+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о

Освіта по-новому: майбутні педагоги навчатимуться принципам НУШ ще у виші

Щоб нове покоління вчителів активно долучалося до реалізації програм Нової Української Школи, при педуніверситеті створили спеціальну лабораторію.

Нещодавно «Всеосвіта» публікувала думку засновниці громадської організації «Освіторія» та Новопечерської школи Зої Литвин про те, що педагогічні виші в Україні й досі навчають студентів старим прийомам і технікам, тоді як сучасний педагог має швидко адаптуватися і бути гнучким.

Наразі велика кількість вчителів викладає в університетах так само, як викладали 20 років тому. Стільки всього змінилося у світі, діти стали іншими, а педагогічна освіта не змінюється, вона нецікава.  

Останні роки в Україні активно впроваджується реформа Нової Української Школи, яка ставить за мету прищепити дітям практичні навички і розкрити їхні творчі здібності. На жаль, через брак методичних матеріалів, відповідної підготовки та технічного оснащення залишається певний процент викладачів, яким важко переключитися на нову систему. Особливо це стосується вчителів початкових класів.

Щоб вирішити цю проблему на рівні вищої освіти, у Бердянському державному педагогічному університеті відкрили окрему, спеціально устатковану лабораторію. Завдяки їй студенти матимуть постійний доступ до сучасного освітнього простору та матеріалам, які вже застосовуються в НУШ. Таке нововведення допоможе студентам опанувати найважливіші принципи викладання та навчитися легко знаходити спільну мову з учнями.  

 

Лабораторію створювали фахівці кафедри початкової освіти університету. Вони розробили дизайн приміщення та детальне облаштування навчальних осередків. Для гармонійної атмосфери всередині стіни пофарбували у теплі кольори і розмістили парти, які легко поєднуються у різноманітні комбінації для групової або самостійної роботи.

Приміщення лабораторії нараховує 8 навчальних локацій: осередок учителя, творчості, навчання, мови та читання, досліджень, відпочинку, математичний та ігровий. Кожна з них має зручне і креативне обладнання. Наприклад, в осередку досліджень є колекції корисних копалин та зразки гербаріїв, а в математичному набори геометричних фігур, математичні планшети, рахункові палички, ваги та пісочні годинники.  

Також в локаціях студенти користуватимуться килимком-конструктором, дитячим ігровим диваном, набором музичних інструментів, інтерактивною дошкою, проєктором тощо.

Сподіваємось, що й інші педагогічні вузи візьмуть приклад з Бердянського педуніверситету!

Джерело: МОН

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись