Конструктор тестів
Бажаю успіху!!
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
На послідовність
Встановіть послідовність проведення дослідження (етапи дослідження).
(згори 1 крок)
(знизу останній крок)
Робимо висновок
Визначаємо мету дослідження
Формулюємо припущення (гіпотезу)
Обрати метод, дії, інструменти...
Презентуємо результати спостереження
Виконуємо дослідження згідно з планом
№2:
На встановлення відповідності
Встановіть відповідність між методом дослідження та його характеристикою.
Спостереження
Вивчають об`єкти в спеціально створених умовах.
Експеримент
Пізнають природні тіла та явища природи у звичних для них умовах.
Вимірювання
Використання моделей під час дослідження природи.
Моделювання
Застосовують, щоб дізнатися розміри й масу тіл, відстані між ними, температуру, об’єм, час.
№3:
На послідовність
Розмісти в правильному порядку кроки пізнання природи.
(згори 1 крок)
(знизу останній крок)
Формулювання мети дослідження
Формулювання запитання
Припущення (гіпотеза).
Висновок з виконаного дослідження.
Перевірка гіпотези.
Запитання №4 На встановлення відповідності
Запитання №5 З кількома правильними відповідями
Запитання №6 З кількома правильними відповідями
Запитання №7 На встановлення відповідності
Запитання №8 На встановлення відповідності
Запитання №9 З кількома правильними відповідями
Запитання №10 З однією правильною відповіддю
Запитання №11 З однією правильною відповіддю
Запитання №12 З однією правильною відповіддю
Запитання №13 З кількома правильними відповідями
Запитання №14 На встановлення відповідності
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Діагностична робота № 1 з теми "Вчимося досліджувати природу"(за програмою та підручником авт. Коршевнюк Т. В.)