На сьогодні у багатьох дітей, батьків та вчителів часто проявляється високий рівень тривожності та надмірна напруга. У дітей все частіше проявляються депресивні настрої, які вони не можуть контролювати.
Пропонуємо доступні техніки та підходи для того, щоб врівноважити психічний та психологічний стан дітей. Про них розповідає психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арт-терапевтка Олена Черниш.
Увесь вплив на дитину йде через дорослих. Якщо батьки стабільні емоційно, то у дітей не буде тривожності. Коли ж діти бачать, що батьки безпорадні, то вони відчувають себе незахищеними, — зазначає психологиня.
У дітей початкової школи ознаками високого рівня тривожності можуть бути: незібраність, плаксивість, істеричні риси, апатичні та депресивні настрої. У підлітків це виражається агресивною поведінкою.
Потрібно обов'язково звернутися до спеціаліста, якщо дитина занадто часто миє руки чи починає шукати в собі хвороби. Це може свідчити про високий рівень тривожності, — наголошує Олена Черниш.
Усі ці та інші питання розглядаються під час онлайн-сесії Олени Черниш за посиланням у кінці статті.
В онлайн-сесії розглядаються такі питання:
висока тривожність у дитини, що виникла після періоду самоізоляції;
як психосоматика впливає на адаптацію молодших школярів;
встановлення контакту з дитиною з особливими освітніми потребами (різні нозології);
проживання горя;
терапія для психолога закладу освіти.
Нагадаємо, спеціально для освітян психологиня спільно з командою «Всеосвіти» розробили Кабінет психолога, де кожен може запитати про те, що його найбільше турбує. Щоп'ятниці пані Черниш проводить онлайн-сесії на основі запитів учасників.
Будь ласка, оцініть новину!