і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію

Українські школярі створять 10 "розумних пристроїв"

В рамках проекту STEAM-House школярі з різних куточків України моделюють та конструюють "розумні пристрої".

Винахідник – це покликання, талант чи наполеглива праця? Чи може це почесне звання отримати кожен? Сучасне покоління людей виросло на фантастиці. Вона була всюди: по телевізору, в книгах, на одязі та в головах покоління, що підростає. Сьогодні ж – вона стала ще й вагомою частиною нашої буденності. Ще кілька років тому таке поняття як «робот» асоціювалось зі здобутками провідних країн світу та й загалом з чимось надреальним та фантастичним. Тепер же - українські учні власноруч конструюють роботів, працюють зі штучним інтелектом та показують своїм прикладом, що в сучасних умовах світу винахідником може стати кожен! Ось це дійсно фантастика!

Розвиток такого інтелектуального потенціалу нашої країни просто неможливий без ініціатив “згори”. Адже зі сторони вчителів та учнів поступає безліч ідей та високий рівень готовності до досліджень. Але як не крути, без матеріальної підтримки створити щось нове дуже складно.

Саме тому надзвичайно важливе значення мають заходи, організовані та проспонсоровані небайдужими організаціями та людьми.

Одним із них став конкурс STEAM-House – проект, покликаний мотивувати юне покоління розвивати навички конструювання, пошуку та моделювання. 

Він відбувається за підтримки Інституту модернізації змісту освіти та компанії ІТ-Інтегратор. Ідею конкурсу підтримали безліч IT-компаній України. Вони виступили партнерами конкурсу та пообіцяли переможцям цінні призи. Адже для них українські школярі – це потенційні працівники їхніх компаній в майбутньому, інтелектуальна еліта України.

Серед призів для переможців - шолом віртуальної реальності, екшн-камера, компактний 3-D принтер, коптер та навіть інтерактивна шкільна дошка!

В рамках змагань учням дається завдання удосконалити та оновити наявні "розумні" пристрої або ж навіть розробити свій власний! Школярі безпосередньо працюють над пристроями, що наділені елементами штучного інтелекту.

Наразі завершився півфінал конкурсу, після якого було відібрано 10 найцікавіших пристроїв. Фіналістами стали школярі з різних куточків України:

Серед них:

Карім Ахмуз, Харків – “Автоматична валіза” з блютуз;

Кирило Дикий, Суми – “Інтелектуальний протез”, молодша група;

Костянтин Найдьон, Горішні Плавні, Полтавська обл., – “Система стеження за Сонцем”;

Юрій Роман, Довге, Закарпатська обл., – “Розумний клас”;

Ілля Рябко, Дніпро, – “Розумне місто” (обладнання звалища, переходу, зміцнення схилів Дніпра);

Михайло Сірий, Горішні Плавні, Полтавська обл., – “Розумний кран”;

Тетяна Шаповал, Южноукраїнськ, Миколаївська обл., – “Отримання води з повітря” з автополивом дерев одразу до коріння;

Ігор Шибко, Дніпро, – “Інтернет речей” + “Система для компенсації втраченого зору”;

Кузьма Шпак, Київ – “Розумний холодильник”;

Артем Якуненко, Володарка, Київська обл., – “Розумний замок”.

На даний момент фіналісти ще лише змоделювали свої проекти. Попереду ж лишається вирішальний етап – конструювання. До 17 травня учасники мають повністю скласти свої «розумні пристрої» та представити їй журі.

Тож побажаємо фіналістам успіхів в їхніх розробках та великого бажання розкрити свої таланти! Великої подяки заслуговують організатори, спонсори та особливо вчителі-наставники, які надихнули своїх учнів на дослідження та причепили любов до науки!

Сподіваємось, що в майбутньому подібні заходи стануть традицією!

Фотоматеріали взяті зі сторінок учасників в facebook та з офіційних сторінок компаній-партнерів в facebook.

Інформація взята з сайту Kfund Media: https://kfund-media.com/

287
04.05.2018 11:49:23

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання