Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Протокол № 1
(Зразок)
Засідання команди психолого-педагогічного
супроводу
________ЗОШ І-ІІІ ступенів №7
від 10. 09.2019 р.
Присутні :
______________,заступник директора з НВР ;
______________,асистент учителя;
_____________,практичний психолог;
______________,вчитель- логопед;
______________,вчитель- дефектолог.
Порядок денний
1. Встановлення контакту між усіма учасниками супроводу дитини.
Визначення обсягу роботи та послідовності освітнього процесу.
Підготовка необхідної документації та складання графіку роботи
( робочі навчальні плани, кадрове забезпечення тощо).
Слухали : ЗДНВР _________________, яка познайомила присутніх між собою. Оголосила мету та завдання роботи в інклюзивних класах на 2019-2020 навчальний рік у _________загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № __. Згідно наказу МОН № 855 від 11.09.2009 р. « Про затвердження Плану дій щодо запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», наказу МОН від 25.06.2018 №693 « Про затвердження типових освітніх програм спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей із особливими освітніми потребами», Постанови КМУ № 872 від 15.08.2011 р. «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», згідно з Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. № 778 , відповідно наказу по школі від 29.08.2019 року № 168
затверджено годин для інклюзивного навчання учнів відповідно до кількості предметів інваріантної складової робочого навчального плану цих класів.
Ухвалили: інформацію взяти до відома.
Слухали : ЗДНВР ___________________
Для створення оптимальних умов оволодіння навчальним матеріалом з учнями, які потребують розумового розвитку, проводяться індивідуальні заняття з корекції розвитку, корекції мовлення, розвитку мовлення.
.
Корекційно - розвиткові заняття | 11 год( на 2 учнів) | |
Корекційно - розвиткові заняття
| Корекція розвитку | 2+2 |
Корекція мовлення | 2+2 2+1 | |
Ухвалили: погодитися з розподілом годин на корекційні заняття.
Слухали : ___________________ ЗДНВР, яка ознайомила присутніх із переліком документів для організації роботи в інклюзивному класі:
- Довідка обстеження психолого – медико - педагогічною комісією;
- заяви батьків;
- наказ по школі;
- індивідуальний навчальний план;
- програмове та кадрове забезпечення;
- розклад навчальних занять.
Ухвалили: 1.Інформацію взяти до відома;
2. Розклад навчальних занять ухвалити.
Голова зборів
Секретар
Протокол № 2
засідання команди психолого- педагогічного супроводу
______________________ЗОШ І-ІІІ ступенів №
від 08.10.2019 р.
Присутні :
______________,заступник директора з НВР ;
______________,асистент учителя;
_____________,практичний психолог;
______________,вчитель- логопед;
______________,вчитель- дефектолог.
Порядок денний
1. Розробка та затвердження індивідуальної програми розвитку та супроводу дитини з особливими потребами та узгодження із батьками, спеціалістами.
Слухали : ЗДНВР______________ , яка ознайомила присутніх з правилами складання індивідуальної програми розвитку та супроводу дитини з особливими потребами та запропонувала надати свої пропозиції для цієї програми всім працюючим із дітьми з ООП.
Виступили:
асистент вчителя ___________________________;
класний керівник:2-А класу - _______________;
вчителі – логопед та дифектолог_______________;
психолог -________________________________.
Ухвалили:
затвердити індивідуальні програми розвитку та супроводу дітей з особливими потребами.
Голова зборів
Секретар
Конец формы
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»