Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Загадковий світ ілюзії (Частина 1)

Вітаю, шановні батьки!

Пропоную добірку матеріалів для розвитку вашої малечі. Усі завдання можна виконувати у встановленому порядку або ж у зручному для вашої дитини. Рекомендую одразу переглянути весь матеріал та ознайомитися з порадами перед початком виконання. Якщо котресь із завдань виявиться заскладним чи не викличе зацікавлення у дитини, поверніться до нього пізніше або й зовсім пропустіть.

Унизу на вас чекає маленьке опитування для встановлення зворотного зв'язку. Для мене дуже важлива ваша думка, адже вона допоможе покращувати нашу співпрацю.

1. Перевіримо вашу увагу! Уважно роздивіться обидва зображення та знайдіть між ними 3 відмінності.

0300adup-c921-650x341.jpg

2. А тепер складніше завдання! Скільки тварин зображено на малюнку (3, 6 чи 9)? Назвіть усіх.

3. Отже, часом речі виявляються зовсім не такими, якими здаються на перший погляд. А іноді наші очі можуть нас трохи обманювати. Тільки погляньте!

Поради для батьків

Увімкніть відео на повний екран, щоб дитина могла краще роздивитися зображення.

Попросіть дитину описати, що вона бачить на малюнку спочатку.

Дочекайтеся поки малюнок перевернеться та знову попросіть дитину описати, що вона бачить.

Уважно роздивіться обидва малюнки.

Спробуйте простежити, як саме змінився вигляд окремих частин після перевертання малюнка.

Поставте відео на паузу, щоб роздивитися малюнки детальніше.

Отак ґава може перетворитися на лисицю. Такі малюнки належать до оптичних ілюзій, які пов'язані із нашим зором, тобто здатністю бачити.

Оптичні ілюзії - це зоровий "обман" нашого мозку. Око бачить зображення одного об'єкта, проте мозок розуміє цей об'єкт по-своєму.

А ось вам ще одна ілюзія. Як ви думаєте, що робить котик? Він спускається чи підіймається сходами? Важко відповісти, правда?

0300af6o-0ad0-600x449.jpg

4. А зараз ми з вами спробуємо створити власну оптичну ілюзію. Візьміть, будь ласка, аркуш паперу, простий олівець, гумку, фломастери або маркери, кольорові олівці.

Почали!

0300alcj-1d2b-663x530.png

  1. Покладіть долоню на аркуш паперу в центрі, широко розставивши пальці (фото 1).

    Поради батькам

    Беріть невеликий аркуш паперу формату А5 (можна і менший). Достатньо того, щоб на ньому поміщалась долоня дитини із відступами від країв 2-3 см.

    Далі весь аркуш потрібно буде зафарбувати, тому великий формат може втомити дитину.

  2. Обведіть долоню простим олівцем, але не тисніть надто сильно (фото 2).

  3. Проведіть горизонтальну лінію через весь аркуш так, як на фото 3. Лінія повинна перетворюватися на дугу при перетині долоні, а далі знову йти прямо.

    Порада батькам

    Візьміть дитину за руку, коли будете проводити перші лінії (або й усі), щоб вона краще зрозуміла принцип роботи та відчувала вашу підтримку.

  4. Намалюйте решту ліній на невеликій відстані одна від одної (фото 4).


    0300ald4-1970-663x531.png

  5. Візьміть чорний фломастер або маркер (можна взяти чорний олівець) та почніть наводити ним кожну лінію (фото 5).

  6. Наведіть всі лінії так, як на фото 6.

  7. Оберіть кілька кольорів для зафарбовування та послідовно зафарбовуйте ними проміжки між чорними лініями (фото 7).

    Поради батькам

    Для розфарбовування найкраще підійдуть фломастери, маркери, воскові олівці.

    Діти можуть швидко втомитися від розфарбовування звичайними кольоровими олівцями, тому їм може знадобитися ваша допомога.

    Можна використати гуашеві фарби, але пам'ятайте, що потрібно почекати поки один колір висохне і лише потім наносити наступний.

  8. Зберігайте обраний порядок нанесення кольорів (фото 8)


    Домалюйте трохи тіні у тон до обраних кольорів, щоб додати ще більше ефекту об'єму.

    Порада батькам

    Проведіть з дитиною своєрідний експеримент, щоб пояснити навіщо потрібно домальовувати тінь.

    Просто покладіть долоню на аркуш паперу і спостерігайте за тінню, яку вона відкидає. Також можете світити на руку ліхтариком, змінюючи його положення, та стежити за переміщенням тіні.

    0300aldo-566a-690x552.png

Поради батькам

Для дітей 4-5 років або старших, але непосидючих:

- робіть широкі проміжки між лініями;

- зафарбовуйте отримані смуги у один або два кольори (можна спробувати кожну смугу фарбувати новим кольором);

- розфарбовуйте разом (діти хочуть отримати результат, але можуть бути не готовими докладати так багато зусиль).

- якщо дитина не зацікавилась одразу, то спробуйте заохотити її власним прикладом або переглянути з нею відео (гортайте нижче).

Нижче на фото 1-4 ще один можливий варіант виконання.

0300alee-0eab-673x539.png

Також вам стане в пригоді відео.

Бажаю успіху у виконанні та буду дуже рада побачити ваші результати у нашій Viber-групі.

Читайте також: