Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Інклюзивне навчання: командна взаємодія педагогічного колективу і фахівців ІРЦ
»
Взяти участь Всі події
22 вересня 11:05

Створення вебквесту у форматі навчальної гри

Оголошення:

Шукаєте ідеї, як урізноманітнити урок і зробити його більш цікавим та креативним для учнів? Спробуйте розробити власний вебквест! Впевнені, цей формат сподобається учням, активізує їх розумову та пізнавальну діяльність, підвищить інтерес до навчальних предметів.

Квест — це завдання з певним сюжетом, виконане у форматі навчальної гри, для вирішення якого учням необхідно самостійно шукати підказки та відповіді, розв’язувати ребуси, головоломки тощо.

Команда Всеосвіти розробила власний безкоштовний конструктор вебквестів для розробки уроків, завдань та змагань під час дистанційного та змішаного навчання.

Як створити вебквест?

Для початку необхідно перейти до розділу «Вебквести» та натиснути «Створити вебквест».

0500aiks-2d2b-500x131.pngГоловна сторінка розділу «Вебквести»

Після цього буде запропоновано обрати готовий шаблон для квесту (наразі представлено понад 30 тематик на вибір).

0500a4b4-2ab7-500x452.pngВиди шаблонів

При створенні вебквесту радимо скористатися порадами щодо його оформлення. Обравши потрібний шаблон, можна переходити до основних налаштувань вебквесту.

1. Налаштування гри

На цьому етапі важливо додати опис, який допоможе зорієнтуватися учням перед початком проходження квесту. Також варто обрати потрібні налаштування для завдання — виставити час, який відводиться на виконання завдань; обмежити кількість спроб для введення відповідей; обрати вигляд об’єктів вебквесту; фрази, які підкажуть учням про наступні дії.

0500a358-f43f-500x287.pngРедактор вебквесту

2. Налаштування рівнів

Якщо ви плануєте створити квест, який містить більше одного рівня (кімнат) із завданнями, натисніть «Додати рівень (кімнату)». Коли учні віднайдуть останній ключ першого рівня, їх буде направлено до наступного рівня з загадками.

0500a3bh-9089-500x411.pngРедактор вебквесту

Далі слід обирати об’єкти по черзі й заповнювати їх завданнями, підказками, з якими потім будуть працювати учні.

0500a9e5-21aa-500x370.pngВигляд обраного об’єкта

Натиснувши на об’єкт вебквесту, учень отримає запитання. Щоб отримати підказку, йому треба буде ввести правильну відповідь. Зверніть увагу: рекомендовано прописати усі можливі вірні варіанти написання відповіді.

0500a9fu-5e22-500x306.pngОформлення запитань для вебквесту

Після того як учню буде зарахована відповідь, він має отримати підказку, в якому напрямку рухатися далі.

0500a9gd-e4fa-500x312.pngОформлення підказки для вебквесту

Так, по черзі обирайте предмети та додавайте до них питання, відповіді, підказки.

Використовуючи текстовий редактор, у вас є можливість додавати зображення, аудіо/відеофайли до запитань.

0500aifa-091b-500x220.pngВикористання зображення у питанні

Також, окрім питань, можна розбавити квест повідомленнями — цікавими фактами, які стосуються обраної теми (наприклад, життя та творчість письменника, словник термінів, історичні події тощо).

0500aijo-a2fe-500x157.pngПовідомлення для вебквесту

Коли всі підказки та питання будуть сховані за об’єктами, шаблон матиме такий вигляд.

0500a9do-5b82-940x685.pngГотовий вебквест

Щоб учень міг перейти на наступний рівень або закінчити вебквест, потрібно в налаштуваннях обрати «Вихід з рівня». Для виходу запропоновано три умови: за допомогою ключа, пошуку та відкриття всіх підказок, відкриття підказок з відповідями.

0500ap7g-feeb-500x232.pngНалаштування виходу з рівня

Коли квест буде сформовано, перейдіть до «Налаштування публікації».

0500akcj-7097-500x186.pngНалаштування публікації

В цьому розділі необхідно вказати назву вебквесту, обрати предмет та рівень завдань, додати опис та посилання на джерела використаної інформації. Після внизу цієї сторінки натиснути «Зберегти».

0500akl4-58e8-500x486.pngНалаштування публікації

Протестуйте ваш вебквест, натиснувши «Попередній перегляд». Якщо під час проходження потрібно буде щось відредагувати, ви завжди зможете це зробити через власний профіль.

0500apdm-9080-500x189.pngПопередній перегляд

Як учню пройти вебквест?

Щоб учні змогли проходити вебквест, необхідно призначити його в журнал, додати до Classroom або скопіювати пряме посилання на нього.

0500aphn-aad4-500x321.pngСпособи призначення вебквесту

Посилання для учнів на проходження цього вебквесту виглядає так: https://vseosvita.ua/webquest/start/s/19815/3598240-37288a40Перейшовши за ним, їм потрібно буде авторизуватися і натиснути «Почати гру».

0500apo3-d529-500x243.pngЯк почати гру

Після цього учні побачать привітання та вказівки до вебквесту. Ознайомившись, їм необхідно натиснути «Почати вебквест».

0500app5-48be-500x235.pngЯк почати вебквест

Такий вигляд для учнів матиме рівень, запитання та текстові повідомлення (цікаві факти) до нього.

0500apq2-b535-500x240.pngЗапитання до вебквесту

0500apqj-9615-500x235.pngЦікаві факти

Щоб якнайшвидше завершити рівень (або вебквест), учням необхідно зібрати цікаві факти, відкрити всі підказки та відповісти на питання.

0500apsm-c3f4-500x236.pngВихід

Після успішного проходження кожен отримає привітання та можливість переглянути статистику квесту, поділитися враженнями в опитуванні.

0500apsv-050d-500x239.pngЗавершення вебквесту

Сторінка вебквесту: vseosvita.ua/1e.faf

Пряме посилання на вебквест для учнів:

Переглянути вебквест