Новини
1836
20 листопада 2019 о 12:57

Передові освітні практики: як відбувалась Міжнародна науково-практична конференція у Києві

Захід відвідали вчителі, викладачі і науковці з різних областей України.

Якою буде освіта через 5-10 років? Які інновації увійдуть в сферу науки? Чи розвиватиметься альтернативна освіта й надалі?

Ці та інші питання були висвітлені на Міжнародній науково-практичній конференції «Передові освітні практики: Україна, Європа, Світ». Подія проходила 16-17 листопада 2019 року у конференц-залі Національної академії наук України.

Після реєстрації і відкриття конференції, відбулась церемонія нагородження переможців Всеукраїнського студентського конкурсу проєктів освітніх реформ, присвячених Міжнародному дню студента. Переможці отримали дипломи і призи.

Надалі конференція відбувалась у форматі секцій:

  • Секція №1

Шкільна освіта в епоху глобалізації: кращі освітні практики, ключові тенденції та пріоритети розвитку»

  • Секція №2

Вища освіта в епоху глобалізації: можливості для кожного, переваги для кращих

Під час першої сесії Іван Галенко, к. т. н., віцепрезидент МГО «Міжнародна академія інформатики» розповів про глобальний проєкт модернізації освіти ESRI в Україні.

Алла Алексєєва, учителька КЗ «Успенівська ЗОШ I-III ступенів» ГМР із Запоріжжя поділилась своєю доповіддю про Інноваційне змістово-технологічне перезавантаження навчально-виховного процесу на засадах життєтворчої освітньої парадигми.

Ось кілька тез її виступу:
Інноваційна освітня парадигма – системне перезавантаження шкільної практики:

  • повна зміна змістово-технологічного забезпечення педагогічного процесу
  • повна зміна підходів щодо розвитку дитячої обдарованості та освітньої інклюзії;
  • повна зміна освітнього стандарту та моніторингових параметрів якості освіти;
  • повна зміна процесуальної схеми підготовки педагогічних кадрів.

Ще одна тема була присвячена університетам і їхній ролі у формуванні навичок «Soft skills».

Своїм досвідом також ділилися колеги з Польщі. З ними був встановлений відеозв’язок за допомогою Skype.

Адам Янішевський (Adam Janiszewski) з університету Катовіце розповів про переваги індивідуального навчання. У викладача 8 дітей, 4 з яких навчаються вдома за цією формою.

Наукові дослідження підтверджують, що навчання вдома є найкращою формою для навчання дітей: вони показують хороший показник знань і багато в чому випереджають тих, хто здобуває знання у школі. Діти мають можливість відвідувати музеї, виставки та інші заходи.

Та попри переваги індивідуальної форми навчання, вона має недолік – більшість схильні вважати, що діти стають асоціальними. Але це неправда. Важливо забезпечити дітям контакт із ровесниками.


Вислухавши всі виступи і обговоривши проблемі питання, конференція завершилась на позитивній ноті. Натхненні і зарядженні новими знаннями освітяни впроваджуватимуть найкращі практики у своїх закладах освіти.

Читайте також: Сонячні панелі у школі і велодоріжки в Києві: як учні захищали проєкти

Фотозвіт: https://www.facebook.com/vseosvita/posts/2697146383677035?

#конференція #наука #освіта 

Всеосвіта – незалежне ЗМІ, що працює для вас та заради вас. Матеріали, які ми публікуємо, завжди вчасні, об’єктивні та перевірені. Наш проєкт існує завдяки вам

Підтримати нас можна по-різному. Ваші вподобання, поширення , коментарі дозволяють іншим людям дізнатися важливу інформацію, а замовлення брендованої продукції та електронних товарів допомагає нам інвестувати у розвиток новітнього українськомовного контенту.

Поширити
матеріал:

Використання статей порталу «Всеосвіта» дозволяється за умови прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на ці статті у першому абзаці. Назва порталу «Всеосвіта» має згадуватися обов'язково. У разі невиконання цих вимог, питання автоматично передаватиметься до юридичного відділу.