Тестування на тему: Класичне означення ймовірності
(«Алгебра» 9 кл. Істер О. С.)
Головне меню порталу
Мій профіль (відкрити)
Опублікував/ла:
Опис, який учні побачать перед початком тестування
Тестування на тему: Класичне означення ймовірності
(«Алгебра» 9 кл. Істер О. С.)
Набираючи номер телефону, абонент забув останню цифру і набрав її навмання. Яка ймовірність, що вона правильна?
Яка ймовірність того, що:
1) наступним днем після 30 березня буде 1 квітня;
2) наступним після понеділка буде вівторок?
На запитання вікторини було отримано 60 правильних відповідей, у тому числі твоя. Для визначення переможця навмання витягнуть 1 картку з прізвищем. Яка ймовірність виграшу?
У ящику 25 білих кульок і 15 чорних. Яка ймовірність витягнути навмання з ящика: 1) білу кульку; 2) чорну кульку?
Відомо, що в партії з 1000 деталей, брак – 2.Яка ймовірність того, що вибрана деталь буде: 1) бракованою; 2) якісною?
З натуральних чисел від 1 до 30 учень навмання вибирає одне. Яка ймовірність того, що це число є дільником числа 30?
Яка ймовірність того, що навмання вибране двоцифрове число ділиться на 3?
Картки з номерами 1, 2, 3, 4 виклали в ряд. Яка ймовірність того, що картки з парними номерами поряд?
У зв'язці є 42 повітряні кульки, з них 14 кульок – червоні, 16 кульок – сині, а решта – зелені. 1 кулька відчепилася й полетіла. Яка ймовірність того, що ця кулька є не червоною і не синьою?
Тестування на тему: Класичне означення ймовірності
(«Алгебра» 9 кл. Істер О. С.)
Рефлексія від 22 учнів
Сподобався
Зрозумілий
Потрібні роз'яснення
Будь ласка, оцініть тест!