Роботи в школах: високотехнологічні помічники вчителів

Як вчителі працюють пліч-о-пліч з роботами? В деяких школах світу таке навчання вже стартувало в рамках пілотних проектів!

Освіта – це одна з найбільш консервативних сфер життя, оскільки саме тут з давніх-давен зберігалися знання та вміння, аналізувалися найрізноманітніші процеси, збирався та передавався досвід. Однак на сьогодні провідні дослідники заперечують необхідність лишати освіту консервативною та наполягають на кардинальному оновленні підходу до навчання. А саме, якщо раніше процес пізнання асоціювався більше з повторенням, то тепер спеціалісти більше наголошують на практичну частину освоєння предмету. Саме з метою допомогти учням здобувати практичні навчички та отримати друга-порадника в школі, в освіті випробовуються роботи!

1. Роботи-наставники у Фінляндії.

Фінляндія. Місто Темпере. Нещодавно на «стажування», а точніше – на пілотування до місцевої школи потрапили справжнісінькі роботи! Робот-вчитель мови Еліас та робот-вчитель математики ОВОбот допомагають вчителям у школі в Фінляндії навчати дітей, створюючи різні види практики у класі.

Це цікаво, весело та захопливо. Але я трохи шокована, - з посмішкою розповіла Абіша Джинія, учениця школи.

Робот Еліас не лише володіє 23-ма мовами, а ще й здатний оцінити рівень володіння ними в інших та автоматично створити завдання на урок. Крім цього, він повідомляє вчителю про можливі проблеми з предметом у дітей. Самі ж учні зізнаються, що їм подобається така практика, адже перевагою робота є те, що він запрограмований на допомогу в розуміння предмета.

2. Роботи-хіміки в Австралії.

В цій країні впровадження роботів в освіту вже далеко не новинка. Вони почали працювати там вже давно, щоправда - в тестовому режимі. На виставці в Лондоні розробники роботів розповіли, на яких предметах їх особливо корисно використовувати.

Хімія – одна із найскладніших дисциплін для школярів у старших класах. Про це знають всі, і, на жаль, в свідомості багатьох учнів таблиця Менделєєва так і лишається шматком картону. Адже попри її геніальність, немає можливості зробити ілюстрацію більш зрозумілою, через що дітям важко освідомити властивості та закономірності елементів, що на ній зазначені. От як би вона вміла говорити…Стривайте, вже ж створені роботи-наставники з хімії! Такий «шкільний товариш» являє собою версію таблиці елементів, яка може звучати або навіть спілкуватися зі школярами!

3. Роботи на Алясці.

На острові Кадьяк, що на Алясці, викладачі дистанційно спілкуються зі своїми учнями. Як їм це вдається? За допомогою роботів телеприсутності. Грубо кажучи, замість голови в робота планшет, через який школярі можуть побачити свого вчителя. На острові Кадьяк такі роботи далеко не примха, це дійсно реальна потреба для школи, адже навіть такий робот значно дешевший за перевезення та утримання на острові штату вчителів.

Роботи не приходять в освіту, щоб замінити собою вчителів. Вони приходять, щоб допомагати педагогам та дітям в процесі навчання!

Фотоматеріали взяті на сайтах Голос Америки, Womo, Euronews.

Інформація взята з сайту Euronews: http://ru.euronews.com/

Інформація взята з сайту Womo: http://womo.ua/

Інформація взята з сайту Голос Америки: https://ukrainian.voanews.com/

Використання статей порталу «Всеосвіта» дозволяється за умови прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на ці статті у першому абзаці. Назва порталу «Всеосвіта» має згадуватися обов'язково. У разі невиконання цих вимог, питання автоматично передаватиметься до юридичного відділу.

Видавництво «Всеосвіта» є незалежним, офіційно зареєстрованим ЗМІ. Ми не підтримуємо жодну політичну партію. Головна мета – прозоре та різнобічне висвітлення усіх подій, що відбуваються у сфері освіти.

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.