Дошкільною, середньою і вищою освітою займатимуться мої заступники

Активні освітяни запустили флешмоб, у якому пропонують кроки розвитку освіти в Україні.

Поки в Уряді визначалися з кандидатурою нового очільника Міносвіти, освітяни почали приміряти на себе роль Міністра. Найамбітніші почали ділитися власним баченням «Якби я була/був міністром…»

Згодом, в очікуванні нового очільника міністерства освіти, пости на фейсбук переросли в онлайн-флешмоб з хештегами #кадровийголод та #немаєкадровогоголоду. Активні освітяни поділилися власним баченням розвитку освіти в Україні.

Так, наприклад, співзасновниця U-Intergal, Катерина Ясько на посаді міністра поставила б в пріоритет питання освіти дорослих.

Якби мене затвердили, я попросила б міжнародних донорів, українських та іноземних бізнесів і Міністерства фінансів багато грошей на розвиток в Україні bildung… Вони будуть повністю відокремлені від формальної вищої освіти, інакше капець моєму починанню…

Народна освіта – це мій пріоритет, а дошкільною, середньою і вищою освітою займатимуться мої заступники. Повірте, в моєму оточенні є кому доручити цю важливу місію, – написала співзасновниця U-Intergal, Катерина Ясько на свої сторінці фейсбук.

А от Луіза Цвєткова, гештальт-терапевтиня з міста Запоріжжя не має цілеспрямованого бажання стати міністеркою, та все одно взяла участь у флешмобі. Говорить, для неї це більше історія з серіалу, де простий вчитель став президентом, то чому простий вчитель не може стати очільником МОН, розмірковує запоріжанка. Вона публікує список справ, за які взялася б, будучи міністеркою, а саме:

  • прибрати усі територіальні відділи освіти.

  • надати справжню і дієву автономію вчителям.

  • зробити заробітну плату дійсно гідною.

  • звернути увагу на дошкільну освіту, як на фундамент освіти в цілому.

  • змінити підручники.

  • розв'язувати питання зі ЗМІ у підриві авторитету вчителя.

  • акцентувати увагу на освіту в сільській місцевості.

  • підтримати науковців та наукові дослідження.

Залишаю за собою право мріяти, що з освітою в нашій країні все буде добре, - говорить освітянка.

Ще одиним учасником флешмобу став Василь Мирошниченко, директор Ukrainian-British City Club. Він хоч і саркастично, але теж підтримав ініціативу. Каже, наснаги вистачило б очолити міністерство будь-якої галузі.

Спостерігаючи за українськими урядами останні 20 років і аналізуючи рівень компетентності різних очільників, я зрозумів, що можу взяти на себе відповідальність за практично будь-яке міністерство. Тож хочу врятувати Зеленського та Шмигаля від сорому через відсутність Міністра освіти та науки і пропоную свою кандидатуру на посаду міністра – пише на своїй сторінці Василь.

А от співзасновник DEC group, Олександр Тарченко виділився серед інших учасників і написав не про стратегічні кроки, а про принципи, яких би дотримувався, зайнявши пост міністра.

  • Освіта починається змалку та діти - наші найкращі вчителі. Головний фокус - освіта для дітей.

  • Роль міністерства — інтегрувати різні запити та стимулювати розвиток.

  • Освіта — це не окремі інституції, освіта - це проєкт усього життя та постійний процес.

  • Сила — в спільному розвитку усіх зацікавлених сторін: дітей, сімей, громади, бізнесу, держави.

  • Гроші ходять за дитиною, стимулюється здорова конкуренція серед навчальних закладів, - пише Олександр.

Вірю в силу спільнот, тому у випадку призначення міністром запрошую до команди кращих людей міста та околиць — додає Олександр у дописі, відмічаючи компетентних на його думку спеціалістів.


Вам також може бути цікаво:

Що має зробити міністр освіти на посаді: 15 важливих кроків

Використання статей порталу «Всеосвіта» дозволяється за умови прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на ці статті у першому абзаці. Назва порталу «Всеосвіта» має згадуватися обов'язково. У разі невиконання цих вимог, питання автоматично передаватиметься до юридичного відділу.

Видавництво «Всеосвіта» є незалежним, офіційно зареєстрованим ЗМІ. Ми не підтримуємо жодну політичну партію. Головна мета – прозоре та різнобічне висвітлення усіх подій, що відбуваються у сфері освіти.

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.