і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію

Обмін досвідом: В Київському університеті Бориса Грінченка відбувся Всеукраїнський форум

У Київському університеті імені Бориса Грінченка пройшов Всеукраїнський форум "Бренд освітньої установи: від задуму до популярності".

Цікавий захід зібрав в університетських стінах понад 100 представників освітніх інституцій (вчителі, директори шкіл, викладачі та керівники прес-служб вищих навчальних закладів) зі всієї України. На форумі були представники з Харкова, Луганська, Одеси, Житомира, Вінниці, Авдіївки та міста Києва.

На форумі виступила директорка Інституту журналістики Університету Грінченка Галина Горбенко, яка привітала представників з початком заходу та розповіла про ідею створення проекту.

Наш форум покликаний стати творчий інноваційним майданчиком для обміну досвідом між експертами-практиками та представниками освіти щодо  публічності, відкритості, медіаграмотності кожного освітянина та кожної освітньої установи, – відкрила панельну дискусію Галина Горбенко.

На обговоренні в якості експертів виступили Тетяна Гузенко, начальник управління інформаційної політики та комунікацій Департаменту суспільних комунікацій КМДА;  Олена Воскобойнікова-Гузєва, член Президії Української бібліотечної асоціації, консультант SAIUP – проекту сприяння академічної доброчесності в Україні, доктор наук із соціальних комунікацій; Ганна Онкович, український науковець, лінгводидакт, медіапедагог, дослідник у галузі медіа-освіти, доктор педагогічних наук, професор Київського медичного університету УАНМ; Галина Піскорська член Національної спілки журналістів України, експерт в галузі інформаційної безпеки, кандидат історичних наук, доцент Інституту міжнародних відносин КНУ імені Тараса Шевченка.

В процесі обговорення експерти обговорили новий Закон України “Про освіту”, зокрема розглянули статтю 30: “Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти”.

Як зазначає Педагогічна Преса, на форумі викладачі та експерти проводили цікаві майстер-класи. Декілька майстер-класів на тему “SMM-технології у просуванні бренду освітньої установи” провів Олександр Курбан, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зав’язків з громадськістю. Маргарита Нетреба провела цікавий майстер-клас по створенню успішних презентацій. Учасники форуму слухали цікаві лекції від професійного режисера та організатора заходів Олени Пінчук про “Роль EVENT-заходів для популяризації освітньої установи”. Тамара Ангелова та Тамара Куцай тренери з “А-студії” провели майстер-клас на тему “Створення відеоконтенту освітньої установи” досить в нетрадиційній формі: вони запросили учасників до професійної телестудії, щоб на практиці показати процес роботи над відеоконтентом.

Володимир Литвиненко та Лариса Масімова тренери майстер-класу “ЗМІ освітньої установи” розповіли про створення незалежного онлайн-газети. Також учасники форуму послухали цікаву лекцію на тему “Медіабезпека та медіаграмотність” Оксани Одаренко.

Окрім того, освітяни брали участь в майстер-класі “Розробка та підтримка веб-сайту освітньої установи”. Останнім майстер-класом був “Брендинг”, в якому до експертів долучилися студенти університету Грінченка та презентували власні освітні бренд-кейси.

Усі учасники форуму отримали відповідні сертифікати про проходження інтенсивної одноденної тренінгової програми.

Фотоматеріал взято з офіційного порталу Педагогічна Преса

Посилання Педагогічна Преса: http://pedpresa.ua/

575
29.03.2018 17:14:08

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Психологічні особливості учнів
2 академічні години
Виховна діяльність класного керівника
2 академічні години
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання