Тест:

Ознаки подільності чисел, НСД, НСК

02.05.2024
0 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:
Тест містить питання скопійовані з: Ознаки подільності чисел, НСД, НСК.

1:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 20 балів

Які з чисел 115; 132; 141; 156; 165; 200 діляться на 2?

2:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 20 балів

Укажіть правильний варіант розкладу числа 24 на прості множники

3:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 20 балів

Вказати пару взаємно простих чисел

4:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 20 балів

Використовуючи в запису 1 * 4 * замість " * " цифри 2, 4, 5 і 7 не більше одного разу, утворіть число, яке ділиться на 3 і на 5.

5:

На встановлення відповідності

4 з 20 балів

Встановити відповідність між числами (1-4) та їх НСК (А-Д)

1-4
А-Д
1

8 і 24

А

98

2

14 і 49

Б

60

3

15 і 12

В

90

4

18 і 45

Г

24

Ґ

96

6:

З полем для вводу відповіді

2 з 20 балів

У магазині закупили 200 кг яблук та 140 кг апельсинів. У скільки найбільше пакетів можна розфасувати фрукти, якщо в кожному пакеті має міститися їх однакова кількість?

Задачу розв'язати в робочому зошиті, фото розв'язання прикріпити, у відповідь записати тільки число

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

7:

З полем для вводу відповіді

2 з 20 балів

Знайдіть найменший об'єм ящика, який має форму прямокутного паралелепіпеда, якщо його можна повністю заповнити кубиками з ребром 6 см і кубиками з ребром 4 см.

Задачу розв'язати в робочому зошиті, фото розв'язання прикріпити, у відповідь записати тільки число

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

8:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 20 балів

Які з чисел 115; 132; 141; 156; 165; 200 діляться на 5?

9:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 20 балів

Укажіть правильний варіант розкладу числа 36 на прості множники

10:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 20 балів

Вказати пару взаємно простих чисел

11:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 20 балів

Використовуючи в запису 7 **2 замість " * " цифри 2, 3, 5 і 7 не більше одного разу, утворіть число, яке ділиться на 2 і на 6.

12:

На встановлення відповідності

4 з 20 балів

Встановити відповідність між числами (1-4) та їх НСД (А-Д)

1-4
А-Д
1

32 і 24

А

15

2

15 і 25

Б

8

3

15 і 75

В

5

4

54 і 45

Г

3

Ґ

9

13:

З полем для вводу відповіді

2 з 20 балів

Один багатий чоловік залишив у спадок 345 срібних та 270 золотих монет. Яка найбільша кількість спадкоємців може бути у цього чоловіка, щоб кожен з них отримав однаковий спадок?

Задачу розв'язати в робочому зошиті, фото розв'язання прикріпити, у відповідь записати тільки число

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

14:

З полем для вводу відповіді

2 з 20 балів

Контейнер, який має форму прямокутного паралелепіпеда, можна повністю заповнити ящиками з вимірами 3 м, 4 м, 5 м або ящиками з вимірами 8 м, 4 м, 6 м. Знайдіть найменший з можливих об'ємів контейнера

Задачу розв'язати в робочому зошиті, фото розв'язання прикріпити, у відповідь записати тільки число

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

Рефлексія від 4 учнів

Сподобався:

3 1

Зрозумілий:

3 1

Потрібні роз'яснення:

3 1
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Ознаки подільності. Дільники та кратні. НСК та НСД

Ознаки подільності. Дільники та кратні. НСК та НСД

201

Аватар профіля Афанасьєва Наталія Володимирівна
Математика
5—6 клас

20 грн

КР Подільність натуральних чисел. НСД і НСК

КР Подільність натуральних чисел. НСД і НСК

23

Аватар профіля Кургузкіна Юлія Анатоліївна
Математика
6 клас

33 грн

НСК та НСД

 НСК та НСД

223

Аватар профіля Бадак Катерина Іванівна
Математика
6 клас

25 грн

Розкладання числа на прості множники. НСД та НСК

Розкладання числа на прості множники. НСД та НСК

113

Аватар профіля Кожема Ольга Володимирівна
Математика
5 клас

20 грн

Розкладання числа на прості множники. НСД та НСК

Розкладання числа на прості множники. НСД та НСК

196

Аватар профіля Тодоренко Оксана Василівна
Математика
5 клас

25 грн

Схожі тести

Приклади

Приклади

1125

Аватар профіля Прасол Олена Сергіївна
Математика
3 клас

Самостійна робота "Рівняння"

Самостійна робота "Рівняння"

1620

Аватар профіля Здоренко Іван Петрович
Математика
6 клас

Задачі та рівняння (повторення за 5 клас)

Задачі та рівняння (повторення за 5 клас)

1202

Аватар профіля Берлоус Ірина Анатоліївна
Математика
6 клас

Область визначення та множена значень функції

Область визначення та множена значень функції

440

Аватар профіля Паламарчук Інна Олександрівна
Математика
I курс

Границя функції

Границя функції

1601

Аватар профіля Томин Галина Богданівна
Математика
10 клас