Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
На встановлення відповідності
Match conversation lines A to conversation lines B.
What’s up? |
Don’t give up. You can do it! |
Are you feeling down about your |
I used to have difficulties with |
I’m putting in a lot of effort, but |
Yes. I’m trying very hard to im |
My spelling leaves much to be |
She said we were all capable. |
English grammar is more than I |
I’ve got a low grade for my Eng |
How did your teacher encourage |
Don’t worry about your spelling. |
№2:
З кількома правильними відповідями
Read the letter and mark the true statements
Dear Helen,
Congratulations on your class winning the School Spelling Bee recently. I know how much effort you and your classmates put in while competing against other classes in the same grade, and I can see you were determined to be the winning class by your score.
Now I have very good news to give you: our School Spelling Bee Committee has determined which child will represent our school at the district competition. I have the honour to inform you that due to your highest score in your class, you have been voted for by all the members of the committee. We are all so proud of you and are ready to help you to prepare for the district tournament in every way.
We would like to encourage you to take action and to practice the spelling of a broad selection of words with a varying degree of difficulty.
We wish you all the luck in the world. Please let us know what help you need.
Sincerely,
Miss Joy,
on behalf of the School Spelling Bee Committee.
№3:
З полем для вводу відповіді
We`re going out. You can come with ...
Запитання №4 З полем для вводу відповіді
Запитання №5 З полем для вводу відповіді
Запитання №6 З полем для вводу відповіді
Запитання №7 З полем для вводу відповіді
Запитання №8 З полем для вводу відповіді
Запитання №9 З полем для вводу відповіді
Запитання №10 Філворд
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: