Головне меню порталу
Нещодавно завершився фінальний етап конкурсу «Вчитель року – 2019», який проходив паралельно у Волинській, Запорізькій, Одеській, Полтавській та Сумській областях. Цими щасливчиками стали 15 чудових педагогів з різних куточків нашої країни.
Фіналістів обирали серед учасників третього етапу, а це – 121 прогресивний український викладач. Вони пережили декілька кіл випробувань – від представлення своїх професійних ідей у випробуванні «Методичний практикум» до ілюстрування власного практичного досвіду у «Тестуванні з фахової майстерності».
Оцінивши результати цих завдань, журі конкурсу відібрало 12 лідерів за кожною з п'яти номінацій:
Відібрані учасники продовжили змагання у фіналі – вони брали участь у випробуваннях «Урок» та «Проект» (в номінації «Географія» цей етап мав назву «Дослідження»). Найвищі бали отримали учителі-новатори, які довели журі свої професійні знання та навички.
Отож, «Вчителями року» цьогоріч стали:
Номінація «Вчитель інклюзивного класу»
Людмила Бараненко
вчитель початкових класів Білоцерківської школи № 15 (Київська обл.)
Запорукою успіху роботи в інклюзивному класі вона вважає реалізацію принципу «Навчитися жити разом».
Номінація «Географія»
Яна Коробкова
вчитель географії Хоньковецької школи І-ІІІ ступенів (Вінницька обл.)
Посилено працює над професійним розвитком, адже сучасність, креативність та гнучкість допомагають краще розуміти потреби й запити учнів.
Номінація «Захист Вітчизни»
Сергій Ігнатьєв
вчитель предмета «Захист Вітчизни» Харківської школи № 135
Свою діяльність спрямовує на посилення національно-патріотичного та військово-фізичного виховання учнів, формування у них моральних якостей громадянина України. Його головною педагогічною позицією є: «Особистий приклад кращий за довгі пояснення».
Номінація «Основи здоров’я»
Василь Дяків
вчитель основ здоров’я Заліщицької гімназії (Тернопільська обл.)
Мріє про розробку повноцінного відеокурсу з основ здоров’я з динамічним наповненням: відео, 3D-макетами, іграми та презентаціями.
Номінації «Французька мова»
Ірина Романовська
вчитель французької мови Одеської спеціалізованої школи № 10.
Працює за принципом «Люблю французьку і навчаю любові до неї інших». Своє головне завдання як вчителя іноземної мови вбачає у формуванні в учнів таких компетентностей, які допоможуть їм бути успішними людьми поза стінами школи.
Лауреатами конкурсу стали:
у номінації «Вчитель інклюзивного класу»
у номінації «Географія»
у номінації «Захист Вітчизни»
у номінації «Основи здоров’я»
у номінації «Французька мова»
Вітаємо усіх учасників та переможців! Пишаємось, що в Україні є такі представники відповідального вчительства, які готові покращувати українську освіту та розвивати нове суспільство.
Будь ласка, оцініть новину!
Користувач:
Красовська Олена ІгорівнаВсеосвіта – незалежне ЗМІ, що працює для вас та заради вас. Матеріали, які ми публікуємо, завжди вчасні, об’єктивні та перевірені. Наш проєкт існує завдяки вам
Підтримати нас можна по-різному. Ваші вподобання, поширення , коментарі дозволяють іншим людям дізнатися важливу інформацію, а замовлення брендованої продукції та електронних товарів допомагає нам інвестувати у розвиток новітнього українськомовного контенту.
Використання статей порталу «Всеосвіта» дозволяється за умови прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на ці статті у першому абзаці. Назва порталу «Всеосвіта» має згадуватися обов'язково. У разі невиконання цих вимог, питання автоматично передаватиметься до юридичного відділу.