Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Виберіть рядок, де записані тільки натуральні числа
№2:
З однією правильною відповіддю
Вибери рядок, де записані тільки додатні числа
№3:
З однією правильною відповіддю
Вибери рядок, де записані тільки невід'ємні числа
№4:
Пошук на зображенні
Виберіть на малюнку термометр, який показує невід'ємну температуру
(вкажіть всі зображення)
№5:
З однією правильною відповіддю
Оберіть правильне визначення координатної прямої
№6:
З кількома правильними відповідями
Оберіть УСІ ПРАВИЛЬНІ твердження
№7:
Пошук на зображенні
Відмітьте на числовій прямій точки, що відповідають числам;
-5; -2; 3; 7
№8:
Із заповненням пропусків у тексті
Подивіться на малюнок та запишіть координати зображених точок.
А( ) ; В( ); С( ); Е( ); К( ); М( )
№9:
Пошук на зображенні
Відмітьте на числовій прямій точки, що відповідають числам;
-5,5; -2,5; 0,5; 6,5
№10:
Пошук на зображенні
На координатній прямій відмітьте точки, що мають цілі координати
№11:
Пошук на зображенні
Розгляньте малюнок та вкажіть на ньому точки, координати яких є ПРОТИЛЕЖНИМИ числами.
ПІДКАЗКА: пригадайте, що протилежними ми називаємо числа, які відрізняються тільки знаком: 5 і -5, -11 і 11.
№12:
Пошук на зображенні
Відмітьте точку, яка є початком координат (відповідає числу 0)
№13:
Пошук на зображенні
Позначте початок відліку та точку, яка має координату, що протилежна координаті точки А
№14:
З кількома правильними відповідями
Оберіть УСІ ПРАВИЛЬНІ твердження
№15:
Пошук на зображенні
вкажіть точки з координатами, модуль яких дорівнює 1,5
№16:
Із заповненням пропусків у тексті
Знайдіть модулі чисел
=
;
=
;
=
;
=
.
№17:
Пошук на зображенні
На прямій відмітьте всі цілі числа, модулі яких менші ніж число 1,2
№18:
Пошук на зображенні
На зображені прямої відмітьте всі цілі числа, модулі яких більші ніж 5
№19:
З однією правильною відповіддю
|X|=7, то Х=
№20:
З однією правильною відповіддю
|X|= -7, то Х=
№21:
З полем для вводу відповіді
1.які числа називаються недодатними?
2.чи є числа 5; -3; -6,8; 0,3; 456 раціональними?
Рефлексія від 21 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: