Ідеї не йдуть на карантин: дивовижні проєкти від юних інформатиків з Луцька

Нові реалії вимагають по-новому організованого освітнього процесу, який може бути не менш ефективним та захопливим.

Ситуація, що склалася у світі у зв'язку з поширенням Covid-19 та оголошенням карантину, внесла кардинальні зміни у всі сфери нашого життя – роботу, відпочинок, навчання. Однак вихованці Луцького міського Центру науково-технічної творчості учнівської молоді яскраво довели: творчість та фантазію ніщо не в змозі зупинити. Нові реалії вимагають по-новому організованого освітнього процесу, який може бути не менш ефективним та захопливим.

Раніше «Всеосвіта» вже писала про щорічний конкурс-захист проєктів з інформатики гуртківців Центру «Ярмарок ідей» у 2019 році.

Цьогоріч юні інформатики та їхні педагоги також не зрадили своїй традиції, адже ідеї не йдуть на карантин! Захід провели в дистанційному режимі.

На участь в конкурсі зареєструвалося 25 гуртківців. А 10 проєктів і 11 талановитих учасників потрапили до фіналу. Це юні інформатики від 12 до 16 років: 9 хлопців і 2 дівчини. Їм вдалося не лише створити креативний сайт, гру чи анімацію, але й подолати труднощі карантинного періоду – самостійно записати відеозахист проєкту. Підсумки конкурсу провели в режимі Youtube-трансляції.

 Про дивовижні роботи фіналістів: 

У сучасному світі більшість професій вимагають вміння працювати з комп’ютером. А чи є світ за екраном цього комп’ютера? Звичайно, так, – вважає юний інформатик Максим Середа. – Цей віртуальний світ схожий на наш. Але складається він не з атомів і молекул, а з коду, який написали програмісти. І кожен може дописати в ньому щось своє, у такий спосіб вплинувши й на наш світ.

Це головна думка комп’ютерної анімації Максима «Віртуальний світ», створеної в програмі Blender-3D.

Гроші, час і здоров’я – головні цінності у грі «Захисник замку» Антона Добровольського. Гравцю необхідно захищати свій замок. Він може купувати певну зброю, але й вороги не лишаються на місці. У наступних рівнях вони перетворюються на привидів, різноманітні жахіття тощо. Гра створена у  середовищі Scratch.

Наступні три проєкти написані мовою розмітки гіпертексту HTML з використанням каскадних таблиць стилів CSS і елементів JavaScript.

Попри карантин, учасник Богдан Махновець кличе глядачів у цікавезну мандрівку, щоб побачити сім чудес світу. Саме цим прославленим пам’яткам  присвячений його сайт.

Історія про хлопчика, який вижив у небезпечному магічному світі, є дуже популярною. Книги про нього – наші улюблені, – розповідають Максим Шафета і Гус Артем. – А книга «Гаррі Потер і філософський камінь» увійшла до шкільної програми. Тому ми вирішили створити сайт про Гаррі Поттера, про книги й фільми, в яких він фігурує, та про його авторку – Джоан Роулінг».

Хлопці навіть розробили тест для любителів поттеріани

На створення сайту Мирослава Горбача надихнули його домашні улюбленці – собаки. Про них і справді є, що розказати, адже вони яскраві представники своєї породи, переможці міжнародних виставок.

Старший брат Мирослава Іван Горбач розробив не просто сайт, а онлайн-гру для розвитку пам’яті й інтелекту «Memory trainer».

У ній потрібно якнайшвидше віднайти пари однакових букв або символів, зокрема китайських і японських. Сайти коректно відображаються на екранах з різним розширенням, і навіть на мобільних телефонах.

У цьому та наступних проєктах використано мову розмітки HTML, каскадні таблиці стилів CSS, мову програмування JavaScript та спеціалізовані бібліотеки.

Ще до нашої ери люди грали у «Хрестики-нулики». А Микола Кушнірук створив сучасну інтерпретацію цієї гри – «Фантастики-привиди».

Серед представлених проєктів є логічна гра «Камінь, ножиці, папір». Якщо у вас немає напарника, ви можете зіграти з комп’ютером – завдяки автору гри Анастасії Пугінець.

Віктор Бачок розробив проєкт «Таймер свят». Свята у списку розділені за категоріями: релігійні, міжнародні, професійні. Користувач може вказати власну дату, наприклад, свій День народження, і відраховувати, скільки днів до нього ще залишилось.

Валерія Бондарчук створила сайт для дітей для вивчення англійської мови «Easy English for kids».

Приємний дизайн, цікаві задання, підібрані для різних вікових категорій, дозволяють дітям вивчати англійську легко та із задоволенням. Сайт взаємодіє з користувачем за допомогою графіки та аудіоефектів. Після опанування теми передбачено тести для перевірки та закріплення знань.

 Переможці конкурсу: 

  • У молодшій віковій категорії найкращим визнали проєкт «Захисник замку» Антона Добровольського (12 років).
  • У загальному заліку 3-тє місце посів проєкт «Таймер свят» Віктора Бачка (14 років).
  • На 2-ому місці – проєкт «Memory trainer» Івана Горбача (16 років).
  • Абсолютним переможцем став проєкт «Easy English for kids» Валерії  Бондарчук (16 років).

«Всеосвіта» від щирого серця приєднується до вітань та бажає всім учасникам конкурсу не полишати своїх мрій, вірити в них і у те, що у цьому світі немає нічого неможливого!

Використання статей порталу «Всеосвіта» дозволяється за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на ці статті.

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.