Новини
15 січня 2020 о 17:02

Американський підліток допоміг NASA відкрити планету

Вольф Цукер (Wolf Cukier) під час свого триденного стажування в агентстві побачив сигнал від системи TOI 1338. Пізніше виявилось, що це планета.

Минулого року 17-річний школяр закінчив навчання у середній школі Скарсдейл у Нью-Йорку і влаштувався влітку стажером у Центр космічних польотів імені Ґоддарда.

Завдання Вольфа полягало у дослідженні коливання яскравості зірки, відзнятої телескопом TESS:

Я шукав дані працівників NASA про подвійне затемнення, яке вони позначили як систему, в якій дві зірки обертаються навколо одна одної, і на нашу думку, вони затьмарюють одна одну на кожній орбіті, – розповів Вольф.

Уже через три дні стажування школяр побачив сигнал від системи під назвою TOI 1338:

Спочатку я подумав, що це було зоряне затемнення, але це була помилка. Виявилось, що це планета, – підсумував підліток.

Планета TOI 1338 b близько в 6,9 разів більша за Землю. Вона знаходиться у системі на відстані 1 300 світлових років у сузір’ї Живописця (від лат. Pictor).

В інтерв’ю виданню The New York Times стажер розповів, що ніколи не думав про те, аби щось відкрити. Він був вражений роботою працівників агентсва і зрештою вирішив, що його майбутньою спеціалізацією у житті буде саме астрофізика.

Стаття про відкриття, яку Цукер підготував у співавторстві разом з вченими Центру імені Ґоддарда, державного університету в Сан-Дієго, Чиказького університету та інших організацій, була опублікована в науковому журналі.

Наразі космічні телескопи TESS продовжують відстежувати рух планети TOI 1338 b.

Космос завжди викликає підвищенний інтерес не лише в дорослих, але й насамперед у дітей. Щоб пояснити їм певні космічні явища і цікаве про планети і сузір’я, Всеосвіта створила захопливу розробку «Небесні тіла Сонячної системи» (під роздруківку).

Завантажуйте паперові моделі планет безкоштовно та із задоволенням вивчайте Сонячну систему!

Завантажити: https://vseosvita.ua/library/rozrobka-nebesni-tila-sonacnoi-sistemi-66179.html

А також вам стане в пригоді матеріал: 14 тиждень НУШ «Таємниці космосу»: космічні ілюстрації та розробки для уроків.

Джерело: NASA.gov

Фото Фольфа Цукера взяте з сайту The New York Times

#космос #планета #сузіря #розробка

Всеосвіта – незалежне ЗМІ, що працює для вас та заради вас. Матеріали, які ми публікуємо, завжди вчасні, об’єктивні та перевірені. Наш проєкт існує завдяки вам

Підтримати нас можна по-різному. Ваші вподобання, поширення , коментарі дозволяють іншим людям дізнатися важливу інформацію, а замовлення брендованої продукції та електронних товарів допомагає нам інвестувати у розвиток новітнього українськомовного контенту.

Поширити
матеріал:

Використання статей порталу «Всеосвіта» дозволяється за умови прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на ці статті у першому абзаці. Назва порталу «Всеосвіта» має згадуватися обов'язково. У разі невиконання цих вимог, питання автоматично передаватиметься до юридичного відділу.