Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Тест:

Українська мова, 5 клас Контрольне читання мовчки (ІІ семестр)

придбати тест
Ціна:

25 грн

Після покупки цей тест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані тести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис тесту (учням цей опис не показується):

Українська мова, 5 клас

Контрольне читання мовчки (ІІ семестр)

(За твором Тараса і Мар’яни Прохасько «Хто зробить сніг», 353 сл.)

Вміст тесту:
Опис, який учні побачать перед початком тестування

Прочитайте текст, дайте відповіді на запитання, обираючи одну відповідь серед декількох варіантів.

Запитання №1:

З однією правильною відповіддю

Балів: 12%

Принади бабиного літа

Небо було похмурим кілька днів. Але невдовзі знову вийшло сонце і потепліло. Тільки щось сталося з кольорами. Зелений ліс перестав бути зеленим. Дерева зробилися жовтими, золотистими, оранжевими, червоними, бордовими, брунатними і багряними. А небо – синім як ніколи. – Бабине літо – найкращий час для малювання, – казала мама кротенят і роздавала дітям кольорові олівці.

Вони зручно всідалися на галявині зі своїми альбомами і кожен вибирав собі дерево, яке хотів намалювати. Мама виносила контрабас і грала спеціально для дітей. Від низьких звуків маленькі жовті букові листочки відривалися від гілки й повільно летіли вниз…

Згодом під деревами назбиралися цілі купи сухого листя. У сухому листі чудесно бавитися. Навіть просто ходити, щоб воно голосно шурхотіло. Тато-кріт казав, що це прекрасно заспокоює нерви. Але на дітей воно діяло інакше. Бігаючи по листю, кротенята починали нестримно бушувати. Вони перестрибували з купи на купу, запорпувалися в листя і присипали один одного, підкидали листя високо догори і гасали під саморобним листопадом.

Мовчик любив клеїти з листя аплікації. Мудр розглядав найцікавіші листки через мікроскоп. Жужіка з Ержікою придумали робити гірлянди. Всі діти нанизували листя на нитки, і білченята розвішували їх потім на дубі. Через ці кольорові гірлянди, та ще й через горіхи, гриби і грушки, які білки сушили на зиму, голий осінній дуб виглядав як різдвяне дерево.

Потім знову почалися дощі. Дуже холодні й надокучливі. На галявині зібралося так багато води, що перейти її без гумаків було важко.

У таку погоду особливо затишно сидіти в норі та всім разом робити улюблене айвове варення. Вдома було тепло, на печі стояв великий мідний казан, під яким палахкотів вогонь. Тато постійно підкидав дрова. Мама ні на мить не відходила від казана, помішуючи варення довгою дерев’яною ложкою. Діти готували все нові порції айви. Тверді жовті плоди треба було помити, почистити і порізати на дрібні шматочки.

– Мармелейро, – ні з того, ні з сього промовила мама. – Так португальською мовою буде айвове дерево, – пояснила вона.

– Ого! – здивувався Тріскун. – А як тоді буде сама айва?

– Мармело, – не задумуючись, відповіла мама.

– Ого! Цікаво, – продовжував Тріскун, – а варення з айви?

– Мармеляда! – весело вигукнула мама і взялася куштувати своє вариво. Так кротенята дізнавалися все нові й нові слова…

(За твором Тараса і Мар’яни Прохасько «Хто зробить сніг», 353 сл.)

Питання 1

Мама кротенят роздала дітям

Запитання №2:

З однією правильною відповіддю

Балів: 12%

Принади бабиного літа

Небо було похмурим кілька днів. Але невдовзі знову вийшло сонце і потепліло. Тільки щось сталося з кольорами. Зелений ліс перестав бути зеленим. Дерева зробилися жовтими, золотистими, оранжевими, червоними, бордовими, брунатними і багряними. А небо – синім як ніколи. – Бабине літо – найкращий час для малювання, – казала мама кротенят і роздавала дітям кольорові олівці.

Вони зручно всідалися на галявині зі своїми альбомами і кожен вибирав собі дерево, яке хотів намалювати. Мама виносила контрабас і грала спеціально для дітей. Від низьких звуків маленькі жовті букові листочки відривалися від гілки й повільно летіли вниз…

Згодом під деревами назбиралися цілі купи сухого листя. У сухому листі чудесно бавитися. Навіть просто ходити, щоб воно голосно шурхотіло. Тато-кріт казав, що це прекрасно заспокоює нерви. Але на дітей воно діяло інакше. Бігаючи по листю, кротенята починали нестримно бушувати. Вони перестрибували з купи на купу, запорпувалися в листя і присипали один одного, підкидали листя високо догори і гасали під саморобним листопадом.

Мовчик любив клеїти з листя аплікації. Мудр розглядав найцікавіші листки через мікроскоп. Жужіка з Ержікою придумали робити гірлянди. Всі діти нанизували листя на нитки, і білченята розвішували їх потім на дубі. Через ці кольорові гірлянди, та ще й через горіхи, гриби і грушки, які білки сушили на зиму, голий осінній дуб виглядав як різдвяне дерево.

Потім знову почалися дощі. Дуже холодні й надокучливі. На галявині зібралося так багато води, що перейти її без гумаків було важко.

У таку погоду особливо затишно сидіти в норі та всім разом робити улюблене айвове варення. Вдома було тепло, на печі стояв великий мідний казан, під яким палахкотів вогонь. Тато постійно підкидав дрова. Мама ні на мить не відходила від казана, помішуючи варення довгою дерев’яною ложкою. Діти готували все нові порції айви. Тверді жовті плоди треба було помити, почистити і порізати на дрібні шматочки.

– Мармелейро, – ні з того, ні з сього промовила мама. – Так португальською мовою буде айвове дерево, – пояснила вона.

– Ого! – здивувався Тріскун. – А як тоді буде сама айва?

– Мармело, – не задумуючись, відповіла мама.

– Ого! Цікаво, – продовжував Тріскун, – а варення з айви?

– Мармеляда! – весело вигукнула мама і взялася куштувати своє вариво. Так кротенята дізнавалися все нові й нові слова…

(За твором Тараса і Мар’яни Прохасько «Хто зробить сніг», 353 сл.)

Питання 2

Коли кротенята малювали, мама грала на

Запитання №3:

З однією правильною відповіддю

Балів: 12%

Принади бабиного літа

Небо було похмурим кілька днів. Але невдовзі знову вийшло сонце і потепліло. Тільки щось сталося з кольорами. Зелений ліс перестав бути зеленим. Дерева зробилися жовтими, золотистими, оранжевими, червоними, бордовими, брунатними і багряними. А небо – синім як ніколи. – Бабине літо – найкращий час для малювання, – казала мама кротенят і роздавала дітям кольорові олівці.

Вони зручно всідалися на галявині зі своїми альбомами і кожен вибирав собі дерево, яке хотів намалювати. Мама виносила контрабас і грала спеціально для дітей. Від низьких звуків маленькі жовті букові листочки відривалися від гілки й повільно летіли вниз…

Згодом під деревами назбиралися цілі купи сухого листя. У сухому листі чудесно бавитися. Навіть просто ходити, щоб воно голосно шурхотіло. Тато-кріт казав, що це прекрасно заспокоює нерви. Але на дітей воно діяло інакше. Бігаючи по листю, кротенята починали нестримно бушувати. Вони перестрибували з купи на купу, запорпувалися в листя і присипали один одного, підкидали листя високо догори і гасали під саморобним листопадом.

Мовчик любив клеїти з листя аплікації. Мудр розглядав найцікавіші листки через мікроскоп. Жужіка з Ержікою придумали робити гірлянди. Всі діти нанизували листя на нитки, і білченята розвішували їх потім на дубі. Через ці кольорові гірлянди, та ще й через горіхи, гриби і грушки, які білки сушили на зиму, голий осінній дуб виглядав як різдвяне дерево.

Потім знову почалися дощі. Дуже холодні й надокучливі. На галявині зібралося так багато води, що перейти її без гумаків було важко.

У таку погоду особливо затишно сидіти в норі та всім разом робити улюблене айвове варення. Вдома було тепло, на печі стояв великий мідний казан, під яким палахкотів вогонь. Тато постійно підкидав дрова. Мама ні на мить не відходила від казана, помішуючи варення довгою дерев’яною ложкою. Діти готували все нові порції айви. Тверді жовті плоди треба було помити, почистити і порізати на дрібні шматочки.

– Мармелейро, – ні з того, ні з сього промовила мама. – Так португальською мовою буде айвове дерево, – пояснила вона.

– Ого! – здивувався Тріскун. – А як тоді буде сама айва?

– Мармело, – не задумуючись, відповіла мама.

– Ого! Цікаво, – продовжував Тріскун, – а варення з айви?

– Мармеляда! – весело вигукнула мама і взялася куштувати своє вариво. Так кротенята дізнавалися все нові й нові слова…

(За твором Тараса і Мар’яни Прохасько «Хто зробить сніг», 353 сл.)

Питання 3

Кротенята робили кольорові гірлянди із

Запитання №4 З однією правильною відповіддю

Запитання №5 З однією правильною відповіддю

Запитання №6 З однією правильною відповіддю

Запитання №7 З однією правильною відповіддю

Запитання №8 З однією правильною відповіддю

Опис, який учні побачать після проходження тестування

Вітаю, друже! Тест завершено!

Рефлексія від 4 учнів

Сподобався:

4 0

Зрозумілий:

4 0

Потрібні роз'яснення:

4 0
придбати тест
Ціна:

25 грн

Після покупки цей тест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані тести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Аудіювання. Українська мова. 5 клас (ІІ семестр)

Аудіювання. Українська мова. 5 клас (ІІ семестр)

340

Аватар профіля Бердарь Наталя Анатоліївна
Українська мова
5 клас

25 грн

Підготовка до ЗНО з української літератури

Підготовка до ЗНО з української літератури

140

Аватар профіля Бердарь Наталя Анатоліївна
Українська література
10—12 клас та дорослі

25 грн

Пряма мова. Діалог

Пряма мова. Діалог

2639

Аватар профіля Бердарь Наталя Анатоліївна
Українська мова
5 клас

25 грн

Контрольна робота № 5. Творчість Лесі Українки, М. Вороного, О. Олеся

Контрольна робота № 5. Творчість Лесі Українки, М. Вороного,  О. Олеся

218

Аватар профіля Бердарь Наталя Анатоліївна
Українська література
10 клас

35 грн

Контрольна робота "Жанри мовлення"

Контрольна робота  "Жанри мовлення"

157

Аватар профіля Бердарь Наталя Анатоліївна
Українська мова
5 клас

25 грн

Схожі тести

Прикметник

Прикметник

1765

Аватар профіля Ступак Любов Миколаївна
Українська мова
3 клас

Риторика як наука й мистецтво

Риторика як наука й мистецтво

678

Аватар профіля Поломана Наталія Василівна
Українська мова
10 клас

Лексична помилка

Лексична помилка

305

Аватар профіля Семенова Альона
Українська мова
10 клас

Прикметник

Прикметник

766

Аватар профіля Ваховська Людмила Адольфівна
Українська мова
6 клас

Текст. Поділ тексту на речення.

Текст. Поділ тексту на речення.

724

Аватар профіля Ревацька Світлана Сергіївна
Українська мова
5 клас