ТОП-3 проблеми вступника: неуважність, бабуся та підступний час

МОН та «Інфоресурс» оприлюднили найпопулярніші та найнеординарніші проблеми, які підстерігають цьогорічних абітурієнтів.

Для подання документів вступникам залишилось менш ніж 4 доби, тому вашій увазі пропонуємо нещодавно оприлюднений зріз вступної кампанії та важливі моменти, на які абітурієнтам варто звернути увагу.

 Вступна кампанія – в цифрах 

До вишів вже подано понад 1 млн 110 тис. заяв, з яких 727 тис. – електронних, а 383 тис. – документів у паперовій формі. Найпопулярнішими спеціальностями у 2019 році стали:

  • «Право» (77,5 тис. заяв);
  • «Філологія» (65,7);
  • «Менеджмент» (51,3);
  • «Середня освіта» (46);
  • «Комп’ютерні науки» (36,3).

На сьогодні абітурієнти активували близько 162 тис. електронних кабінетів (а це на 11,5 тис. більше, ніж торік у цей самий період). За інформацією, наданою «Інфоресурсом» у персональні електронні кабінети вступники завантажили понад 157 тис. фото та більш ніж 156 тис. додатків до документа про освіту.

Під час пресбрифінгу представники «Інфоресурсу» та Міністерства освіти і науки озвучили поточну статистичну інформацію та детально розглянули окремі проблеми, з якими стикається переважна більшість цьогорічних вступників.


 Проблема №1 
Звертайте увагу на статус заяв

Відстежити процес обробки ваших документів можна в персональному електронному кабінеті на платформі Єдиної державної бази з питань освіти й у цьому допоможуть статуси. Наразі є чимало вступників, які не звернули увагу на статус їхніх заяв, а інколи їм встановлюють «Потребує уточнення».

Цей статус означає, що заяву прийнято до розгляду вишем, але вона потребує уточнення, оскільки є некоректні дані. Якщо у вступника виникають запитання, яка саме інформація потребує уточнення, то йому треба звернутися до приймальної комісії закладу, контактна інформація якої наведена в конкурсній пропозиції, – пояснила директорка «Інфоресурсу» Оксана Бєлік.

Нещодавно ми розглядали кожен із них, аби ви краще зрозуміли, що саме значать ці формулювання.


 Проблема №2 
Сімейні «мелодрами»

Окремо представники «Інфоресурсу» зазначають, що цьогоріч абітурієнти часто звертаються на гарячу лінію з досить неординарною проблемою – їхні батьки чи навіть бабусі реєструють замість них електронні кабінети та подають заяви на бюджет на власний розсуд. Зазвичай, у таких випадках змінити щось уже неможливо.

Будь ласка, спілкуйтеся між собою! Подану родичами заяву (на бюджет, з виставленим пріоритетом) нерідко виявляють вже, коли виш реєструє документи. Тоді вступник уже не зможе скасувати та подати замість цих інші заяви, а отже – вступити до омріяного університету, – наголосила Оксана Бєлік.

Однак, якщо заклад вищої освіти ще не встиг зареєструвати вашу заяву, тоді ви може її скасувати, а замість неї подати нову з відкорегованою пріоритетністю. Якщо ж заява вже зареєстрована, то в разі її скасування ви втрачаєте пріоритет без можливості його поновлення.


 Проблема №3 
Заява – не вовк! Подам пізніше

Кожна заява проходить перевірку приймальною комісією і час від часу у представників вишів виникають запитання або ж деякі документи потребують уточнення. Тому очільника Директорату вищої освіти та освіти дорослих МОН Олег Шаров акцентує увагу абітурієнтів на важливості подання заяви якомога раніше:

Хочу порадити вступникам не дотягувати до останньої години, а краще – і до останнього дня. Приймальним комісіям необхідний час, щоб дати відповіді на важливі запитання, уточнити інформацію й ухвалити рішення про допуск до конкурсу. Тому прохання вже зараз робити вибір та подавати документи.


Вам також можуть стати у пригоді:


Посилання на МОН: https://mon.gov.ua 

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
1
4
дн.
1
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!