Екзаменаційні тести для студентів МЗХ-22Б

Запитання №1

В основі музично-педагогічної концепції Золтана Кодая лежить відносний метод сольмізації.

Запитання №2

Музично-педагогічна система „Столбіца” Б.Тричкова пропагує вивчення музичної грамоти на основі:

 

Запитання №3

Як називається система свідомого нотного співу Б. Тричкова?

Запитання №4

Хто вперше запропонував систему ручних знаків при застосуванні відносного методу сольмізації?

Запитання №5

Під час проведення інтерактивного уроку клас розподіляється на групи

Запитання №6

Який робочий діапазон голосового апарату учнів першого класу?               

Запитання №7

Інтегрований урок проводить:

Запитання №8

Хто вперше запропонував відносний метод сольмізації ?

Запитання №9

З якого класу Б. Тричков пропонує вивчення музичної грамоти?

Запитання №10

Виберіть тему для учнів 4 класу згідно з чинною навчальною програмою «Музичне мистецтво» (авт. кол. під кер. Л. Хлєбникової)

Запитання №11

Який музичний матеріал лежить в основі угорської музично-педагогічної концепції?

Запитання №12

Вкажіть з яких ступенів починають ознайомлення з відносним методом сольмізації

Запитання №13

Пісня човняра - наспівна вокальна або інструментальна п’єса у розмірі 6/8, надзвичайно поширена у Венеції.   Це…

Запитання №14

Інструктивна вправа для розвитку виконавської (переважно інструментальної) техніки (М.Клементі, Р.Крейцера, К.Черні).     Це…

Запитання №15

Встановіть відповідність між авторами та методичними працями  у вигляді комбінацій цифр та букв:

1

М.Леонтович

2

К.Стеценко

3

М.Дилецький

А

Граматика мусикійська

Б

Проект програми по співах в „Єдиній трудовій школі”

В

Практичний курс навчання співу в середніх школах України

Запитання №16

Встановіть відповідність між авторами та збірками  у вигляді комбінацій цифр та букв:

1

А. Кос-Анатольський

2

С. Людкевич

3

В. Верховинець

А

Матеріали для науки сольфеджіо та хорового співу

Б

Теорія українського народного танцю

В

Журавлик

Запитання №17

Встановіть відповідність між авторами та їх балетами у вигляді комбінації цифр та букв:

1

Спляча красуня

2

Ромео і Джульєтта

3

Хустка Довбуша

А

А. Кос-Анатольський

Б

С. Прокоф’єв

В

П. Чайковський

Запитання №18

Встановіть відповідність між авторами та їх творами у вигляді комбінацій цифр та букв:

1

Військовий марш

2

Пер Гюнт

3

Угорський танець

А

Е. Гріг

Б

Ф. Шуберт

В

Й. Брамс

Запитання №19

Встановіть відповідність між між  авторами та їх творами у вигляді комбінацій цифр та букв:

1

Дощик

2

Нова лялька

3

Навесні

А

П. Чайковський

Б

В. Косенко

В

Е. Гріг

Відкрити опис тесту