+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о

Хайпуймо разом з «Відкривай Україну»!

На носі півфінал конкурсу освітніх інновацій, який доводить суспільству, що молодь – рушійна сила змін, яка може і хоче змінити на краще нашу країну. Для цього їм просто необхідна наша підтримка!

Нещодавно ми розповідали про «Освітній хайп», який вже стукає у двері вашого міста! Цю освітню подію ви точно не можете пропустити!

Думаєте, це лише захід для дітей? Ви глибоко помиляєтесь!

Тут ви зможете познайомитися з цікавими та ненудними ініціативами, послухати дискусії профільних фахівців щодо актуальних питань в освіті й, за словами організаторів – це ще далеко не все!

На «Фестивалі освітніх інновацій» ми організовуємо «Світове кафе», щоб підняти складні та провокативні теми, з якими стикаються педагоги та учні щороку. А на локації «Панельна дискусія» влаштуємо справжні дебати. Буде спекотніше, ніж на дебатах на стадіоні! – повідомляють представники команди організаторів.

Півфінали відбудуться в усіх куточках України, тож, якщо ви бажаєте підтримати ініціативну та соціально активну молодь – вперед до найближчих локацій!

Перелік міст, які відчиняють двері для активної молоді:

 

 «Освітній хайп» у Києві 

Що? У Києві за звання найкращого проєкту та можливість потрапити до Великого фіналу змагатимуться учасники з Київської та Житомирської областей.
Де? м. Київ, вул. Пирогова, 9 (НПУ ім. М. Драгоманова)
Коли? 8 червня о 10:00 
 

Нам неймовірно хочеться розповісти, які саме були проєкти, але дозвольте витримати паузу та представити всі напрацювання наших дітей 8 червня! – коментують організатори фестивалю.

На яких категоріях учасники найбільше закцентували свою увагу?

Найбільше школярів турбували екологічні проблеми та урбаністика.

На локації «Конкурс проєктів» відбуватиметься презентація робіт півфіналістів перед конкурсним журі, до складу якого цьогоріч запросили і «Всеосвіту». Експерти повинні будуть обрати серед півфіналістів одну команду, що і стане переможцем регіональної битви.

Далі – тріумфатори готуватимуться до найважливішого – фіналу конкурсу.

Яка тема дискусії дісталась Києву?

У столиці обговорюватимуть «Суб’єктність школярів в рамках нової парадигми шкільної освіти». У рамках цієї теми, експерти розглянуть декілька питань:

  • Формування особистості проактивного громадянина.
  • Людиноцентристський підхід в системі освіти.
  • Сприяння формуванню суб’єктності школярів через учнівське самоврядування та практику демократичних наративів.
  • Наступність та спадковість в освіті як основні принципи формування гармонійної особистості.

 

 «Освітній хайп» у Полтаві 

Що? У Полтаві за звання найкращого проєкту та можливість потрапити до Великого фіналу змагатимуться учасники з Полтавської та Дніпропетровської областей.
Де? м. Полтава, вул. Коваля, 3 (Полтавський Університет економіки і торгівлі)
Коли? 8 червня о 10:00 
 

На яких категоріях учасники найбільше закцентували свою увагу?

Найбільше школярів Полтавської та Дніпропетровської областей турбували тема урбаністики, екологічні, соціальні та культурні проблеми.

Яка тема дісталася полтавському «Освітньому хайпу»?

У Полтаві обговорюватимуть проблему позашкільної освіти «Як додавати сенсів, а не діяти всупереч бажанням дітей?». Тему розглядатимуть за такими пунктами:

  • Гуртки, секції, позашкільні проекти: в чому їх справжня цінність та значущість для розвитку школярів.
  • Узгоджений підхід батьків та вчителів до гармонійного розвитку школярів.
  • Тайм-менеджмент для батьків.
  • Відповідальність батьків за розвиток дітей: як інтегрувати сімейні цінності у навчально-виховний простір.

 

 «Освітній хайп» у Миколаєві 

Що? У Миколаєві за звання найкращого проєкту та можливість потрапити до Великого фіналу змагатимуться учасники з Одеської та Миколаївської областей.
Де? м. Миколаїв, вул. Адміральська, 22 (Миколаївська ОДА)
Коли? 8 червня о 10:00 
 

На яких категоріях учасники найбільше закцентували свою увагу?

Найбільше турбували школярів Миколаївської та Одеської областей тема екології та дозвілля.

Яка тема дискусії дісталася Миколаєву?

«Вчитель-наставник – основна роль вчителя Нової Української Школи» – топтема, яку обговорюватимуть під кутом таких питань:

  • Місія вчителя в Новій Українській Школі.
  • Наставництво як принцип роботи.
  • Метод ненасильницького спілкування в роботі вчителів.
  • Принципи та засоби впровадження наставницького підходу

 

 «Освітній хайп» у Черкасах 

Що? У Черкасах за звання найкращого проєкту та можливість потрапити до Великого фіналу змагатимуться учасники з Черкаської та Кропивницької областей.
Де? м. Черкаси, вул. Смілянська, 33 (Центр ДЮТ)
Коли? 8 червня о 10:00 
 

На яких категоріях учасники найбільше закцентували свою увагу?

Найбільше школярів Черкаської та Кропивницької областей турбували тема екології та проблеми культури.

Яка тема дісталася черкаському «Освітньому хайпу»?

У Черкасах обговорюватимуть питання «Вчителі та батьки: конфлікт світів чи синергія взаємодії» – тема, яку розглядатимуть за темами:

  • Права вчителів та батьків в освітньому процесі.
  • Робота шкільного психолога та його роль у вирішенні конфліктних ситуацій.
  • Впровадження медіації врегулюванні конфліктних ситуацій.
  • Спільні проекти батьків та вчителів для розвитку учнів.

 

 «Освітній хайп» у Краматорську 

Що? У Краматорську за звання найкращого проєкту та можливість потрапити до Великого фіналу змагатимуться учасники з Донецької та Луганської областей.
Де? м. Краматорськ, б-р Машинобудівників, 39 (2-й навчальний корпус ДДМА)
Коли? 8 червня о 10:00
 

На яких категоріях учасники найбільше закцентували свою увагу?

В рівних частинах школярів Донецької та Луганської областей турбували екологія, тема спорту й дозвілля та екологічні, соціальні та культурні проблеми.

Яка тема дісталася краматорському «Освітньому хайпу»?

Тут обговорюватимуть тему «Школа як бізнес-система: управління, організація команди, побудова освітнього процесу як програмного продукту». Учасники дискусії розглянуть такі пункти:

  • Лідерство та команди: директор як талановитий наставник команди.
  • Фінанси та партнерство: розвиток школи державним фінансуванням та за допомогою зовнішньої підтримки.
  • Управління шкільними проектами.
  • Показники ефективності роботи вчителів.

 

 «Освітній хайп» у Мелотополі 

Що? У Мелітополі за звання найкращого проєкту та можливість потрапити до Великого фіналу змагатимуться учасники з Запорізької області.
Де? м. Мелітополь, пр-т Б. Хмельницького, 18 (Таврійський державний агротехнологічний університет)
Коли? 8 червня о 10:00 
 

На яких категоріях учасники найбільше закцентували свою увагу?

Найбільше турбували школярів Запорізької області тема урбаністики та екологічні проблеми.

Яка тема дискусії дісталася Мелітополю?

У Мелітополі говоритимуть про команди як потужний інструмент творення змін. Як правильно сформувати навчання, зростання та роботу в командах – експерти приходитимуть до висновку, обговорюючи питання:

  • Індивідуальне та командне навчання.
  • Класичний проектний менеджмент команд.
  • Лідерство як основа сучасної командної діяльності.
  • Гнучкий підхід в діяльності команди.

 

 «Освітній хайп» у Маріуполі 

Що? У Маріуполі за звання найкращого проєкту та можливість потрапити до Великого фіналу змагатимуться учасники з Донецької області.
Де? м. Маріуполь, вул. Харлампіївська, 17/25 (Палац культури «Молодіжний»)
Коли? 8 червня о 10:00 
 

На яких категоріях учасники найбільше закцентували свою увагу?

Найбільше турбували школярів Донецької області тема урбаністикиекологічні, соціальні та культурні проблеми.

Яка тема дісталася маріупольському «Освітньому хайпу»?

«Демократична школа: сьогодення й майбутнє учнівського самоврядування». Експерти розглядатимуть її за наступними пунктами:

  • Демократія та школа: взаємодія школярів, вчителів та батьків.
  • Шкільний парламентаризм.
  • Бюджети участі міста та шкіл.
  • Єдина концепція розвитку громади: від учнівського до місцевого самоврядування.

 

 «Освітній хайп» у Львові 

Що? У Львові за звання найкращого проєкту та можливість потрапити до Великого фіналу змагатимуться учасники зі Львівської та Тернопільської областей.
Де? м. Львів, вул. Коперника, 17 (Львівський палац мистецтв)
Коли? 8 червня о 10:00 
 

На яких категоріях учасники найбільше закцентували свою увагу?

Найбільше школярів Львівської та Тернопільської областей цікавили екологічні проблеми, питання інфраструктури, благодійності та культури.

Яка тема дісталася Львову?

Обговорюватимуть STEM-освіту під кутом теми «Перспективна форма інноваційної освіти в Україні». Розгорнуті питання дискусії:

  • Інноваційне мислення вчителя та учнів як база для розвитку STEM-освіти.
  • Розвиток напрямів STЕM-освіти як запорука формування ключових компетентностей Нової української школи.
  • Впровадження STЕM-технологій в профорієнтаційну роботу з учнями.
  • Підготовка STЕM-фахівців: виклики сьогодення та вплив на майбутнє.

 

 «Освітній хайп» у Ніжині 

Що? У Ніжині за звання найкращого проєкту та можливість потрапити до Великого фіналу змагатимуться учасники з Чернігівської та Сумської областей.
Де? м. Ніжин, вул. Графська, 2 (Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя)
Коли? 8 червня о 10:00 
 

На яких категоріях учасники найбільше закцентували свою увагу?

Найбільше школярів Чернігівської та Сумської областей турбували тема урбаністикиекологічні, соціальні та культурні проблеми.

Яка тема дісталася ніжинському «Освітньому хайпу»?

Тут дискутуватимуть на тему «Шляхи вирішення та запобігання булінгу в школі», яку розглянуть за питаннями:

  • Різниця між булінгом та конфліктом в учнівських колективах.
  • Як працює медіація в ситуації з булінгом та конфліктом.
  • Шкільні психологи: візійний та реальний стан речей.
  • Протидія булінгу в рамках законодавчого поля.

 

 «Освітній хайп» у Харкові 

Що? У Харкові за звання найкращого проєкту та можливість потрапити до Великого фіналу змагатимуться учасники з Харківської області.
Де? м. Харків, просп. Науки, 14  (Харьківський національний університет радіоелектроніки)
Коли? 8 червня о 10:00 
 

На яких категоріях учасники найбільше закцентували свою увагу?

Найбільше школярів Харківсьокої області турбували тема урбаністикиекологічні, соціальні та культурні проблеми.

Яка тема дісталася Харкову?

Харківські експерти обговорять тему «Навчання та виховання дітей в різновікових групах». Її розглядатимуть під кутом таких питань:

  • Поточна проблематика моновікових груп навчання.
  • Виклики, які стоять перед змішаним навчанням.
  • Психологічні аспекти різновікових груп.
  • Інтеграція змішаного навчання в традиційну освітню систему.

 

 «Освітній хайп» у Хмельницькому 

Що? У Хмельницькому за звання найкращого проєкту та можливість потрапити до Великого фіналу змагатимуться учасники з Хмельницької та Вінницької областей.
Де? м. Хмельницький, вул. Свободи, 2/1  (Палац творчості дітей та юнацтва)
Коли? 8 червня о 10:00 
 

На яких категоріях учасники найбільше закцентували свою увагу?

Найбільше школярів Хмельницької області турбували тема урбаністикиекологічні, соціальні та культурні проблеми.

Яка тема дісталася хмельницькому «Освітньому хайпу»?

«Системи мотивації та навчання без оцінювання». Обговорюватимуть усі міфи та реальність для учнів, вчителів та батьків. Експерти розглядатимуть цю тему за наступними пунктами:

  • Кращі практики систем оцінювання в світі.
  • Особливості мотивації для різних вікових груп.
  • Філософські та психологічні аспекти внутрішньої та зовнішньої мотивації.
  • Поєднання вимог формальної сучасної шкільної освіти із навчанням без оцінювання.

 

 «Освітній хайп» у Вараші 

Що? У Вараші за звання найкращого проєкту та можливість потрапити до Великого фіналу змагатимуться учасники з Рівненської та Волинської областей.
Де? м. Вараш, майдан Незалежності, 6 (Палац культури ім. Лесі Українки)
Коли? 7 червня о 10:00 
 

На яких категоріях учасники найбільше закцентували свою увагу?

Найбільше школярів Рівненської та Волинської областей турбували тема урбаністикиекологічні, соціальні та культурні проблеми.

Яка тема дісталася Варашу?

Тема дискусії «Інклюзія: відверта розмова про реальну ситуацію в школах». Її розглядатимуть за такими питаннями:

  • Реальний стан інклюзії в школах.
  • Упередження та стереотипи в сприйнятті інклюзії в сучасних школах.
  • Інклюзивне навчання та інфраструктура: причинно-наслідкові зв’язки зовнішніх та прихованих факторів.
  • Інклюзія в НУШ: знайомство із законодавчою базою та стратегією втілення.

 

 «Освітній хайп» в Івано-Франківську 

Що? За звання найкращого проєкту та можливість потрапити до Великого фіналу тут змагатимуться учасники з Івано-Франківської, Закарпатської та Чернівецької областей.
Де? м. Івано-Франківськ, вул. Шевченка, 57 (Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника)
Коли? 8 червня о 10:00
 

На яких категоріях учасники найбільше закцентували свою увагу?

Найбільше школярів Івано-Франківської, Чернівецької та Закарпатської областей турбували тема урбаністикиекологічні, соціальні та культурні проблеми.

Яка тема дісталася івано-франківському «Освітньому хайпу»?

«Школа – центр суспільного життя та головний ціннісний вузол громади». Тему обговорюватимуть за наступними пунктами:

  • Зв’язок візії громади із стратегією розвитку шкіл.
  • Відкритість шкіл до зовнішнього середовища: експертів, лекторів, викладачів, простору громади.
  • Громадські бюджети як механізм для реалізації шкільних проектів.
  • Школа – територія змін громади.

Ми шукаємо ініціативних та сміливих школярів від Щастя до Хуста, від Броварів до Татарбунарів. Нам не важливо які у наших учасників оцінки у школі, скільки гуртків вони відвідують та як виглядають. Це все умовності, адже найцінніше ідеї та здібності! Ми підтримуємо кожен задум, і навчаємо правильно планувати, креативити, створювати хайп та працювати так, аби всі учасники команди почували себе комфортно, а робота була у задоволення, – діляться організатори.

Посилання на офіційну сторінку «З країни – В Україну»https://coukraine.org/

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись