати його за тембром). Виконання музичних загадок (формування вокальних навичок).

Світ тварин в образотворчому мистецтві. Граттаж (гратографія). Форма зображення. Будова тіла сови.

СІМ: Н. Черемухіна. Кролики, К. Пенеску. Друг, І. Гуров. Птах .

КМ: вербальне спілкування про особливості передачі характеру тварин графічним засобами.

ХТД: створення ілюстрації до вірша Г. Осадко у техніці гратажу.

 

25-26.

Казка веселих крапочок

Незвичайні тембри: знайомство із скляною гармонікою. Роль темпу, гучності, тембру у створенні музичного образу.

СІМ: К. Сенс-Санс. «Карнавал тварин» («Акваріум»).

КМ: обмін інформацією (емоціями, ставленнями, враженнями) про звучання скляної гармоніки..

ХТД: гра «Рибалки та рибки» (автор Г. Рохман): виконання, участь у грі. Створення закінчення мелодії у поспівці «Сом»

Музичні імпровізації «Шум моря», «Веселий дощик».

Незвичайні художні техніки. Основні похідні кольори. Оптичне змішування кольорів (пропедевтика).. Основи композиції.

СІМ: П. Синьяк. Жовтий вітрильник

КМ: обмін інформацією (емоціями, ставленнями, враженнями) щодо творів з оптичним змішуванням кольорів.

ХТД: малювання акваріумних рибок крапочками (гуаш).

 

27-28.

Незвичайні картинки

Роль тембру у створення музичного образу (продовження). Порівняння одного образу у різних тембрах.

СІМ: М. Мусоргський. «Картинки з виставки» («Балет пташенят, які не вилупилися» (оркестровка М. Равеля)).

Фрагмент «Балет пташенят, які не вилупилися» з мультфільму «Картинки з виставки» (https://bit.ly/2Sf2U2U).

КМ: обмін інформацією (емоціями, ставленнями) щодо музичних образів пташенят.

ХТД: «Танець маленьких каченят» муз. В. Томаса. Театралізація (театр тіней)

Силует у довкіллі та у мистецтві графіки.

СІМ: Н. Акімова. Ілюстрація до казки «Гидке каченя» Г. Х. Андерсена, Г. Златогоров. Клякси-малякси

КМ: обмін інформацією щодо ролі контрасту світлого і темного у техніці силует.

ХТД: перетворення плям на образ.  Створення фарбами композиції «Казка про пташенят» у техніці силуету.

 

29-30.

 Зимова казка

Музичний театр: опера, балет, музична казка. Порівняння. Роль музики в створення художніх образів.

СІМ: С. Баневич. Опера «Історія Кая і Герди». О. Шимко. Балет «Снігова королева». Г. Гордельянов. Музична казка «Снігова королева» (фрагменти).

Руханка. А. Мігай. «Сердився мороз» https://bit.ly/2FdDYV5

КМ: невербальна «розповідь» через відтворення звуками образу Снігової Королеви.

ХТД: театралізація «Театр тіней», «Зимові сонячні зайчики» муз. А. Олєйнікової, сл. О. Дідусенко. Експериментування зі звуками.

Холодні кольори. Утворення відтінків синьої фарби розбілюванням. Форма.

СІМ: В. Єрко. Ілюстрація до книги Г. Х. Андерсена «Снігова королева», кадри з мультфільму «Снігова Королева»,  Л.Золотарьов. Снігова Королева.

КМ: обмін інформацією про відтворення настрою холодними кольорами.

ХТД: малювання замку Снігової Королеви синьою та білою гуашшю.

 

31-32. Різдвяна казка

Колядки, щедрівки. Узагальнення.

СІМ: М. Леонтович. «Щедрик» у виконанні Тіни Кароль та дитячого хору, Carol of the Bells – гурту «Pentatonix».

«Щедрик, щедрик, щедрівочка» (найкращі різдвяні пісні) https://bit.ly/2TKJloX

КМ: обмін інформацією (емоціями, ставленнями) про святкування зимових свят.

ХТД: українська народна пісня-колядка «Добрий вечір тобі, пане господарю».Театралізація фрагменту обряду.  «Зимові сонячні зайчики» муз. А. Олєйнікової, сл. О. Дідусенко

Узагальнення: ілюстрація, контраст, форма, силует, відтінки.

СІМ: І. Ліфшес. Альбом Улла і Бінго

КМ: обмін інформацією (емоціями, ставленнями, враженнями, уявленнями) про образ Снігової Королеви.

ХТД: створення ілюстрації до казки В. Сухомлинського «Зайчик і Місяць» у змішаній техніці.

 

Розділ ІІІ. НАСТРОЇ В ПРИРОДІ ТА МИСТЕЦТВІ

 

33-34. Зимові настрої

Настрій в музичному мистецтві. Передача святкового настрою. Музичний розмір (2/4, 3/4), такт.

СІМ: Р. Шуман. «Взимку»

Зарядка «Танці-зігріванці» http://bit.ly/2FfuZ5W

КМ: висловлювання ставлень (особистісних емоційних ціннісних) щодо почуттів, що виникають під час слухання різдвяних пісень.

ХТД: «Із сніжком ми дружимо» муз. М. Ведмедері, сл. В. Кленц (виконання із ритмічним супроводом).

Настрій в образотворчому мистецтві. Краса зимового дня. Передача спокою:статична композиція та її характерні ознаки.

СІМ: Т. Кучмій. Зимовий настрій, В. Кірдій. Снігові кулі, Н. Чакветадзе. Зима

КМ: обмін інформацією (емоції, ставлення) про уявлення персонажів казки В. Сухомлинського «Зайчик і Місяць».

ХТД: виконання вправи «Пензлик підстрибує». Написання аквареллю на зім’ятому папері пейзажну композицію на тему «Зимовий сон».

 

35-36. Ой, заметіль, хурделиця, снігом білим стелиться

Настрій в музичному мистецтві. Музичні засоби (темп, гучність (динаміка). Метелиця – український народний танець. Ліга.

СІМ: А. Вівальді. «Пори року. Зима».

Муз. І. Білика, сл. М. Підгірянки. «Сипле сніг» (канал «З любов’ю до дітей») http://bit.ly/2uf7jJG

КМ: обмін інформацією (емоції, ставлення) щодо музичного образу хурделиці, «розповідь» звуками музичної композиції «Танець хурделиці».

ХТД: українська народна пісня-танець «Метелиця», сл. В. Верховинця. Експериментування зі звуками саморобних музичних інструментів

Настрій в образотворчому мистецтві. Передача руху. Динамічна композиція та її характерні ознаки. Краса зимового вечора.

СІМ: Н. Курій-Максимів. Хуртовина

КМ: обмін інформацією (емоції, ставлення, враження, уявляння) щодо художнього образу хурделиці, «розповідь» лініями про рух хурделиці.

ХТД: створення динамічної композиції гуашшю, що передає зимову негоду

 

37-38. Зимові сюжети

Настрій в музичному мистецтві (бадьорий, заспокійливий). Танці (вальс, метелиця, гопак, коломийка)

СІМ: П. Чайковський. «Пори року». («Грудень. Святки», «Січень. Біля каміна»).

КМ: обмін інформацією (емоції, ставлення) щодо прослуханої музики «розповідь» про настрій грою на музичних інструментах та жестами, рухами.

ХТД: Формування вокальних навичок (звукоутворення «а»)«Танцювали зайчики» муз. М. Ведмедері, сл. Л. Куліша-Зіньківа, відтворення ритмічних послідовностей, створення рухів до пісні(добір музичних інструментів для супроводу співу).

Настрій в образотворчому мистецтві. Краса зимової ночі. Силует (закріплення). Створення силуетних зображень. Передача простору.

СІМ: В. Непийпиво. Зимова хата,

КМ: обмін інформацією щодо засобів передачі простору в картині.

ХТД: створення зимової композиції у техніці аплікація (клей ПВА, манна крупа, синій папір).

 

39-40. Знову танцюють сніжинки вальс

Інструментальна музика, танцювальна музика. Вальс

СІМ: С. Чекалін. «Падав сніг».

Руханка «Зимовий вальс» муз. і сл. А. Салогуба.

КМ: обмін інформацією (емоції, ставлення, уявлення) про те як надихає муз. С. Чекалін. «Падав сніг».

ХТД: О. Плавенчук «Мишка» (виконання у ролях).

Театралізація: показ зимового одягу.

Ознайомлення з професіями що пов’язані зі створенням одягу (дизайнери, модельєри,кравці та кравчині). Статична динамічна композиція (закріплення). Вдосконалення вмінь

СІМ: серія робіт С. Вулкотт. Дівчатка, ілюстрації Е. Кресі, Л. Ку. Різдвяний ліс для Лускунчика.

КМ: обмін інформацією (емоції, ставлення) з приводу того, чи вдалося художницям передати характери своїх персонажів завдяки одягу.

ХТД: створення зразків суконь з паперу для сніжинок-балеринок.

 

41-42. Кольори зимового ранку

«Ранок» в мистецтві. Гучність у музиці та її позначення.

СІМ: Е. Гріг. Сюїта «Пер Гюнт» («Ранок»).

Ранкова зарядка «Вгору-вниз» (канал «З любов’ю до дітей») http://bit.ly/2TfAdDB

КМ: обмін інформацією (емоції, ставлення) щодо музичних засобів передачі часу доби зимової пори.

ХТД: «Гімнастика ранкова» муз. М. Облещука, сл. Р. Обшарської.

Дослідження «ранкових» звуків

«Ранок» в мистецтві. Колорит зимового ранку. Добір колориту.

СІМ: Т. Дудка. Зимовий ранок

КМ: обмін інформацією (емоції, ставлення) щодо образотворчих засобів передачі простору в картині, часу доби зимової пори.

ХТД: написання фарбами зимового ранку (акварель по вологій основі).

 

43-44. Нічні вогні – пригоди ліхтарика

«Вечір/ніч» в мистецтві. Тембр: мідні духові інструменти (труба). Соло (соліст)

СІМ: Г. Стотгарт. «Серенада для труби з оркестром».

КМ: вербальне спілкування (емоції, ставлення, враження) про особливості характеру музики духових інструментів.

ХТД: «Мати сина колихала» муз. Я. Степового, сл. Я. Щоголева. Придумування музичного супроводу до вірша Я. Гортала та виконання його в ансамблі.

Дослідження звучання предметів, із яких можна утворити звук за допомогою повітря

«Вечір/ніч» в мистецтві. Утворення відтінків оптичним змішуванням пастеллю (пропедевтика). Зображення світла ліхтарів.

СІМ: Д. Балла. Вуличний ліхтар, Н. Делі. Ліхтар

КМ: вербальне спілкування (емоції, ставлення, враження) про особливості передачі світла вогників (ліхтарів) образотворчими засобами.

ХТД: малювання пастеллю на синьому папері ліхтарик, що

світиться.

 

45-46.

 Незвичайне у звичайному

Тембр: мідні духові інструменти (труба, валторна, тромбон, туба). Ансамбль. Пауза, позначення пауз у нотному записі.

СІМ: В. А. Моцарт. Концерт № 2 для валторни з оркестромт(фрагмент). Мультфільм «Про дудочку і пташку». https://www.youtube.com/watch?v=9QX2YvOCjyc

КМ: вербальне спілкування про особливості (емоції, ставлення, враження) тембрів звучання мідних духових інструментів.

ХТД: «Мати сина колихала» муз. Я. Степового, сл. Я. Щоголева.

Виконання ритмічних послідовностей соло та в ансамблі.

Дослідження /придумування історії виникнення музичних інструментів.

Утворення відтінків механічним змішуванням пластиліну. Засоби виразності скульптури (пропедевтика).

СІМ: зразки робіт виконаних піском, світлом, з рослин тощо

Пластилінові роботи Б. Рейд, Т. Баринова.

КМ: обмін повідомленнями про відчуття від творів образотворчого мистецтва, що виконані з різних матеріалів.

ХТД: створення рельєфної (без вживання терміну) композиції «Сон» з пластиліну на картоні.

 

47-48. Весна іде, красу несе!

Тембр: деревяні духові інструменти (флейта, флейта Пана). Веснянки.

СІМ: Й. С. Бах. «Жарт». Дж. Ласт. «Самотній вівчар» (фрагмент). О. Янушкевич. «Весняні котики» http://bit.ly/2HETBb3

КМ: обмін повідомленнями про настрої які викликали тембри музичних інструментів (флейта)

ХТД: «А вже красне сонечко» муз. П. Козицького, сл. О. Олеся, виконання в хороводі.

Театралізація вірша К. Перелісної «Що з весною настає?»

Весняні настрої в образотворчому мистецтві

СІМ: Н. Дерев’янко. Весна, В. Кірдій. Сусіди, В. Кірдій. Схід сонць.

КМ: вербальне спілкування (емоції, ставлення, враження) про особливості відтворення весняного настрою засобами живопису.

ХТД: написання фарбами сонечка з промінчиками, весняних дерев та пташок.

 

49-50. Музика весняних кольорів

Засоби передачі настроїв у музиці (темп, гучність, тембр) (повторення). Порівняння музичних засобів із живописними, Оркестр (повторення)

СІМ: А. Вівальді. «Пори року. Весна».

С. Сватленд. Серія «Дні дитинства»

Руханка Г. Британ. «Намалюю я» (канал «З любов’ю до дітей») https://is.gd/1UIdVL

КМ: передача інформації про весну через звукову картину, розповіді про хмари в різні пори року.

ХТД: Формування вокальних навичок (звукоутворення на «о»)«Весняна хмаринка» муз. А. Олєйнікової, сл. Н. Іванової.

Дослідження кольорів та звуків весни.

Засоби передачі настроїв у живопису. Прийоми роботи аквареллю. Вливання колір у колір аквареллю.

СІМ: М. Бакаєва. Весняна пісня.

КМ: передача інформації засобами візуального мистецтва (начерки, ескізи, фото, поезія тощо) про красу весняних кольорів.

ХТД: зображення аквареллю квітів з вливанням кольору у колір.

 

51-52. Великодні дива

Великодні свята.

СІМ: «Писанка» муз. М. Бурмаки, сл. К. Перелісної. С., В. Борисенко, О. Василишин. Казка «Писанка – Чарівне Яйце http://bit.ly/2JwTD7c

КМ: передача інформації про писанки піснями.

ХТД: «Писанка». Вірш Н. Мудрик-Мриц, «Писанка». Вірш В. Таран.

Писанка. Писанкарство. Символіка писанок.

СІМ: Ю. Мацик. Весняне свято, зразки писанок, крапанок, шкрябанок, мальованок.

КМ: передача інформації про свято Великдень та символи писанок засобами писанкарства.

ХТД: створення великоднього сувеніру на підставці з картону з подальшим декоруванням розписом.

 

Розділ ІV. КАЗКА В ТЕАТРІ ТА НА ЕКРАНІ

 

53-54. Казка в оперному театрі

Опера: особливості цього виду музичного театру. Ритм в музичному мистецтві (повторення).

СІМ: М. Лисенко. Опера «Пан Коцький». Дует Лисички і Кота (фрагменти). О. Шевченко. «Пан Коцький» (канал «З любов’ю до дітей») (https://is.gd/QO41KG)

КМ: вербальне спілкування (емоції, ставлення, враження) про особливості музики пісні Лисички і Пана Коцького

ХТД: «Засмутилось кошеня» муз. І. Кириліної, сл. П. Воронька.

Інсценізація фрагменту казки «Пан Коцький»

Декоративно-прикладне мистецтво. Орнаменти. Види орнаменту. (рослинні, геометричні), будова простих орнаментів. Ритм в орнаменті

СІМ: Н. Єрмак. Ілюстрації до казки «Пан Коцький» Перегляд. М. Лисенко. Опера «Пан Коцький» (фрагмент) http://bit.ly/2TeMet6

КМ: вербальне спілкування про особливості (емоції, ставлення, враження) щодо орнаментів.

ХТД: малювання силуету казкового кухля прикрашання простими геометричними (аплікація з домальовуванням).

 

55-56. Казка в театрі

Балет: особливості цього виду музичного театру. Образ Дюймовочки в різних видах мистецтва.

СІМ: Е. Русинов. Балет «Дюймовочка» 1 акт. (http://bit.ly/2OcXepX)

КМ: вербальне спілкування (емоції, ставлення, враження) про особливості передачі характерів персонажів балету «Дюймовочка» за допомогою музики та костюмів

ХТД: створення звукових образів, мелодії для пісень казкових образів.  казки «Дюймовочка».

Дослідження костюмів персонажів спектаклю.

Балет. Особливості зорового образу Дюймовочки. Особливості створення образу в театрі, кіно. Правила поведінки в театрі, в кінотеатрі. Ілюстрація (повторення).

СІМ: ілюстрації У. Андерсона, М. Хейг, К. Бабок, світлини театральної вистави, балету, мультфільму до казки «Дюймовочка».

КМ: вербальне спілкування (емоції, ставлення, враження) про ілюстрації до казки «Дюймовочка».

ХТД: малювання персонажів казки «Дюймовочка» кольоровими олівцями.

 

57-58. Казка на екрані

Мистецтво кіно (мультиплікація). Музика у мультфільмах про космос.

СІМ: Гурт «Space». «Magic Fly» (фрагмент). Опис тембру

Руханка. «Тиха зірка» муз. С. Юрченка, сл. І. Коваленка (https://is.gd/ztvJZW)

КМ: «розповідь» про космос засобами дитячих музичних (шумових) інструментів.

ХТД: «Казкові сни» муз. і сл. Н. Май. Звукові імпровізації «музика космосу»

Мистецтво кіно (мультиплікація). Декоративне панно.

СІМ: кадр з мультфільму студії В. Діснея «Майлз з іншої планети». Мультфільм «Таємниця третьої планети» (http://bit.ly/2FoaCER)

КМ: вербальне спілкування про особливості (емоції, ставлення, враження, уявлення) про Всесвіт.

ХТД: створення панно із зображеннями зірок, планет, міжзоряних кораблів тощо (колективно).

 

59-60. Дива на арені

Узагальнення: засоби музичної виразності (мелодія, темп, ритм, тембр, гучність (динаміка)). Запис нот, пауз. Музичні інструменти

СІМ: Циркова вистава (фрагменти).

КМ: обмін повідомленнями про почуття які виникають під час циркової вистави.

ХТД: виконання музичної композиції «Веселий оркестр» (шумовий оркестр).

Узагальнення: засоби художньої виразності: лінія, колір, форма.

Аналіз будови фігури клоуна.

СІМ: К. Паніна. Цирк, та й годі ...! В. Кірдій. Дівчинка на кулі

КМ: обмін інформацією (емоціями, ставленнями, враженнями) про цирк.

ХТД: малювання обличчя чи фігури клоунів кольоровими олівцями

 

61.-62.

Узагальнення Екскурсії. Виконання міні-проектів. Завдання для взаємоперевірки.

 

Скорочення: СІМ – сприймання інтерпретація мистецтва. КМ – комунікація через мистецтво. ХТД – художньо-творча діяльність.

Інші публікації цього автора

Календарне планування уроків мистецтва у 2 класі НУШ за підручником Лємешевої

28 серпня 2019
434

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.