Мета: поглиблювати знання дітей про планети та про те, що стосується космосу, закріплювати їх назви; розвивати мовлення, увагу, пам’ять; поглибити знання дітей про звуки, вміння дослуховуватися до звучання слів, вчити виділяти перші звуки у словах; розвивати увагу, фонематичний слух, пам’ять; вміння артикулювати звуки; виховувати інтерес до занять з грамоти та пізнавальний інтерес до природи космосу.
Хід гри: педагог роздає картки із зображеннями космічних елементів та набір літер. Пропонує розглянути картинки, назвати що зображено, визначити який перший звук в слові, а саме – на картинці та позначити свою відповідь вірною літерою на ракетах - рамках унизу, за допомогою додаткових карток - ракет з буквами. (ЯКІ МОЖНА ДОДАТКОВО ПРИКРІПИТИ НА ПРИЩІПКИ, ДЛЯ РОЗВИТКУ ДРІБНОЇ МОТОРИКИ РУК) По закінченню роботи педагог пропонує назвати слово та перший звук у ньому, перевіряє правильність виконання роботи.
Словник: юпітер, меркурій, зірки, венера, земля, космонавт, сатурн, марс, супутник, уран, нептун, астероїд, меркурій, церера, місяцехід, сонце.