+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о

Питання-відповіді з Володимиром Співаковським

19 серпня 2019 року відбулась зустріч із відомим експертом в галузі освіти, засновником першої в Україні приватної школи.
Володимир Співаковський праворуч

На літній терасі торгового центра Gulliver відбулась неформальна зустріч із Володимиром Співаковським – президентом Міжнародної корпорації «Гранд», письменником, засновником першої в Україні приватної школи, двічі рекордсменом Книги Рекордів Гіннеса.

У затишному колі серед невеликої кількості присутніх, пан Володимир розповідав про своє життя, успіхи й невдачі, виклики та поразки, ідеальну школу та ідеальну систему освіти. Зустріч відбулась у форматі питань-відповідей: експерт відповів на цікаві запитання учасників і розповів про підводні камені своєї роботи.

 

 Питання 1 
Сер Кен Робінсон стверджує, що загальні заклади освіти вбивають всі паростки творчості у дитини. Чи згодні ви з його висловлюванням? І чи стосується це української освіти?

Чомусь нас з вами назвали Homo Sapiens, а це слово з латини перекладається, як «людина розумна». Упродовж багатьох тисячоліть освіта людини і її розвиток рухались лінією інтелекту. Але сьогодні ми маємо проблеми з розвитком емоцій, креативності, уяви. Ейнштейн колись сказав: «Уява набагато важливіша за знання».

Усе більше шкіл акцентує увагу на емоційному розвитку дитини. На противагу закладам освіти з’явились альтеративні, які похитнули маятник в іншу сторону і зробили зі школи «забавку» задля того, аби дітям було весело. Та це не є дієвим методом. Учні повинні бути не лише розумні, але й відчувати палітру емоцій. На сьогодні вже є інструменти, які дозволяють це втілити у життя.

 Питання 2 
Що найголовніше потрібно зробити в освітній реформі?

Я, як бізнесмен, хочу скажу так, що жоден бізнесмен не починає виготовляти свою продукцію, попередньо не дослідивши ринок потреб. Я провів власні дослідження і вияв, що для того, аби реформа освіти була такою, як ми з вами її бачимо, вона має відповідати на 7 запитань:

1. Навіщо навчатись?

2. Чого навчатись?

3. Як навчатись?

4. На кого навчатися?

5. Де навчатись?

6. Скільки коштує якісна освіта?

7. Які отримаємо результати?

Якщо відповіді на ці запитання будуть знайдені, ми матимемо істинну реформу освіти.

 Питання 3 
Яким ви бачите ідеальний шкільний простір?

Я відтворив ідеальну школу у своїй книзі «Освітній вибух». Моя ідеальна школи має 7 зірок, саме таких, як у готелях. Я роздумував над тим, що має бути в школі, яка має 1, 2 чи 5 зірок. Ви можете побачити незвичні корпуси у вигляді мозку, серця, піраміди чи спіралі. Проєкт написаний англійською мовою і наразі готуються документи для створення подібних шкіл в Дубаї, Гонконзі тощо. В Україні поки немає інвесторів, які б зацікавились цим проєктом. Але як тільки вони з’являться, ми побудуємо такий заклад.

 Питання 4 
Як дорослій дитині продовжувати самоосвіту? Чи варто себе примушувати? Де шукати мотивацію?

Навчання впродовж життя – принцип, про який ми з вами усі знаємо, але й тут є пастка. Я особисто знайомий із людьми, які навчались у 5 університетах, але лише через те, що їм просто подобається навчатись. А що може стати саме мотивацією рухатись далі? На мою думку, це виклики. До прикладу, лікар отримав якісну освіту і заробляє 7-10 тисяч гривень. Чи хоче він заробляти значно більше? Думаю, що хоче. Як він це може зробити? Лікар може освоїти нові медичні технології, вивчити іноземні мови, пройти курси і, відповідно, заробляти більше. 


Наприкінці свого виступу пан Володимир розказав кілька кумедних історій з життя, про книжки, які любить читати та зробив з гостями фотографії на згадку. Доброзичлива атмосфера надовго залишить теплі спогади про унікальну зустріч! 

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись