Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Корекційна робота з учнями у яких виявлено затримку психічного розвитку – інтелектуальні труднощі
»
Взяти участь Всі події

(Копія) Сила Ампера

Фізика

Для кого: 9 Клас

339 проходжень

9 запитань

14.09.2022

2469

32

0

Завантажити тест
Вміст тесту:
Тест містить питання скопійовані з: Сила Ампера.
Запитання №1 з однією правильною відповіддю Балів: 7%

Як зміниться сила Ампера, якщо силу струму и провіднику збільшити вдвічі?

Запитання №2 з однією правильною відповіддю Балів: 7%

Як можна визначити напрямок сили, що діє на провідник зі струмом в магнітному полі?

Запитання №3 з однією правильною відповіддю Балів: 13%

Укажіть напрямок дії сили Ампера

Запитання №4 з однією правильною відповіддю Балів: 7%

Як зміниться сила Ампера, якщо вдвічі зменшити активну частину провідника?

Запитання №5 з однією правильною відповіддю Балів: 13%

Як можна змінити напрямок руху провідника зі струмом в магнітному полі?

Запитання №6 з однією правильною відповіддю Балів: 13%

Визначте і вкажіть напрямок сили Ампера, що діє на провідник зі струмом.

Запитання №7 з однією правильною відповіддю Балів: 13%

Визначте напрямок струму в провіднику, який перебуває у магнітному полі.

Запитання №8 з полем для вводу відповіді Балів: 13%

Визначте модуль сили Ампера, що діє на провідник зі струмом завдовжки 50см у магнітному полі з індукцією 0,03Тл, якщо кут між векторами магнітної індукції й напрямком струму становить 300. Сила струму в провіднику дорівнює 0,2А.

Вказівка: розвязування задачі в зошиті здати, у відповіді обовязково вказуйте одиниці вимірювання без пропуску.

Запитання №9 з полем для вводу відповіді Балів: 13%

Прямолінійний провідник довжиною 0,25м, по якому проходить струм силою 4А, знаходиться в однорідному магнітному полі під катом 300 до ліній індукції. При цьому на нього діє сила Ампера, модуль якої 0,6Н. Визначте модуль індукції магнітного поля.

Вказівка: розвязування задачі в зошиті здати, у відповіді обовязково вказуйте одиниці вимірювання без пропуску.

Рефлексія від 167 учнів

Сподобався

125 42

Зрозумілий

116 51

Потрібні роз'яснення

118 49