Зразки протоколів засідань команди психолого-педагогічного супроводу

Опис документу:
У матеріалі надано 2 зразки протоколів засідань команди психолого-педагогічного супроводу. В документі також можна знайти нормативно- правові документи щодо роботи спеціалістів у класі з інклюзивною формою навчання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Протокол № 1

(Зразок)

Засідання  команди психолого-педагогічного

супроводу

________ЗОШ І-ІІІ ступенів №7

від 10. 09.2019 р.

Присутні :

______________,заступник директора з НВР ;

______________,асистент учителя;

_____________,практичний психолог;

______________,вчитель- логопед;

______________,вчитель- дефектолог.

Порядок денний

1.     Встановлення контакту між усіма учасниками супроводу дитини.

  1. Визначення обсягу роботи та послідовності освітнього процесу.

  2. Підготовка необхідної документації та складання графіку роботи

( робочі навчальні плани, кадрове забезпечення тощо).

 

Слухали : ЗДНВР _________________, яка познайомила присутніх між собою. Оголосила мету та завдання роботи в інклюзивних класах  на 2019-2020 навчальний рік   у _________загальноосвітній школі  І-ІІІ ступенів № __. Згідно наказу МОН № 855 від 11.09.2009 р. « Про затвердження Плану дій щодо запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», наказу МОН від 25.06.2018 №693 « Про затвердження типових освітніх програм спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей із особливими освітніми потребами», Постанови КМУ № 872 від 15.08.2011 р. «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», згідно з Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. № 778 , відповідно наказу по школі від 29.08.2019 року № 168

затверджено годин для інклюзивного навчання учнів відповідно до кількості предметів інваріантної складової робочого навчального плану цих класів.

 Ухвалили: інформацію взяти до відома.

Слухали : ЗДНВР ___________________

    Для створення оптимальних умов оволодіння навчальним матеріалом з учнями, які потребують розумового розвитку, проводяться індивідуальні заняття з корекції розвитку,  корекції мовлення, розвитку мовлення.

.

Корекційно - розвиткові заняття

11 год( на 2 учнів)

Корекційно - розвиткові заняття

 

Корекція  розвитку

2+2

 Корекція мовлення

2+2

2+1

 

Ухвалили: погодитися з розподілом годин на корекційні заняття.

    Слухали : ___________________ ЗДНВР, яка ознайомила присутніх із переліком документів для організації роботи в інклюзивному класі:

- Довідка обстеження психолого – медико - педагогічною комісією;

-  заяви батьків;

- наказ по школі;

- індивідуальний навчальний план;

- програмове та кадрове забезпечення;

- розклад навчальних занять.

 Ухвалили: 1.Інформацію взяти до відома;

2. Розклад навчальних занять ухвалити.

Голова зборів

Секретар

Протокол № 2

засідання команди психолого- педагогічного супроводу

______________________ЗОШ І-ІІІ ступенів №

від 08.10.2019 р.

 Присутні :

______________,заступник директора з НВР ;

______________,асистент учителя;

_____________,практичний психолог;

______________,вчитель- логопед;

______________,вчитель- дефектолог.

 

Порядок денний

1. Розробка та затвердження індивідуальної програми розвитку та супроводу дитини з особливими потребами та узгодження із батьками, спеціалістами.

 

Слухали : ЗДНВР______________ , яка ознайомила присутніх з правилами складання індивідуальної програми розвитку та супроводу дитини з особливими потребами та запропонувала надати свої пропозиції для цієї програми всім працюючим із дітьми з ООП.

Виступили:

  • асистент вчителя ___________________________;

  • класний  керівник:2-А класу - _______________;

  • вчителі – логопед та дифектолог_______________;

  •  психолог -________________________________.

Ухвалили:

 затвердити індивідуальні програми розвитку та супроводу дітей з особливими потребами.

 

Голова зборів

Секретар

Конец формы

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00