Підсумки онлайн-семінару з підвищення кваліфікації

Короткі тези виступів кожного доповідача.

З 2020 року в Україні запрацює новий механізм підвищення кваліфікації за принципом «Гроші ходять за вчителем». Це означає, що педагог самостійно визначатиме, в якій саме установі чи на онлайн-платформі здобуватиме професійні навички.

З метою аналізування механізму впровадження чинного порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, 7 листопада відбувся онлайн-семінар на тему: «Підвищення кваліфікації: виклики та реалії сьогодення».

Познайомимось із спікерами та темами їхніх доповідей детальніше.

Іван Литвиненко, директор ТОВ «Всеосвіта» 
Тема: Всеосвіта – забезпечення якісної, сучасної та доступної освіти в Україні

 У житті освітнього проєкту нещодавно сталась грандіозна подія – відповідно до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних працівників, затвердженого постановою КМУ від 21 серпня 2019 р. №800, ТОВ «Всеосвіта» є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Це надає нам право пропонувати закладам освіти співпрацю у сфері підвищення кваліфікації. Завдяки юридичному відділу було розроблено 5 кроків:

1. Керівник закладу освіти має затвердити кошторис.

2. Керівник закладу освіти має оприлюднити обсяг коштів.

3. Керівник закладу освіти має зібрати пропозиції вчителів, де саме вони бажають навчатися.

4. Педагогічна рада затверджує план підвищення кваліфікації.

5. Заклад освіти укладає договір із «Всеосвітою».

Розпочати співпрацю можна почати з направлення листа-згоди. Його можна згенерувати на сторінці за посиланням: https://vseosvita.ua/group/director.

Повний запис відео: https://youtu.be/HtxgiwhCTpw?t=144

Катерина Таранік-Ткачук, головна спеціалітска директорату дошкільної та шкільної освіти МОН, кандидатка філологічних наук, доцентка 
Тема: Організація підвищення кваліфікації у сучасних умовах розвитку освіти

Що дає вчителям і керівникам закладів освіти порядок підвищення кваліфікації?

Пункт 2 Порядку підвищення кваліфікації: педагогічні працівники зобов’язані постійно підвищувати свою кваліфікацію.

Порядок підвищення кваліфікації має накопичувальну систему.

Пункт 6: Можуть бути різні форми підвищення кваліфікації (очна, заочна, дистанційна, мережева, дуальна тощо), Їх можна поєднувати.

Переваги співпраці зі «Всеосвітою» у тому, що керівник не «втрачає» учителя на кілька тижнів. Він може займатися на платформі вдома чи на роботі.

Пункт 7: Форму підвищення кваліфікації обирає педагогічний працівник.

Учитель має право обирати, де бажає навчатись:  чи це будуть онлайн-платформи чи ІППО.

Пункт 9: Сертифікат, виданий суб’єктом підвищення кваліфікації не потребує додаткового визнання.

Повний запис: https://youtu.be/HtxgiwhCTpw?t=862

Ольга Солдатенко, директорка Запорізького багатопрофільного ліцею №99 Запорізької міської ради Запорізької області 
Тема: Нові підходи до професійного розвитку та саморозвитку педагогічних працівників у рамках освітнього партнерств

Потрібно так змінити методичну службу школи, щоб вона не заважала вчителям працювати над своєю освітою.

Ми вже крокуємо цим шляхом декілька місяців. Структура методичної служби нашого закладу виглядає так: декілька професійних об’єднань, що працюють на базі нашого ліцею (науково-дослідницька лабораторія, проблемні методичні об’єднання, предметні методичні об’єднання, тимчасові творчі групи і проблемні групи).

Уся робота вчителя позаурочний час – робота, спрямована на його розвиток і навчання, і вона повинна обов’язково враховуватись. Кожен вчитель має особистий маршрут розвитку, мета якого повинна відповідати на питання «Чого я прагну?».


Якщо з певних причин ви не змогли долучитися онлайн-семінару, запис доступний до перегляду: 

Після перегляду відео, ви можете замовити сертифікат в якому буде зазначено 4 академічні години: https://vseosvita.ua/seminar

#онлайн_семінар #підвищення_кваліфікації 

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.