! В а ж л и в о

4 звички, що треба обов’язково завести в класі

4 звички та ритуали, що принесуть до вашого класу добру атмосферу.
  • Використовуйте сигнали руками

Сигнали руками працюють для школярів будь-якого віку та за будь-яких ситуацій. Вони також допомагають мінімізувати відволікання від активного обговорення на уроці. Це може виглядати по-різному. Наприклад, якщо учню треба вийти в туалет, він може підняти вказівний палець. Якщо йому треба попити води, він може підняти три пальці вгору. Зігнутий кулак може говорити про необхідність допомоги.

Для того, щоб сигнали працювали, роздрукуйте ці сигнали та повісьте в класі. Перший час ви можете нагадувати дітям, як можна передати прохання через сигнал. За тиждень ви можете просто вказувати на роздруковану пам’ятку.

  • Встановіть систему ручок

Часто діти гублять чи забувають ручки, а їхній пошук може не тільки зайняти багато часу, а й відволікати всіх інших дітей від уроку. Тому можна завести додаткову коробочку з ручками для кожного учня у шафі – на екстрені випадки. На кожну ручку варто приклеїти позначку з ім’ям учня, щоб всі діти могли швидко знайти свою. Це допоможе розв'язати часту проблему без втрати часу та уваги дітей на уроці.

  • Впроваджуйте систему лотків для паперів

Лотки для паперів в класі дозволять дітям відчувати більше незалежність від вчителя. А також це значно спростить сортування паперів для вчителя. Можна використовувати різні слоти для різних предметів та класів, або можна встановити лотки для різних типів завдань – як вчителю буде зручно.

  • Використовуйте таймер для переходу між видами діяльності

Інколи учням складно перейти від одного до іншого виду діяльності. Це займає певний час, а вчителю доводиться докладати зусиль для координації дій учнів. Проте цю проблему може вирішити таймер. Його можна встановлювати навіть на телефоні. Діти можуть самі обрати сигнал, що їм подобається. Ви встановлюєте таймер на той час, який відведений на певну вправу. Коли він починає дзвеніти, діти знають, що робота скінчилася. Ви можете встановити також додаткові 30 секунд чи хвилину на завершення дії, а потім – перехід до наступної вправи. Це допоможе дітям швидко орієнтуватися в часі та швидше закінчувати роботу.


Джерело: weareteachers.com

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Олімпіада «Всеосвіта Осінь – 2019»