Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Навчаємось за новим правописом: особливості розвитку мовної компетентності учнів і учениць
»
Взяти участь Всі події

"Завдання від королеви математики"

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Математика

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

28.01.2022

79

3

0

Опис документу:

Закріплювати знання прочастинидоби, дні тижня їх послідовнімть, при рокута місяці; вміння орієнтуватися в просторі, називати просторові розміщення (вгорі,внизу,зліва,зправа, між). Закріплювати знання дітей про види геометричних фігур їх назви та характерні особливості; про структуру задачі; встановлювати числову рівність між предметами.

Вчити називатиропущені цифри , суміжні числа , рахувати кількісною і прядковою, ппямою і оберненою лічбою.

Розвивати уяву, память,логічне мислення, дрібну моторику рук.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Діти ,сьогодні у нас не звичайне заняття з математики, а чарівне . Бачите скільки гостей до нас завітало , а запросила їх сюди Королева Математики. Вона дуже хоче дізнатися , чи готові ви вже до школи ?

  • Ой хто це стукає у двері ?(Заходить листоноша)

Листоноша . Це місто Заводське ?

Дитячий садок Малятко ?

Старша група Барвінок ?

Як звати вашого вихователя ?

Ну тоді це вам. Тримайте листа та посилку , а мені вже час в дорогу.

До нових зустрічей та хай вам щастить.

Подивимося , що в листі написала Королева Математики. Це загадки.

Все у зелені довкола пасовище , луг і поле ,

Мчать струмочки до ріки , ліплять гнізда ластівки .

І в сороки новина – облетіла всіх вона ,

Сповіщає що (весна)

Так це правильна відповідь.

Невидимка ходить гаєм ,

Всі дерева роздягає ? (осінь)



Зрілі вишні у садку і сунички у ліску ,

Теплі дні барвисті квіти – нам дарує щедре (літо)



Хто вночі у лісі , полі побілив усе довкола ?

Хто смереку і ялину вбрав у сніжну кожушину ?(зима)

Яка зараз пора року ? Скільки є пір у природі ? Назвіть їх.

Ми знаємо , що зараз весна і прокидаються квіти тож і ми попрацюємо з нашим роздатковим матеріалом.

Встановлювання числової нерівності між квітами і краплинами.

(Робота біля дошки)

На нижній ряд смужки покладіть п’ять квіточок, на верхній стільки ж краплинок . Скільки краплинок , скільки квіточок ?Покладіть ще дві квіточки , чого більше ? На скільки? Що потрібно зробити щоб їх стало порівну ?Додайте ще одну краплинку. Чого більше ? Що зробимо щоб стало порівну?

Молодці , були уважні.

Який зараз місяць ? Скільки рік має місяців? Назвіть зимові , весняні . осінні , літні місяці. Всі дванадцять місяців?

Діти , а який сьогодні день ? Скільки днів має тиждень?Назвіть їх по-порядку.

Д/Г «Наступний день»

Мета : закріплювати знання дітей про дні тижня , їх послідовність. Правильно вживати головні поняття:вчора , сьогодні , завтра.

Добре з цим завданням ми справилися .

З скількох частин складається доба? Назвіть частини доби? Що прийде на зміну вечорові,ранку , ночі ?

Теремок стоїть у полі ,

В ньому місця є доволі

Звірі в терем прибігали , звірі двері відчиняли…..

Ось погляньте , який чарівний теремок А в його віконечках дверцятах казкові герої сидять.

Д/Г «Хто де знаходиться ? »

Мета : продовжувати вчити дітей орієнтуватися у просторі , називати просторові розміщення : вгорі , внизу , зліва , з права , між.

А щоб відкрити посилку нам потрібно дещо пригадати. Які групи геометричних фігур ви знаєте?(Площинні і об’ємні )

Навіть геометричну фігуру і охарактеризуйте .

(Робота в касах)

Д/Г « Дістань і назви »

Мета : закріплювати назви об’ємних геометричних фігур , їх характерні ознаки .

Молодці малята , всі були уважні правильно відповідали.

Давайте пригадаємо з чого складається задача?

Будьте уважні послухайте таку задачу :

У садок до годівниці прилетіло дві синиці

Потім прилетіла ще одна

Скільки разом всіх пташок?

(2+1=3)

Повторіть умову, запитання?На яку дію задача? Чому?Зробіть розв’язок у касах на дошці. Перевірте чи всі правильно виклали вираз?

( Робота в касах та на дошці )

Фізкультхвилинка :

Звірі стали по-порядку

І виконують зарядку

Перший–лось гіллясті роги ,

Відійдіть з його дороги.

Другий-це ведмідь іде

З ноги на ногу бреде

Третій-це кабан - іклан ,

Землю риє наш кабан.

А четвертий вовк-зубатий,

Сірий хвіст і сильні лапи.

П’ятий-лис хвостом махає

І сліди свої ховає.

Шостий-це нічний борсук,

Має дуже гострий нюх.

Сьомий-заєць скік та скок ,

Заховався за пеньок.

Восьмий – польовий хом’як ,

Він напхав щоки ось так.

Дев’ятий – їжачок-клубочок,

Покотився у садочок.

А десятий кріт-незрячий,

У землі він геть не бачить.

От і добре відпочили , а тепер знову до науки .

Які види лічби ви знаєте ? (кількісну, порядкову, пряму, обернену)

Д/Г «Я почну , а ви продовжте .»

Мета : закріплювати вміння дітей рахувати кількісною, порядковою, прямою, оберненою лічбою. Розвивати пам'ять, увагу, мислення .

Д/Г «Назви і покажи пропущену цифру»

Мета : продовжувати вчити називати, показувати пропущену цифру в межах 10. (Робота в касах )

Тепер пограємо у гру

Д/Г «Сусіди числа»

Мета : вправляти дітей у визначенні сусідів числа, та називати їх.

А ще у нашій посилці залишився бубонець, в нього також є завдання. Ви повинні на слух визначити скільки разів я ударила в бубон і показати відповідну цифру.(Робота в касах)

Подивіться на дошці лишилося одне завдання, потрібно поставити між цифрами відповідні знаки.

( 8=8 ; 3 7 ;5 4 ; 9 6 ; )

Ось на цьому й закінчується наше заняття. Яке завдання найбільше вам сподобалося ? Всі діти були уважні , правильно відповідали на запитання. Молодці .

Я думаю що Королева Математики всіх вас запросить до школи.



ДНЗ №1 «МАЛЯТКО»



Заняття з логіко-математичного розвитку :

« ЗАВДАННЯ ВІД КОРОЛЕВИ МАТЕМАТИКИ»

( СТАРША ГРУПА)





Вихователь :

Боряк Ю.О.



ЗАВОДСЬКЕ



ПРОГРАМОВИЙ ЗМІСТ : закріплювати знання дітей про частини доби, дні тижня їх послідовність, пори року та місяці; формувати вміння орієнтуватися у просторі, називати просторові розміщення (вгорі, внизу, зліва, з права, між). Закріплювати знання про види геометричних фігур їх назви та характерні особливості. Закріплювати знання дітей про структуру задачі, вправляти у розв’язанні арифметичної задачі; встановлювати числову рівність між предметами. Продовжувати вчити називати пропущені цифри, суміжні числа, рахувати кількісною, порядковою, прямою, оберненою лічбою. Позначати нерівність за допомогою знаків : «=», «>», «<». Розвивати уяву, пам'ять, логічне мислення, дрібну моторику рук. Спонукати до активності, викликати інтерес до дидактичних ігор.

МАТЕРІАЛ : роздатковий : десять квіток та краплин, смужки для порівняння множин, каси.

Демонстраційний: площинні та об’ємні геометричні фігури, теремок для орієнтації у просторі, атрибути до дидактичних ігор «Сусіди числа», «Назвіть і покажіть пропущену цифру», набір цифр і математичних знаків, чарівний бубонець, лист, посилка.

МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ: сюрпризний момент, художнє слово, дидактичні ігри, заохочення, ігровий, показ, пояснення, вказівки, запитання, оцінка.

ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА: грали в Д/Г, ознайомлювалися з геометричними фігурами, рахували різними видами лічби, встановлювали числову рівність між предметами, розв’язували та складали задачі, працювали в касах.





Це я , листоноша.

А це місто Заводське ?

Д/с « Малятко» ?

Старша група Барвінок ?

Діти , як звати вашого вихователя?

Ну тоді це вам . Тримайте лист та посилку , а мені вже час в дорогу. До нових зустрічей і хай вам щастить.



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.