Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Реалізація особистісного потенціалу сучасного педагога: шляхи самоорганізації
»
Взяти участь Всі події
0400ufwl-cf9b.jpg
Платна розробка

Види інформації

Інформатика

Для кого: 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

1 проходження

5 запитань

12.09.2022

96

0

0

Всі придбані матеріали зберігаються в кабінеті покупок.

Вміст тесту:

Опис, який учні побачать перед початком тестування

Дорогий друже, сьогодні ти перевіриш свої знання по новій темі. Вперед, до успіху!

Запитання №1 з однією правильною відповіддю Балів: 12%

Які органи чуття допомагають нам отримувати інформацію?

Запитання №2 на послідовність Балів: 50%

Встанови послідовність виконаних дій, описаних дівчинкою:

В парку почула спів пташиний, й очима все шукала я,

відомого усім героя, сіреньку пташку - солов'я.

Йому смаколик подарую - хай спробує пташиний мед.

Мені матуся з магазину цукерок принесла пакет.

Я солов'я ловить не стану, йому у клітці вірна смерть.

А пір'ячко з трави дістану, зроблю я пташечки модель.

03018x8u-278e-269x187.jpg

03018x96-f6eb-940x940.jpg

03018x9x-30f9-480x480.jpg

Запитання №3 з однією правильною відповіддю

Запитання №4 з однією правильною відповіддю

Запитання №5 з однією правильною відповіддю

Опис, який учні побачать після проходження тестування

Молодець!

Опис тесту (учням цей опис не показується):

Тестові завдання до теми Інформатика у НУШ "У світі інформації". В тексті запитання на встановлення послідовності використано авторський вірш Олійник.

Рефлексія від 1 учня

Сподобався

1 0

Зрозумілий

1 0

Потрібні роз'яснення

1 0

Всі придбані матеріали зберігаються в кабінеті покупок.