Мета: розширити та уточнити знання дітей про весну
та весняні явища; вміти виділяти характерні ознаки весни, вчити дітей підбирати слова прикметники до іменника за допомогою асоціативних картинок; розвивати пам’ять, образне мислення, увагу, мовлення, спостережливість; виховувати допитливість та активність у грі.
Хід гри: вихователь пропонує дітям поміркувати і
сказати яка буває весна. Асоціативні картки допоможуть знайти вірну відповідь. Наприклад: Весна яка? – квітуча, тепла і т.д.
Словник: веселкова, довга, дощова, запашна, зелена, квітуча, працьовита, радісна/весела, світла, святкова, солов’їна, сонячна, співуча, тепла, холодна, чарівна.
У ГРІ 16 АСОЦІАТИВНИХ КАРТОК