Змішане навчання. Ротаційні моделі змішаного навчання

Інноваційні технології навчання

Для кого: Дорослі

21.10.2021

87

4

0

Опис документу:

Дана презентація може бути використана на засіданнях методичних об'єднань, лабораторії "Інновацій", при проведенні семінарів та тренінгів присвячених темі "Змішане навчання"

Змішане навчання – одна з найдивовижніших інновацій останніх років.Сутність змішаного навчання пов'язана з інтеграцією кращих трaдиційних та інноваційних (електронних і мобільних) форм навчання, які створюють можливості для здобувачів освіти самостійно навчатися, контролювати свої темп, час і місце навчання.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
РОТАЦІЙНІ МОДЕЛІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ Боброва Т.В. БМГГ №2
Слайд № 1

РОТАЦІЙНІ МОДЕЛІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ Боброва Т.В. БМГГ №2

Одна з перших згадок про систему змішаного навчання з’явилася в пресрелізі компанії Interactive Learning Centers, в якому сповіщалося, що компанія ...
Слайд № 2

Одна з перших згадок про систему змішаного навчання з’явилася в пресрелізі компанії Interactive Learning Centers, в якому сповіщалося, що компанія пропонує не тільки онлайн-курси, а й курси із застосуванням методології змішаного навчання. Генезис «змішаного навчання» бере свій початок в 1990 р., хоча передумови для його виникнення з'являлися ще в 1974 р., коли М. Крюгер створив «відеоплейс» – кероване комп'ютером штучне інтерактивне середовище, яке сьогодні називають елементом гейміфікації освітнього процесу

МОДЕЛІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ (КЛАСИФІКАЦІЯ) ОФЛАЙН ОНЛАЙН ЗМІШАНЕ ОНЛАЙН НАВЧАННЯ ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ РОТАЦІЙНІ МОДЕЛІ Гнучка модель Модель  A La Carte З...
Слайд № 3

МОДЕЛІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ (КЛАСИФІКАЦІЯ) ОФЛАЙН ОНЛАЙН ЗМІШАНЕ ОНЛАЙН НАВЧАННЯ ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ РОТАЦІЙНІ МОДЕЛІ Гнучка модель Модель  A La Carte Збагачена віртуальна модель РОТАЦІЯ СТАНЦІЙ РОТАЦІЯ ЛАБОРАТОРІЙ ПЕРЕВЕРНУТИЙ КЛАС ІНДИВІДУАЛЬНА МОДЕЛЬ

У моделі ротації станцій клас ділиться на групи і ці групи переходять між різними станціями. Використовується такий варіант ротації станцій: учні д...
Слайд № 4

У моделі ротації станцій клас ділиться на групи і ці групи переходять між різними станціями. Використовується такий варіант ротації станцій: учні діляться на три групи за видами навчальної діяльності,кожна група працює в своїй частині класу (станції): станція роботи з учителем, станція онлайн-навчання і станція проектної роботи. Протягом уроку групи переміщаються між станціями так, щоб побувати на кожній з них. Склад груп від уроку до уроку змінюється в залежності від педагогічного завдання. тьютор Фронтальна робота з вчителем Робота в групах,колективні проєкти Онлайн навчання РОТАЦІЯ СТАНЦІЙ

ПЕРЕВЕРНУТИЙ КЛАС Вдома Засвоєння навчального матеріалу в форматі онлайн Відпрацювання навчального матеріалу онлайн офлайн вчитель В школі
Слайд № 5

ПЕРЕВЕРНУТИЙ КЛАС Вдома Засвоєння навчального матеріалу в форматі онлайн Відпрацювання навчального матеріалу онлайн офлайн вчитель В школі

Форми перевернутого класу Стандартний перевернутий клас: Дискусійно-орієнтований перевернутий клас Демонстраційно-орієнтований перевернутий клас Фа...
Слайд № 6

Форми перевернутого класу Стандартний перевернутий клас: Дискусійно-орієнтований перевернутий клас Демонстраційно-орієнтований перевернутий клас Фальшивий перевернутий клас Груповий перевернутий клас Віртуальний перевернутий клас Перевернутий учитель

РОТАЦІЯ ЛАБОРАТОРІЙ Фронтальне навчання Фронтальне навчання Фронтальне навчання Онлайн лабораторія онлайн фронтальне вчитель тьютор
Слайд № 7

РОТАЦІЯ ЛАБОРАТОРІЙ Фронтальне навчання Фронтальне навчання Фронтальне навчання Онлайн лабораторія онлайн фронтальне вчитель тьютор

Ця модель схожа на перевернутий клас і на ротацію станцій, реалізований без роботи учнів вдома. Замість цього учні відвідують комп'ютерний клас, що...
Слайд № 8

Ця модель схожа на перевернутий клас і на ротацію станцій, реалізований без роботи учнів вдома. Замість цього учні відвідують комп'ютерний клас, щоб знайомитися з новим матеріалом (дивитися відео, відповідати на питання, що перевіряють розуміння), тренувати навички або брати участь в проектній роботі, а в класі вчаться активно і інтерактивно. Ротація лабораторій стає ефективною при регулярній роботі учнів онлайн. РОТАЦІЯ ЛАБОРАТОРІЙ  Це модель організації курсу чи предмету, коли одна з станцій відбувається спеціальному комп’ютериному кабінеті та де учні навчаються самостійно онлайн.

ІНДИВІДУАЛЬНА МОДЕЛЬ Це модель змішаного навчання, коли кожен учень має індивідуальний графік і не обов’язково відвідує кожну доступу станцію. Граф...
Слайд № 9

ІНДИВІДУАЛЬНА МОДЕЛЬ Це модель змішаного навчання, коли кожен учень має індивідуальний графік і не обов’язково відвідує кожну доступу станцію. Графік складається автоматично (якщо у школі є програмне забезпечення) або вчителем.

 Гнучка модель – курс або предмет, в якому онлайн-складова є основою навчання учнів, навіть якщо певна діяльність і відбувається офлайн. Учні працю...
Слайд № 10

 Гнучка модель – курс або предмет, в якому онлайн-складова є основою навчання учнів, навіть якщо певна діяльність і відбувається офлайн. Учні працюють за індивідуальним, гнучким графіком, який включає різні формати навчання. Учитель є доступний для будь-яких консультацій, і студенти вчаться, здебільшого, в приміщенні школи, та виконують індивідуальні домашні завдання.   Гнучка модель

Модель  A La Carte Модель A La Carte (на вимогу) дозволяє учням пройти асинхронні онлайн-курси з онлайн-викладачем на додаток до інших очним курсам...
Слайд № 11

Модель  A La Carte Модель A La Carte (на вимогу) дозволяє учням пройти асинхронні онлайн-курси з онлайн-викладачем на додаток до інших очним курсам, що часто дозволяє зробити розклад учнів більш гнучким. Курси A La Carte - хороший варіант в ситуації відсутності у школи очного викладача, фізичного простору для даного предмета, а також для вивчення факультативних курсів.

Збагачена віртуальна модель Збагачена (розширена) віртуальна модель є альтернативою онлайн-школі і дозволяє учням виконувати більшу частину навчаль...
Слайд № 12

Збагачена віртуальна модель Збагачена (розширена) віртуальна модель є альтернативою онлайн-школі і дозволяє учням виконувати більшу частину навчальної роботи онлайн вдома або за межами школи,але відвідувати школу для обов'язкових очних занять з учителем. На відміну від перевернутого класу, програми з збагаченої віртуальною моделлю зазвичай не припускають щоденного відвідування школи; деякі програми можуть припускати відвідування тільки один-два дні на тиждень.

Рекомендовані статті до прочитання Flipped classrom (російською і той самий текст англійскою– для тих, хто володіє та хоче опанувати термінологію) ...
Слайд № 13

Рекомендовані статті до прочитання Flipped classrom (російською і той самий текст англійскою– для тих, хто володіє та хоче опанувати термінологію) Додаткова інформація про моделі blended learning (російська) Наукова стаття “Змішане навчання” Стаття “Змішане навчання, як модель використання інформаційно-освітніх ресурсів” Стаття – Освіта після технологій Посилання на методичний матеріал: https://sites.google.com/a/lyceum2.cv.ua/metodicnij-navigator/metodicni-materiali/zmisane-navcanna http://blendedlearning.pro/blended_learning_models/  http://www.educause.edu/library/resources/7-things-you-should-know-about-flipped-classrooms Проекти (онлайн-платформи), що працюють у середній змішаній освіті в Україні – https://www.ed–era.com/ – https://uk.khanacademy.org/ –http://prometheus.org.ua/   

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.