Новини
599
4 лютого 19:19

Брак цифрової техніки та якісного інтернету: оксфордська випускниця поділилася зарубіжним досвідом

Уряд Великої Британії у партнерстві з п’ятьма благодійними організаціями створив Національну програму репетиторства.

Цьогоріч карантин як ніколи показав прогалини освітнього процесу в школах України. Вимушене онлайн-навчання тільки ускладнило й так непросту ситуацію. Перш за все, мова йде про обмежений доступ школярів до потрібної для уроків цифрової техніки та якісного інтернету, які є невід’ємною складовою дистанційної освіти. Так, брак елементарного інструментарію для потрібного навчального середовища є проблемою не тільки в Україні. Досвідом на цю тему поділилася в інтерв’ю Українській правді очільниця програми «Навчай для України» Оксана Матіяш.

За результатами опитування вчителів та батьків в Англії, велика кількість школярів у 2020 році не мала доступу до якісного дистанційного навчання.

Діти з найбільш незахищених сімей витрачають менше часу на навчальну діяльність, роблять менше домашніх завдань і, як правило, мають доступ до меншої кількості ресурсів вдома, – зазначила Матіяш.

Вона додала, що у відповідь на цей виклик уряд Великої Британії у партнерстві з п’ятьма благодійними організаціями створив Національну програму репетиторства.

Ця програма покликана підтримати учнів з найбільш незабезпечених родин у доступі до якісного та ефективного навчання. На програму виділено майже 350 мільйонів фунтів в рамках масштабного урядового плану з бюджетом 1 мільярд фунтів, який має на меті допомогти учням наздогнати втрачені під час пандемії знання.

Матіяш підкреслила, що у програмі візьме участь близько 15 тисяч репетиторів, які будуть залучені в рамках двох основних компонентів:

  1. Школи отримують доступ до субсидованого репетиторства. У цьому випадку репетиторів нададуть спеціальні організації, затверджені урядом.

  2. Школам у найбільш неблагополучних районах Великої Британії нададуть допомогу у працевлаштуванні власних академічних наставників або менторів.  

Керівники шкіл та вчителі можуть обрати, який з двох підходів найкраще відповідає їхнім потребам, керуючись стандартами якості та чіткими критеріями, спрямованими на підтримку найбільш знедолених учнів, – наголосила очільниця програми «Навчай для України».

Крім того, наявність академічних наставників або менторів має кілька важливих переваг:

  • Вони стають частиною шкільного колективу і допомагають іншим вчителям та учням наздогнати шкільну програму з конкретного предмету.

  • На підготовку академічних менторів потрібно набагато менше часу та ресурсів, аніж на підготовку вчителів. Академічні ментори повинні мати вищу освіту, але не обов’язково педагогічну. 

Дослідження показали, що репетитори, використовуючи перевірені моделі професійної підготовки, можуть покращити досягнення учнів настільки ж ефективно, як і сертифіковані вчителі.

За словами Оксани Матіяш, переваги програми не лише у тому, що вона допомагає сотням тисяч дітей наздогнати втрачені знання, але й у тому, що також забезпечує працевлаштуванням талановитих випускників університетів, які можуть мати труднощі з виходом на ринок праці у період рецесії. 


Читайте також: В Україні має бути якісна дистанційна освіта: п'ять кроків для розвитку онлайн-навчання від депутатки

Всеосвіта – незалежне ЗМІ, що працює для вас та заради вас. Матеріали, які ми публікуємо, завжди вчасні, об’єктивні та перевірені. Наш проєкт існує завдяки вам

Підтримати нас можна по-різному. Ваші вподобання, поширення , коментарі дозволяють іншим людям дізнатися важливу інформацію, а замовлення брендованої продукції та електронних товарів допомагає нам інвестувати у розвиток новітнього українськомовного контенту.

Поширити
матеріал:

Використання статей порталу «Всеосвіта» дозволяється за умови прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на ці статті у першому абзаці. Назва порталу «Всеосвіта» має згадуватися обов'язково. У разі невиконання цих вимог, питання автоматично передаватиметься до юридичного відділу.